ktmjacke
FÅR FONTÄNORGASM
Ha ha ha,"watchclean"

Ha ha ha,"watchclean"
Fan va schysst den var. Min flickvän funderar på ngt liknande. Har du ngn sida där man kan hitta liknande mönster?
Hejsan hittade några mönster här om tjejen är intresserad
http://us.st11.yimg.com/us.st.yimg.com/I/scrapbookexpress_1936_40389784
![]()
Här e min gjorde den för 3 veckor sedan
Men fy fan va naaajs!!! Jag blir som smör i benen när jag ser "krusiduller-tattos"
Ligga?![]()
snart färdig med min![]()
Får väl försöka fixa nån fin bild...
Du, den va riktigt riktigt snygg....![]()
Om man nu ska va seriös o allvarlig o låtsas va nykter 14 sekunder.Vem har satt gadden? Vad betyder den för DIG?Tänker du bygga vidare? o i så fall i vilket tema?O sist men inte minst,VARFÖR hamnade DU i NORGE?Skitsamma. Tvätta rent lite försiktigt och plåta på.
EDIT. Här kommer en tydligare bild på min senaste. Gjordes i november. Sitter då på vänster sida. Guu så fin jag e![]()
Glömde ju skriva att den e väldigt vacker o välgjord.Men jag funsar fortis på detailsen om den.Skitsamma. Tvätta rent lite försiktigt och plåta på.
EDIT. Här kommer en tydligare bild på min senaste. Gjordes i november. Sitter då på vänster sida. Guu så fin jag e![]()
Men fy fan va naaajs!!! Jag blir som smör i benen när jag ser "krusiduller-tattos"
Ligga?![]()
Står det "vatos locos" på framsidan?
Fan nice där pitbull!
Du kör på bra.. först benet och nu den här
Vem går du hos?
Sj så ska jag å köra min andra och sista sittning på min "halv sleeve" imorrn :d Längtar som fan!
Om man nu ska va seriös o allvarlig o låtsas va nykter 14 sekunder.Vem har satt gadden? Vad betyder den för DIG?Tänker du bygga vidare? o i så fall i vilket tema?O sist men inte minst,VARFÖR hamnade DU i NORGE?
Jag vet nämligen att du INTE gör nåt utan baktanke.Så varför har du ett moget hjortron omringat av MASSOR av smärtsamma linjer tatuerat på din kropp?Vad ska du bygga ut med? INTE om,utan VAD ska du bygga ut med?
Glömde ju skriva att den e väldigt vacker o välgjord.Men jag funsar fortis på detailsen om den.![]()
Nej, ligga!!
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli