Ny gaddning

Monster tjejen

Monster tjejen No:1
Gick med
30 May 2005
Hoj
Crescent
garage.php

Här e min gjorde den för 3 veckor sedan

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Skitsamma. Tvätta rent lite försiktigt och plåta på.

EDIT. Här kommer en tydligare bild på min senaste. Gjordes i november. Sitter då på vänster sida. Guu så fin jag e :tungan
Om man nu ska va seriös o allvarlig o låtsas va nykter 14 sekunder.Vem har satt gadden? Vad betyder den för DIG?Tänker du bygga vidare? o i så fall i vilket tema?O sist men inte minst,VARFÖR hamnade DU i NORGE?:yoparty

Jag vet nämligen att du INTE gör nåt utan baktanke.Så varför har du ett moget hjortron omringat av MASSOR av smärtsamma linjer tatuerat på din kropp?Vad ska du bygga ut med? INTE om,utan VAD ska du bygga ut med?:pannkyss

Skitsamma. Tvätta rent lite försiktigt och plåta på.

EDIT. Här kommer en tydligare bild på min senaste. Gjordes i november. Sitter då på vänster sida. Guu så fin jag e :tungan
Glömde ju skriva att den e väldigt vacker o välgjord.Men jag funsar fortis på detailsen om den.:näsblod

Last edited:

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
KTMJacke, jag får nog prata för micke här tror jag.

Jag å micke sitter i min soffa. Han är HELT inne på att bygga ut sin första tatuering han har gömt i kalsongerna. Han gör sedan det ända rätta.

Outlawtatuering på magen. Blomma = respekt i norge.

Nejdå. Mickes tatuering är riktigt snygg tycker jag.
:laff

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Nu har jag bokat tid för min nästa, blir den tredje i ordningen... Ska bli gjord 11:00 den torsdagen den 1'a mars. Ska bli mitt stjärntecken fast inte i någon mesig version då heller, den kommer bli ruskigt läcker om jag får säga vad jag tycker =). Sedan ska det skissa på en coverup på en äcklig tribal jag har...

pitbull

chefs president i hillbilly racing
Gick med
7 Apr 2005
Hoj
R6-09 race R6-06 race R1-05 race
Gjorde första sittningen idag 3,5 timmar har väl ca 10 kvar ska på fjäll och mer blommor innan färgläggning. Ont som satan gjorde det oxå tycker jag jämfört med mina andra iallafall på insidan vid armbågen

Bifogat

• IMG_1006.JPG
    IMG_1006.JPG
    32 KB · Visningar: 92
  • IMG_1010.JPG
    IMG_1010.JPG
    27.4 KB · Visningar: 85
  • IMG_1012.JPG
    IMG_1012.JPG
    26.8 KB · Visningar: 80

jens__E

Mjao!
Gick med
11 Sep 2003
Hoj
X-JELL
Fan nice där pitbull!
Du kör på bra.. först benet och nu den här ;)
Vem går du hos?

Sj så ska jag å köra min andra och sista sittning på min "halv sleeve" imorrn :d Längtar som fan!

pitbull

chefs president i hillbilly racing
Gick med
7 Apr 2005
Hoj
R6-09 race R6-06 race R1-05 race
Fan nice där pitbull!
Du kör på bra.. först benet och nu den här ;)
Vem går du hos?

Sj så ska jag å köra min andra och sista sittning på min "halv sleeve" imorrn :d Längtar som fan!

ja för fan ingen ide att snåla:tungan kör hos www.bloodworktattoo.com i gbg.
Killen som gaddar mig heter ulrik (heter nåt japanskt på hemsidan

Får vi se bilder i mon då

Last edited:

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:) en hel del snygga finns de med här :)
Sen kan jag säga att Ktmjackes rygg tattuering går inte av för hackor ;-)

Själv ska jag ta tag i att boka tid för min 4:e tattuering...blir nog i nacken och jag har ett par olika motiv som jag kan tänka mej...men vi får se vad de blir :)

MikkE

Guest
Om man nu ska va seriös o allvarlig o låtsas va nykter 14 sekunder.Vem har satt gadden? Vad betyder den för DIG?Tänker du bygga vidare? o i så fall i vilket tema?O sist men inte minst,VARFÖR hamnade DU i NORGE?:yoparty

Jag vet nämligen att du INTE gör nåt utan baktanke.Så varför har du ett moget hjortron omringat av MASSOR av smärtsamma linjer tatuerat på din kropp?Vad ska du bygga ut med? INTE om,utan VAD ska du bygga ut med?:pannkyss

Glömde ju skriva att den e väldigt vacker o välgjord.Men jag funsar fortis på detailsen om den.:näsblod

HAHA! Jävla fyllegubbe!! :D

Frank heter tatueraren, kommer från Tüskenland - www.inkmatic.net Dock är inte bilderna uppdaterade. Han har gjort bl.a. min på höften och blomman. Även vbg_snakes.
Sedan är är det inte ett hjortron jag har, hahaha!! Kommer att bygga ut med mer "krusiduller".
Den är inte fjortis!! :mad:

Nej, ligga!!

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Jag har ju inte visat min delfin! Den e gammal och blek, men speciell ändå! (Det tycker väl alla iof om sina gaddningar, hehe)

Bifogat

• Tatuering.jpg
    Tatuering.jpg
    68.2 KB · Visningar: 92
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring