Ny gaddning

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Jag har ju inte visat min delfin! Den e gammal och blek, men speciell ändå! (Det tycker väl alla iof om sina gaddningar, hehe)
Börja med att smörja upp den ordentligt i ett par veckors tid med en tatueringskräm.(inte helosan).En tatuering måste underhållas o smörjas upp då o då även efter läkning om man vill hålla den fin o stark.Har sett hur ett par veckors smörjning gjort underverk,så prova det först.:tummenupp
 

avatar

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Ort
-
Hoj
Spritt ny
Gjort två ganska nyligen, en lyktstolpe på vänster ben och se en liten gubbe som till synes skyfflar in kol in i stjärtmuskulaturen.
Slänger väl upp bilder efter någon dirty fotosession.
 

Nicotin

Guest
Sådär nu var sittning nr:2 klar.

drygt 8 timmar tog det denna gång.

Lite skorpor kvar plus att det är även kört lite på framsidan som inte blev fotat.


Den går från knäna upp till nacken..

Och den absolut sista jag gör.. ( tror jag )
Okay det är ett gift..
 

Bifogat

  • ryggkopia.jpg
    ryggkopia.jpg
    92.4 KB · Visningar: 431

grömpa

lightdesiger
Gick med
26 Jun 2005
Ort
piteå
Hoj
Harley bygge
Sådär nu var sittning nr:2 klar.

drygt 8 timmar tog det denna gång.

Lite skorpor kvar plus att det är även kört lite på framsidan som inte blev fotat.


Den går från knäna upp till nacken..

Och den absolut sista jag gör.. ( tror jag )
Okay det är ett gift..

:yoparty :yoparty :yoparty

riktigt coolt :avundsjuk
 

jens__E

Mjao!
Gick med
11 Sep 2003
Ort
Hedesunda
Hoj
X-JELL
Sådär nu var sittning nr:2 klar.

drygt 8 timmar tog det denna gång.

Lite skorpor kvar plus att det är även kört lite på framsidan som inte blev fotat.


Den går från knäna upp till nacken..

Och den absolut sista jag gör.. ( tror jag )
Okay det är ett gift..


Haha det där är galet! Så jävla coolt :D
Vem är det som kör den?

Och ja, det är ett gift.. jag har redan kommit på hur jag ska bygga vidare på mina armar även fast jag satt ovh intala mig själv när jag satt å gadda mig att jag lär lugna ner mig å vänta ett tag innan nästa. Men nu är man ju lika sugen som vanligt igen :D
 

Nicotin

Guest
Haha det där är galet! Så jävla coolt :D
Vem är det som kör den?

Och ja, det är ett gift.. jag har redan kommit på hur jag ska bygga vidare på mina armar även fast jag satt ovh intala mig själv när jag satt å gadda mig att jag lär lugna ner mig å vänta ett tag innan nästa. Men nu är man ju lika sugen som vanligt igen :D


Jag sa att jag inte skulle ha ngn fler tatuering och det var två tatueringar sen..:yoparty

Han som gaddar mig är Calle ( fd Circle tattoo sundbyberg )
Mer om honom hittar du på www.kingcarlostattoo.com

// Tobbe
 

"FUBAR"

Måste lära mig bromsa på slangen..
Gick med
13 Jun 2004
Ort
Stenungsund
Hoj
KTM 950 SM -06
Tjusigt:tummenupp

Hoppas man får se den när den är färdig sen.


Sådär nu var sittning nr:2 klar.

drygt 8 timmar tog det denna gång.

Lite skorpor kvar plus att det är även kört lite på framsidan som inte blev fotat.


Den går från knäna upp till nacken..

Och den absolut sista jag gör.. ( tror jag )
Okay det är ett gift..
 

FreddaGädda

Guest
Vad säger er nära släkt om era fläskfeta tatueringar?

Min mor är inte så emot det, min far gillar det inte. Men mina farföräldrar skulle verkligen hata att jag hade en massa grejer på armarna.
Dom har ingen förståelse för nånting spexat då dom är extremt propert folk som lyssnar på klassiskt musik, kör SAAB och är ganska så humorlösa.
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Vad säger er nära släkt om era fläskfeta tatueringar?

Min mor är inte så emot det, min far gillar det inte. Men mina farföräldrar skulle verkligen hata att jag hade en massa grejer på armarna.
Dom har ingen förståelse för nånting spexat då dom är extremt propert folk som lyssnar på klassiskt musik, kör SAAB och är ganska så humorlösa.

Farsan sa: Vad är det :va , en uggla.(eller ngt i den stilen) :huvet, det är ju en örn. Han har slutat bli förvånad över alla "dumheter"..
 

jens__E

Mjao!
Gick med
11 Sep 2003
Ort
Hedesunda
Hoj
X-JELL
Vad säger er nära släkt om era fläskfeta tatueringar?

Min mor är inte så emot det, min far gillar det inte. Men mina farföräldrar skulle verkligen hata att jag hade en massa grejer på armarna.
Dom har ingen förståelse för nånting spexat då dom är extremt propert folk som lyssnar på klassiskt musik, kör SAAB och är ganska så humorlösa.

Mamma säger inte så mycket, hon har bara sagt att jag är gammal nog att avgöra sånna här saker själv.

Pappa blev ganska sur när jag berätta att jag skulle gadda mig, men nu när jag har pratat med han och så så har han börjat aceptera det. Fast han skulle nog bli :mad: om jag skulle berätta på vad jag planerar att göra:tungan
 

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Sveg/Härjedalen
Hoj
Mellan hojar
Idag har jag varit och gjort min vädur. Sitter med plasten på nu så får väl ta kort efter det att jag duschat av den imorgon. Den blev riktigt bra tycker jag. Hittade en bild på nätet som vi använde som motiv, självklart lite omritad på grund av copyright och sådant.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top