Auright! Jag tycker om 'krumilurer' och vill ha mer av dem. Dock får jag nöja mig med det lilla jag har........... just nu
Ja, men den är ju riktigt snygg
Mina "krumelurer" ska byggas ut så småningom, inte bestämt mej för hur än, bara!
Auright! Jag tycker om 'krumilurer' och vill ha mer av dem. Dock får jag nöja mig med det lilla jag har........... just nu
Håller med, du är skitfin Mikke. OoopsHåller med. Den var skitfin Mikke!
Hoho, man tackar man tackar =)Det där är nog en av mina favoriter i hela tråden. Vet inte varför men jag har alltid gillat B&W och blommor, så stilrent liksom.
Way to go Migge!
Håller med. Den var skitfin Mikke!
Samma här, dock har jag ingen brådska. Kommer självfallet att fortsätta i samma stil, kanske en till mindre blomma blommar fram också =)Ja, men den är ju riktigt snygg
Mina "krumelurer" ska byggas ut så småningom, inte bestämt mej för hur än, bara!
Håller med, du är skitfin Mikke. Ooops
Sittning två. Hann inte riktigt så mycket som vi ville eftersom jag var aningens vek.
Sittning två. Hann inte riktigt så mycket som vi ville eftersom jag var aningens vek.
Sittning tre..
EDIT: Du kan inte lägga upp en bild på hur det läkt i armvecket? Jag är lite nyfiken på hur det blev där =)
Det blev helt svart faktiskt. Jag har ett jävlligt bra läkkött och det är jag glad över vid tillfällen som detta. Kan fixa bild senare.
Amen, visar halva då!
Nu har rodnaden nästan lagt sig helt.
Synd att det är så svårt att ta bra bilder med självutlösare bara...
Vad är det för någe?
Se inlägg 929!
Sittning tre..
Så jävla snyggt ju!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |