Ny gaddning

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Sveg/Härjedalen
Hoj
Mellan hojar
Nu är man hemkommen från mässan i borlänge med en himla massa färg på armen. Fy fan vad kul det har varit. Vi började tatuera 13:00 ungefär på lördag och var väl klar och packade ihop vid 18:30 ungefär. Hjälpte till att bära sakerna till hotellet för att se gå på middagen tillsammans med Pontus (Alternative art, min tatuerare), hans sambo och min sambo. Där var det en himla massa tatuerare och annat löst folk, supertrevlig stämning, supergod mat och billig öl.
Behövdes inte mycket för att man skulle gå igång efter den här sittningen, blev ändå en ganska tidig kväll för oss eftersom dom skulle checka ut före 11:00 och vi bodde gratis hos en bekant.
Här kommer några bilder på gårdagens resultat:
 

Bifogat

  • IMG_3852.jpg
    IMG_3852.jpg
    104.1 KB · Visningar: 105
  • IMG_3856.jpg
    IMG_3856.jpg
    109.6 KB · Visningar: 83
  • IMG_3859.jpg
    IMG_3859.jpg
    106.1 KB · Visningar: 79
  • IMG_3862.jpg
    IMG_3862.jpg
    94.4 KB · Visningar: 75

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Bilderna dåååååå?:gnissla

Kan lägga upp bild på tigern, insåg att den andra tatueringen inte går att visa på bild här, visar för mycket annat som inte ska visas. Ödlan på foten behöver ni inte se heller, liten enkel sak bara!
 

Bifogat

  • tiger.JPG
    tiger.JPG
    59.7 KB · Visningar: 110

jens__E

Mjao!
Gick med
11 Sep 2003
Ort
Hedesunda
Hoj
X-JELL
Nu är man hemkommen från mässan i borlänge med en himla massa färg på armen. Fy fan vad kul det har varit. Vi började tatuera 13:00 ungefär på lördag och var väl klar och packade ihop vid 18:30 ungefär. Hjälpte till att bära sakerna till hotellet för att se gå på middagen tillsammans med Pontus (Alternative art, min tatuerare), hans sambo och min sambo. Där var det en himla massa tatuerare och annat löst folk, supertrevlig stämning, supergod mat och billig öl.
Behövdes inte mycket för att man skulle gå igång efter den här sittningen, blev ändå en ganska tidig kväll för oss eftersom dom skulle checka ut före 11:00 och vi bodde gratis hos en bekant.
Här kommer några bilder på gårdagens resultat:

Skit läckert! Kommer bli gaaalet snygg när den är klar! :tummenupp
 

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Ort
Landskrona
Hoj
Tillsvidare hojlös
Kan lägga upp bild på tigern, insåg att den andra tatueringen inte går att visa på bild här, visar för mycket annat som inte ska visas. Ödlan på foten behöver ni inte se heller, liten enkel sak bara!

Snyggt! :tummenupp

Men var sitter den andra då eftersom den inte går att visa..? Måste vara jobbigt att tatuera nåt som man inte vågar visa. :blah

:)

Nu är man hemkommen från mässan i borlänge med en himla massa färg på armen. Fy fan vad kul det har varit. Vi började tatuera 13:00 ungefär på lördag och var väl klar och packade ihop vid 18:30 ungefär. Hjälpte till att bära sakerna till hotellet för att se gå på middagen tillsammans med Pontus (Alternative art, min tatuerare), hans sambo och min sambo. Där var det en himla massa tatuerare och annat löst folk, supertrevlig stämning, supergod mat och billig öl.
Behövdes inte mycket för att man skulle gå igång efter den här sittningen, blev ändå en ganska tidig kväll för oss eftersom dom skulle checka ut före 11:00 och vi bodde gratis hos en bekant.
Här kommer några bilder på gårdagens resultat:

Läckert! Jag är inte mycket för japanska motiv men din är mycket snygga linjer och grymma skuggor i. Mycket snyggt!
 
Last edited:

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Sveg/Härjedalen
Hoj
Mellan hojar
Skit läckert! Kommer bli gaaalet snygg när den är klar! :tummenupp

Tack så mycket ;). Jag tror med den kommer blir så sjukt snygg, det är så man är förvånad själv fast man varit med och planerat den under ganska lång tid =)

Läckert! Jag är inte mycket för japanska motiv men din är mycket snygga linjer och grymma skuggor i. Mycket snyggt!

Ja, den är inte lika svart och sådär jätteplottrig som en del japanska är, den här är mer stilren med väldigt mycket flytande linjer. Jag såg igår att tatueraren håller på med en till jättelång vindpil som jag inte sett tidigare, ni kanske såg den på insidan som går upp till armhålan, det verkar gå en till på baksidan av armen... Sjukt snyggt!

Snyggt Hinkas!!

Man tackar man tackar :tummenupp
 
Last edited:

christoffer

det kan stickas till lite!
Gick med
9 May 2005
Ort
Toulang'e
Hoj
R1
Nu är man hemkommen från mässan i borlänge med en himla massa färg på armen. Fy fan vad kul det har varit. Vi började tatuera 13:00 ungefär på lördag och var väl klar och packade ihop vid 18:30 ungefär. Hjälpte till att bära sakerna till hotellet för att se gå på middagen tillsammans med Pontus (Alternative art, min tatuerare), hans sambo och min sambo. Där var det en himla massa tatuerare och annat löst folk, supertrevlig stämning, supergod mat och billig öl.
Behövdes inte mycket för att man skulle gå igång efter den här sittningen, blev ändå en ganska tidig kväll för oss eftersom dom skulle checka ut före 11:00 och vi bodde gratis hos en bekant.
Här kommer några bilder på gårdagens resultat:


Läckert kompis! :)

Kul att ses BTW!

Underground Tattoo i HaadRin, Koh Phangang

aight! :)
 
Last edited:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Nä men se där =)
Ser bra ut, vad är det för motiv som fortsätter ner sen då? Vet inte om jag har läst det =/
Har också min ena på sidan :tummenupp

Det är i samma stil, fast det smalnar av, liksom!

Slutar på mitten av låret, har ju bilder på det, men tänker inte lägga ut det för allmänn beskådning här. :rolleyes:
 

MikkE

Guest
Det är i samma stil, fast det smalnar av, liksom!

Slutar på mitten av låret, har ju bilder på det, men tänker inte lägga ut det för allmänn beskådning här. :rolleyes:

Auright! :tummenupp Jag tycker om 'krumilurer' och vill ha mer av dem. Dock får jag nöja mig med det lilla jag har........... just nu :tungan
 

Bifogat

  • MikkE_5.jpg
    MikkE_5.jpg
    93.8 KB · Visningar: 149

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Ort
Växjö
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Auright! :tummenupp Jag tycker om 'krumilurer' och vill ha mer av dem. Dock får jag nöja mig med det lilla jag har........... just nu :tungan
Det där är nog en av mina favoriter i hela tråden. Vet inte varför men jag har alltid gillat B&W och blommor, så stilrent liksom.

Way to go Migge! :tummenupp
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top