Ny gaddning

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
T7
chop chop!

Då var "sleeven" påbörjad då. Efter fyra timmars ritande på min arm satte vi igång med nålarna. Just nu är det ju tyvärr bara konturer så det är nog ingen mening att försöka fota. :näsblod

Kommer bli sjukt bra.

[EDIT] En liten, dålig bild. :tuttar
 

Bifogat

  • DSC00024 [%P].JPG
    DSC00024 [%P].JPG
    36 KB · Visningar: 232

Boffen

Thank you very much
Gick med
14 Dec 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Daytona 675
Någon här som tatuerat sig hos evil twins i helsingborg?

Är sanslöst sugen på att göra helsleeves där och undrar om någon här har koll på cirkapris?

Känns så tattigt att bara ringa och kolla läget.

Jag gjorde mina där, typ tribalsgrejer. Max som gjorde dem är tydligen väldigt bra vad jag hört. En av anledningarna till att jag var där.
Jag har inget att jämföra med men är mycket nöjd.
 

Conza

Ny medlem
Gick med
26 Aug 2006
Ort
Emmaboda
Hoj
1000RR -08
Tänkte läggga upp en bild på min senaste gaddning.. men eftersom jag tydligen är helt slut i huvudet o inte fattar hur man lägger in en bild :va :gnissla så skriver jag helt enkelt att bilden finns i mitt garage...

(kan nån förklara hur fan man gör )
 

Ten-0

[Enter cool message here]
Gick med
12 Dec 2005
Ort
Hemma
Hoj
Ny till våren
Det är ju inte direkt på vägen men vill du ha sällskap så paxar jag plats :)

P.S Soppaersättning utgår endast i natura ;)


Nätt liten omväg, behöver in på returbilen i Kristianstad också. Kommer väl dra om några veckor, tar upp dig på vägen dit. Ringer dig om du har kvar nummret några dagar innan det är dags.

Natura är det ända en sann smålänning tar emot! Längtar till dig älskling. Puss :arsele
 

MikkE

Guest
Tänkte läggga upp en bild på min senaste gaddning.. men eftersom jag tydligen är helt slut i huvudet o inte fattar hur man lägger in en bild :va :gnissla så skriver jag helt enkelt att bilden finns i mitt garage...

(kan nån förklara hur fan man gör )

Ta bilden du laddade upp i garaget. Svara på detta meddelandet. Kommer då till textruta med smajlysar mm. Längre ner har du HANTERA MEDSKICKADE FILER. Sedan är det bara att ladda upp =)
 

m.eriksson

Redneck prostitute
Gick med
25 May 2006
Ort
Örebro
Hoj
Ny 2009
imorgon blir det sista sittningen för högerarmen, vi ska köra hela insidan på överarmen, efter det så har jag min första fullsleeve :yoparty :tummenupp
 

Conza

Ny medlem
Gick med
26 Aug 2006
Ort
Emmaboda
Hoj
1000RR -08
Ta bilden du laddade upp i garaget. Svara på detta meddelandet. Kommer då till textruta med smajlysar mm. Längre ner har du HANTERA MEDSKICKADE FILER. Sedan är det bara att ladda upp =)

Då testar vi igen ... tack för hjälpen..
 

Bifogat

  • garage.jpg
    garage.jpg
    43.4 KB · Visningar: 185

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Ort
Växjö
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
3199027 Nätt liten omväg, behöver in på returbilen i Kristianstad också. Kommer väl dra om några veckor, tar upp dig på vägen dit. Ringer dig om du har kvar nummret några dagar innan det är dags.

Natura är det ända en sann smålänning tar emot! Längtar till dig älskling. Puss :arsele
0706-251037

Puss på dig!
 

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Ort
Landskrona
Hoj
Tillsvidare hojlös
Någon här som tatuerat sig hos evil twins i helsingborg?

Är sanslöst sugen på att göra helsleeves där och undrar om någon här har koll på cirkapris?

Känns så tattigt att bara ringa och kolla läget.

En f.d. jobbarkompis till mig har gjort flera av sina gaddar där, Max är skitduktig. Prisnivån är väl dock lite i överkant. Inte svindyrt men i den dyrare klassen.
 

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Den här har jag nästan fixat klart... den ska bara bli lite mindre och så ska jag lura lite på var jag ska sätta den. Höger ankel har jag tänkt... men det kanske inte blir bäst och då "måste" jag ha något annat där.

Sen funderar jag på om jag skall ha samma "blomrankor" som jag har på ryggen även på magen... och i så fall hur... :va Svårt.

Sen borde jag göra vid min drake som jag har på vänster ankel, (den syns i sin fulla längd och så har jag LEVT i många ÅR nu... så det är nog bara japanska drakar som är farliga) den börjar bli lite matt och dassig. Den kanske behöver lite blommor också? :)
 

Bifogat

  • DSC00035.JPG
    DSC00035.JPG
    141.5 KB · Visningar: 57

m.eriksson

Redneck prostitute
Gick med
25 May 2006
Ort
Örebro
Hoj
Ny 2009
gjord av anders på house of pain här i hbg..

Jävligt schysst!

här kommer en bild på min senaste medans vi höll på med den, mobilkameran brackade... så det blev inga fler bilder.. ska tillbaka nån kväll om 1.5v och göra ögonen, och lite småfyllningar bara :tummenupp
 

Bifogat

  • DSC01535.jpg
    DSC01535.jpg
    103 KB · Visningar: 123

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Sveg/Härjedalen
Hoj
Mellan hojar
[EDIT] En liten, dålig bild. :tuttar

Fy fan vad läckert det där kommer bli! Ser fram emot fler bilder längre fram på den där!

gjord av anders på house of pain här i hbg..

I love it! Japanskt är stilen som jag älskar ;)

Jävligt schysst!

här kommer en bild på min senaste medans vi höll på med den, mobilkameran brackade... så det blev inga fler bilder.. ska tillbaka nån kväll om 1.5v och göra ögonen, och lite småfyllningar bara :tummenupp

Fan vad arg han ser ut du! Ser fram emot att se det färdiga resultatet!
 
Last edited:

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
T7
Fy fan vad läckert det där kommer bli! Ser fram emot fler bilder längre fram på den där!

Tatueraren var mycket, mycket skeptisk till att min idé skulle gå att genomföra på ett bra sätt men när vi väl satte igång och "rita" så insåg han att det skulle gå bättre än väntat.

-"Det här kommer bli skitbra!" är precis vad man vill höra. :tummenupp

Nästa sittning är tyvärr om mer än en månad så bild dröjer. 31:a Oktober smäller det nästa gång.
 

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Sveg/Härjedalen
Hoj
Mellan hojar
Nyss hemkommen från han med nålarna. Vansinnigt vad ont det gör att tatuera upp emot armhålan nästan! :huvet Jag var alldeles yr när jag reste mig, glömde bort att andas för att det gjorde så ont. Men nu sitter den mesta gråskalan på plats. Det var lite vi inte hade tid till att göra, men han sade att om man hade skurit upp mig och lagt ut bröst, axel och skuldran skulle det vara nästan 0.5kvm som vi fyllt i bara där. Så det var väl gött att vi hann med att göra så mycket som vi hann, men det var nära att vi var tvungen att bryta tidigare när det gjorde som ondast, jag vurpar nog hellre med hojen hellre än att bli tatuerad där... Ett problem är ju att jag har en likadan arm på andra sidan att fylla med färg.... :huvet Jaja, här kommer bilder:
 

Bifogat

  • IMG_3197.JPG
    IMG_3197.JPG
    97.1 KB · Visningar: 99
  • IMG_3198.JPG
    IMG_3198.JPG
    87.6 KB · Visningar: 126
  • IMG_3199.JPG
    IMG_3199.JPG
    85.6 KB · Visningar: 97
  • IMG_3196.JPG
    IMG_3196.JPG
    96 KB · Visningar: 117
  • IMG_3195.JPG
    IMG_3195.JPG
    94.2 KB · Visningar: 87

jens__E

Mjao!
Gick med
11 Sep 2003
Ort
Hedesunda
Hoj
X-JELL
Skit grymt! Den kommer bli riktigt snygg när du får i färg i den :D
Vilka färger hade du tänkt haft i den?
 

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Sveg/Härjedalen
Hoj
Mellan hojar
Skit grymt! Den kommer bli riktigt snygg när du får i färg i den :D
Vilka färger hade du tänkt haft i den?

Mjaaa, det är lite olika färger som ska i där. Rött, blått, orange, gul, grön, lila, rosa.... Jaaa, diverse ;). Vad som hamnar vart får ni se när det hamnar där det ska.

Glömde att visa vansinnesnålen som vi anväde till att köra gråskala på de stora öppna ytorna eller vad man ska kalla dom. 49 nålar! Det liknar mer en spade än en tatueringsnål tycker jag.
Den är fan lika bred som min tumme... Och min tumme är minst... en tum?
 

Bifogat

  • IMG_3184.JPG
    IMG_3184.JPG
    96.8 KB · Visningar: 207
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top