MikkE
Guest
Ser bra ut som fan Hinkas! Två, tre sittningar kvar eller?
Ser bra ut som fan Hinkas! Två, tre sittningar kvar eller?
Minst tre sittningar kvar. Nästa sittning blir gråskala, sittningen därpå blir mässan i Borlänge där vi kommer att färglägga koien, som heter Helny efter dagens namn, sedan blir det väl färgläggning av draken och kanske ensittning till då för att göra en touchup på alla smådetaljer så att det ser schysst ut överallt.
Usch! Det ser.. Ont ut.
Ah, visst fan. Du skulle vara på mässan också. Spännande =)
Vilket datum och vart är den?
Usch! Det ser.. Ont ut.
Det som inte dödar härdar
Här kommer lite bilder från min sittning idag. Lite ritbilder och lite tatueringsbilder. Bilden på tribalen är där vi har packat i lite vitt just i drakens kropp för att ljusa ner den. Blev en jäkla skillnad.
Fan, skriker du så högt att karln måste ha öronproppar!
igår gjorde vi ögon på demonen och döskallen, gjorde klart underarmen, förutom ögon till den dock, 1 sittning kvar, den 28e
http://www.a-headtattoo.com/
Fan vad grymt! Fränt att du också kör så hårt och med sådan beslutsamhet. Min tatuerare är helt överlycklig över att få göra så mycket så fort. Fyra sittningar (inbokade) på 12 veckor lite drygt är snabbare än vad han fått gjort någon sleeve innan.
det är samma sak här, han är svinglad att det är lite tempo, speciellt när det är med saker han gillar att göra, Tribals verkar ligga rätt långt ner på den listan...
Får ingen träff på google, så den är nog kanske ovanlig, även om det inte gör mig så mycket om fler skulle ha den. Har ju suktat efter den i några år nu.
Någon här som tatuerat sig hos evil twins i helsingborg?
Är sanslöst sugen på att göra helsleeves där och undrar om någon här har koll på cirkapris?
Känns så tattigt att bara ringa och kolla läget.
Det är ju inte direkt på vägen men vill du ha sällskap så paxar jag plats3198438Tänkt åka ner och kolla priset på longsleeve. Väntar du ett tag kan du få pris, eller rent av hämta upp dig på vägen ner. Då kan jag samtidigt tukta dig pajkalue!
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari