Ny gaddning

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Sveg/Härjedalen
Hoj
Mellan hojar
Ser bra ut som fan Hinkas! Två, tre sittningar kvar eller?

Minst tre sittningar kvar. Nästa sittning blir gråskala, sittningen därpå blir mässan i Borlänge där vi kommer att färglägga koien, som heter Helny efter dagens namn, sedan blir det väl färgläggning av draken och kanske ensittning till då för att göra en touchup på alla smådetaljer så att det ser schysst ut överallt.
 

MikkE

Guest
Minst tre sittningar kvar. Nästa sittning blir gråskala, sittningen därpå blir mässan i Borlänge där vi kommer att färglägga koien, som heter Helny efter dagens namn, sedan blir det väl färgläggning av draken och kanske ensittning till då för att göra en touchup på alla smådetaljer så att det ser schysst ut överallt.

Ah, visst fan. Du skulle vara på mässan också. Spännande =)
Vilket datum och vart är den?
 

OLDEN

Galt
Gick med
20 Aug 2003
Ort
Jkpg
Hoj
Cbr900 RR -93, TL1000S -98
Här kommer lite bilder från min sittning idag. Lite ritbilder och lite tatueringsbilder. Bilden på tribalen är där vi har packat i lite vitt just i drakens kropp för att ljusa ner den. Blev en jäkla skillnad.

Fan, skriker du så högt att karln måste ha öronproppar!:D
 

m.eriksson

Redneck prostitute
Gick med
25 May 2006
Ort
Örebro
Hoj
Ny 2009
igår gjorde vi ögon på demonen och döskallen, gjorde klart underarmen, förutom ögon till den dock, 1 sittning kvar, den 28e :yoparty

http://www.a-headtattoo.com/
 

Bifogat

  • DSC01478.jpg
    DSC01478.jpg
    105.2 KB · Visningar: 110
  • DSC01481.jpg
    DSC01481.jpg
    91.5 KB · Visningar: 85

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Sveg/Härjedalen
Hoj
Mellan hojar
igår gjorde vi ögon på demonen och döskallen, gjorde klart underarmen, förutom ögon till den dock, 1 sittning kvar, den 28e :yoparty

http://www.a-headtattoo.com/

Fan vad grymt! Fränt att du också kör så hårt och med sådan beslutsamhet. Min tatuerare är helt överlycklig över att få göra så mycket så fort. Fyra sittningar (inbokade) på 12 veckor lite drygt är snabbare än vad han fått gjort någon sleeve innan.
 

m.eriksson

Redneck prostitute
Gick med
25 May 2006
Ort
Örebro
Hoj
Ny 2009
Fan vad grymt! Fränt att du också kör så hårt och med sådan beslutsamhet. Min tatuerare är helt överlycklig över att få göra så mycket så fort. Fyra sittningar (inbokade) på 12 veckor lite drygt är snabbare än vad han fått gjort någon sleeve innan.

det är samma sak här, han är svinglad att det är lite tempo, speciellt när det är med saker han gillar att göra, Tribals verkar ligga rätt långt ner på den listan... :va :tungan
 

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
T7
chop chop!

Då var "sleeven" påbörjad då. Efter fyra timmars ritande på min arm satte vi igång med nålarna. Just nu är det ju tyvärr bara konturer så det är nog ingen mening att försöka fota. :näsblod

Kommer bli sjukt bra.
 

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Ort
Örebro
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Ni får ursäkta att jag inte orkade syna igenom alla sidor i denna tråd, men det jag såg var snyggt! :tummenupp

Nu till en liten fråga, finns det någon som har, eller har en bild på en flame på handleden? Jag funderar nämligen på att skaffa en där elden liksom tonar fram från hudfärgen vid handleden och fortsätter, starkare och starkare, uppför underarmen, på så sätt ser det ju ut som att handen är själva "eldklotet". Ganska så verkligt med andra ord.

Får ingen träff på google, så den är nog kanske ovanlig, även om det inte gör mig så mycket om fler skulle ha den. Har ju suktat efter den i några år nu.
 

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Ort
Växjö
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Någon här som tatuerat sig hos evil twins i helsingborg?

Är sanslöst sugen på att göra helsleeves där och undrar om någon här har koll på cirkapris?

Känns så tattigt att bara ringa och kolla läget.
 

Ten-0

[Enter cool message here]
Gick med
12 Dec 2005
Ort
Hemma
Hoj
Ny till våren
Någon här som tatuerat sig hos evil twins i helsingborg?

Är sanslöst sugen på att göra helsleeves där och undrar om någon här har koll på cirkapris?

Känns så tattigt att bara ringa och kolla läget.


Tänkt åka ner och kolla priset på longsleeve. Väntar du ett tag kan du få pris, eller rent av hämta upp dig på vägen ner. Då kan jag samtidigt tukta dig pajkalue! :mad: :yoparty
 

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Ort
Växjö
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
3198438 Tänkt åka ner och kolla priset på longsleeve. Väntar du ett tag kan du få pris, eller rent av hämta upp dig på vägen ner. Då kan jag samtidigt tukta dig pajkalue! :mad: :yoparty
Det är ju inte direkt på vägen men vill du ha sällskap så paxar jag plats :)

P.S Soppaersättning utgår endast i natura ;)
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top