Ny gaddning

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
poetry_princess skrev:
då ta jag väl mig själv som exempel: Porträtt av min förra häst. En uggla med en månskära bakom (har dels alltid älskat månen å ugglor och jag är dessutom nattmänniska).

exempel på opersonlig tatuering: tribals (snygga men även förekommande på var å varannan människa)

men det är ju min åsikt att föredra personliga tatueringar. man måste inte tycka som jag

En tatuering behöver inte vara opersonlig för att det är en tribal. Jag har två egenritade tribals som står för saker för mej.
Jag behöver inte ha min hoj på ryggen för att jag gillar adrenalin och att köra hoj. För min del räcker det med en snygg tribal som för mej står för samma sak.
 

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
MT-01 Stage 3
Kevlar skrev:
Är det inte ute med tribal tatueringar? :confused:

Känns ganska dumt att gå efter trender om man ska tatuera sig. Den sitter ju där förhållandevis länge så det blir ju "ute" förr eller senare. Gör man svartmönster så är det förhoppningsvis för att man själv tycker att det är snyggt.

Personligen tycker jag att de oftast är ganska livlösa och trista, men det är inte för min skulle folk gör såna tatueringar misstänker jag.:)
 

*Hugo*

öka takten sista kvarten.......... :-)
Gick med
7 Jul 2004
Ort
2mil väster om...
Hoj
meanstreak 02
Emmi skrev:
En tatuering behöver inte vara opersonlig för att det är en tribal. Jag har två egenritade tribals som står för saker för mej.
Jag behöver inte ha min hoj på ryggen för att jag gillar adrenalin och att köra hoj. För min del räcker det med en snygg tribal som för mej står för samma sak.
:tummenupp
 

Valentinic

Maxar
Gick med
13 Mar 2003
Ort
Vargön - Vänersborg
Hoj
R1000 K5
Tänkte slänga upp en bild på min tattoo som jag gjorde för 1 vecka sen. Tribal på armen.

Nästa gång gör jag nog rätt på armbågen där det känns. På armen var det bara skönt ju :3freak
 

Bifogat

  • .jpg
    .jpg
    80.9 KB · Visningar: 302

pitte

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Ort
Linköping
Hoj
CBR 1000 RR -07
Armbågen är ok. Insidan på överarmen och långt ner på insidan av handleden är jobbigt.
 

Pentix

Ny medlem
Gick med
23 May 2004
Ort
Huskvarna
Hoj
Thunderace vid namn Heffaklumpen
Denna gjorde jag för 3 veckor sen.
Bilden e tagen 4 dagar efter att jag brände in den (branding)
Lite suddig bild...
 

Bifogat

  • dag4.JPG
    dag4.JPG
    40.9 KB · Visningar: 293

Garpe

semper in primis
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Eskilstuna
Hoj
Hojlös =(
Insidan överarmen upplever ja som rättså behaglig faktiskt.. värsta tycker ja e över nyckel benet och på ryggen.... :näsblod
 

Boffen

Thank you very much
Gick med
14 Dec 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Daytona 675
Här e en av mina, ska dock bygga ut den i höst tänkte jag.
 

Bifogat

  • tatto.JPG
    tatto.JPG
    15.8 KB · Visningar: 162

OLDEN

Galt
Gick med
20 Aug 2003
Ort
Jkpg
Hoj
Cbr900 RR -93, TL1000S -98
Close up på en av mina.
 

Bifogat

  • DukeDigital063(Small).jpg
    DukeDigital063(Small).jpg
    18.6 KB · Visningar: 512

OLDEN

Galt
Gick med
20 Aug 2003
Ort
Jkpg
Hoj
Cbr900 RR -93, TL1000S -98
*Hugo* skrev:
vem är det som har gjort gaddningen??


Den är egentligen gjord i två omgångar.

1:a omgången gjporde jag 2000. Då var det en kille som heter Jens på Needle Art, fridehmesplan i sthlm. Han gjorde vikingen samt tribalerna under.

Tyckte senare att den var lite tunn, så jag la till tribalerna ovanför vikingen samt skuggorna 2003. Blev blev bra mycket fylligare. Det gjorde Boris på Anubis (Nuvarande *House of Pain) i Falun.

Skall upp till Falun och kika på en ny till helgen faktiskt. En old-school med döskalle, flames samt död mans hand involverad. Skall sättas på vänstra vadens utsida.
Mor lär bli nöjd som vanligt.

//Johan W :gnissla
 
Last edited:

MrMunson

Medlem
Gick med
24 Feb 2005
Ort
Stockholm
Hoj
MullerTiller -- nyss hemkommen från Nordslingan
Ja ja... När alla andra verkar ha brallorna nere.... Bilden är typ 2 minuter efter den blev klar så det är lite färg och skit runt. Drog hela patrasket i en sittning, 7 och en halv timme. :huvet Inte jag kan rekommendera faktiskt.
 

Bifogat

  • Dsc00098.jpg
    Dsc00098.jpg
    101.7 KB · Visningar: 377
  • Dsc00095.jpg
    Dsc00095.jpg
    124.6 KB · Visningar: 237

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
MrMunson skrev:
Ja ja... När alla andra verkar ha brallorna nere.... Bilden är typ 2 minuter efter den blev klar så det är lite färg och skit runt. Drog hela patrasket i en sittning, 7 och en halv timme. :huvet Inte jag kan rekommendera faktiskt.
Vad står det? :va

inte Firman va? :rolleyes:
 

*Hugo*

öka takten sista kvarten.......... :-)
Gick med
7 Jul 2004
Ort
2mil väster om...
Hoj
meanstreak 02
OLDEN skrev:
Den är egentligen gjord i två omgångar.

1:a omgången gjporde jag 2000. Då var det en kille som heter Jens på Needle Art, fridehmesplan i sthlm. Han gjorde vikingen samt tribalerna under.

Tyckte senare att den var lite tunn, så jag la till tribalerna ovanför vikingen samt skuggorna 2003. Blev blev bra mycket fylligare. Det gjorde Boris på Anubis (Nuvarande *House of Pain) i Falun.

Skall upp till Falun och kika på en ny till helgen faktiskt. En old-school med döskalle, flames samt död mans hand involverad. Skall sättas på vänstra vadens utsida.
Mor lär bli nöjd som vanligt.

//Johan W :gnissla

nice...jaj ag ska bygga mera i vinter.. :yoparty
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top