Ny gaddning

*Hugo*

öka takten sista kvarten.......... :-)
Gick med
7 Jul 2004
Ort
2mil väster om...
Hoj
meanstreak 02
MrMunson skrev:
Ja ja... När alla andra verkar ha brallorna nere.... Bilden är typ 2 minuter efter den blev klar så det är lite färg och skit runt. Drog hela patrasket i en sittning, 7 och en halv timme. :huvet Inte jag kan rekommendera faktiskt.
hmmm...näe 7,5 timmar är väl inget man vill sitta..*ler*

men men ska man va fin får fan lida pin åsså.. :yoparty
 

Bobbo V

Blodgivare
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Uppsala
Hoj
KTM 660 ´03
Tja!

Jag har en lite fråga. Vad betyder det om man har ett ankare tatuerat på armen? Jag har hört "Tro, Hopp Och Kärlek" stämmer det?

/BV
 

Clara

you get no glory if you've got no balls
Gick med
17 May 2005
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha SRX-6 -89'a
här är mina tatueringar. lite annorlunda stil än tidigare visade kanske, jag är mer inne på lite mer old school. jag har en stjärna runt vardera armbåge också men de är så tråkiga så de har jag aldrig orkat fota riktigt.
 

Bifogat

  • tat.jpg
    tat.jpg
    94.4 KB · Visningar: 332
  • inne.jpg
    inne.jpg
    111.8 KB · Visningar: 304
  • back.jpg
    back.jpg
    30.5 KB · Visningar: 340
Last edited:

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Clara skrev:
här är mina tatueringar. lite annorlunda stil än tidigare visade kanske, jag är mer inne på lite mer old school. jag har en stjärna runt vardera armbåge också men de är så tråkiga så de har jag aldrig orkat fota riktigt.
Coola stickers :tummenupp

Hur länge sitter dom där klara färgerna i?
Antar att dom behövs fyllas i efter nåra år, eller?

Marky
 

OLDEN

Galt
Gick med
20 Aug 2003
Ort
Jkpg
Hoj
Cbr900 RR -93, TL1000S -98
*Hugo* skrev:
nice...jaj ag ska bygga mera i vinter.. :yoparty

Jo man blir ju lite skadad. Har funderat på att bygga ut min men jag tror att jag tappar "svepet", som jag är nöjd med på gadden då.
 

OLDEN

Galt
Gick med
20 Aug 2003
Ort
Jkpg
Hoj
Cbr900 RR -93, TL1000S -98
Clara skrev:
här är mina tatueringar. lite annorlunda stil än tidigare visade kanske, jag är mer inne på lite mer old school. jag har en stjärna runt vardera armbåge också men de är så tråkiga så de har jag aldrig orkat fota riktigt.


Det är schysst med old-school gaddarna som är såpass färgglada också. Har funderat på en på vaden, men jag är inte helt hundra, och innan jag är helt säker blir det inget av.
Ingen idé att göra något nu hursomhelst, utan de blir vid höstkanten isf. Så man har ju lite tid att grunna på det.
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Kuben skrev:
www.bme.freeq.com
klicka för f-n inte in dig på bme hard.Lite vidriga grejor där som ser ut att göra ont. :näsblod
haha, looovar :rolleyes: att inte klicka där. Vem vill se på världens längsta puuuuung tex.? :kocko

Undra hur man kommer på iden att man ska dela ballen, sätta in som kullager under föruden eller tatuera sitt ollon så att de blir som en bild som går upp på magen.... :va

Sov nu gott alla ni som inte kunde hålla er :hihi
 

*Hugo*

öka takten sista kvarten.......... :-)
Gick med
7 Jul 2004
Ort
2mil väster om...
Hoj
meanstreak 02
Clara skrev:
här är mina tatueringar. lite annorlunda stil än tidigare visade kanske, jag är mer inne på lite mer old school. jag har en stjärna runt vardera armbåge också men de är så tråkiga så de har jag aldrig orkat fota riktigt.
jag har aldrig gillat färg gaddningar men dom där va snygga... :tummenupp
 

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
Bobbo V skrev:
Tja!

Jag har en lite fråga. Vad betyder det om man har ett ankare tatuerat på armen? Jag har hört "Tro, Hopp Och Kärlek" stämmer det?

/BV

Nä man måste ha med ett hjärta , ett kors och ankare......
 

*Hugo*

öka takten sista kvarten.......... :-)
Gick med
7 Jul 2004
Ort
2mil väster om...
Hoj
meanstreak 02
OLDEN skrev:
Jo man blir ju lite skadad. Har funderat på att bygga ut min men jag tror att jag tappar "svepet", som jag är nöjd med på gadden då.

ja känner du så så ska du ju inte ens tänka på det...låt den vara begrunda kolla tänk... :)

ja vet va jag ska göra jag har en örn på höger axel som tattueran ska få bygga ut med en tribal *frihands tattuering* som ska gå ner över armbågen å upp i nacken...*leeeeeeeerrrrrrr*
 

Clara

you get no glory if you've got no balls
Gick med
17 May 2005
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha SRX-6 -89'a
Mark skrev:
Coola stickers :tummenupp

Hur länge sitter dom där klara färgerna i?
Antar att dom behövs fyllas i efter nåra år, eller?

Marky


när jag gjorde den på armen som jag gjorde först, så frågade jag tatueraren "ok, behöver jag komma och fylla i det här igen senare eller?"(vilket jag INTE ville göra igen för fyfan va det var inte-skönt inne på innerarmen och i armvecket) och då tittade han på mig och skrattade högt och sa "den där behöver du aldrig fylla i". nu har det gått ett och ett halv år och färgerna är granna än. jag antar att jag fåt fylla i dem om tio-femton år eller nåt sånt om man vill att de ska vara tjusiga då också, men den dagen den sorgen...
jag vet folk som haft sina i iallafall fem år och de är fortfarande skitsnygga.
 

Clara

you get no glory if you've got no balls
Gick med
17 May 2005
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha SRX-6 -89'a
OLDEN skrev:
Det är schysst med old-school gaddarna som är såpass färgglada också. Har funderat på en på vaden, men jag är inte helt hundra, och innan jag är helt säker blir det inget av.
Ingen idé att göra något nu hursomhelst, utan de blir vid höstkanten isf. Så man har ju lite tid att grunna på det.


klart du ska. old school och färg is tha shit. jag var också väldigt skeptisk till färg först och ville bara ha svarta grejer, men nu känns färg helt rätt. det är väl kanske lite mer uppseendeväckande typ.
 

Davo

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tullinge
Hoj
2005 KTM 625
Clara skrev:
när jag gjorde den på armen som jag gjorde först, så frågade jag tatueraren "ok, behöver jag komma och fylla i det här igen senare eller?"(vilket jag INTE ville göra igen för fyfan va det var inte-skönt inne på innerarmen och i armvecket) och då tittade han på mig och skrattade högt och sa "den där behöver du aldrig fylla i". nu har det gått ett och ett halv år och färgerna är granna än. jag antar att jag fåt fylla i dem om tio-femton år eller nåt sånt om man vill att de ska vara tjusiga då också, men den dagen den sorgen...
jag vet folk som haft sina i iallafall fem år och de är fortfarande skitsnygga.
Insidan av armen är ju jätteskönt... När jag skulle köra där trodde jag att nu fan kommer det att göra ont... Men det var ju inte farligt, trodde det skulle vara mycket värre... Samma sak med arbågen det kändes mindre än jag väntat mig..
 

Clara

you get no glory if you've got no balls
Gick med
17 May 2005
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha SRX-6 -89'a
Davo skrev:
Insidan av armen är ju jätteskönt... När jag skulle köra där trodde jag att nu fan kommer det att göra ont... Men det var ju inte farligt, trodde det skulle vara mycket värre... Samma sak med arbågen det kändes mindre än jag väntat mig..


tja, jag vet ju iof. inte vad du hade förväntat dig, men för mig för det ingen glad överaskning direkt. typ på utsida av armen och där var helt ok, men uppåt armhålan på insidan var vidrigt. armbågarna minns jag inte som direkt behagliga heller, men de var inte så farliga, men det det kan också bero på att de tog tjugo min per sida. den här på armen tog 4,5 vid färgning och skuggning. efter det var jag mör. och att säga att det är skönt att tatuera sig nånstans är väl en överdrift, mer eller mindre smärtsamt är väl mer korrekt, enligt mina erfarenheter iallafall. liksom ibland gör det bara lite ont och då kan man ju lätt tänka bort det och ibland gör det mer ont och då vill man skada tatueraren. he.
 

grömpa

lightdesiger
Gick med
26 Jun 2005
Ort
piteå
Hoj
Harley bygge
gaddningar!
 

Bifogat

  • bröst.JPG
    bröst.JPG
    28.1 KB · Visningar: 294
  • underarm.JPG
    underarm.JPG
    14.3 KB · Visningar: 274
Last edited:
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top