Brutus skrev:Så fruktansvärt ball...
Vem har gjort den?
Ska ut på fredag och fortsätta på vänsterbenet efter sommaruppehållet. 4 sittningar avklarade och 3 kvar.
*Hugo* skrev:här är en bild på min nya gaddning..
tackar å bugar....Angelica&Verra skrev:J-ligt snygg...
Puttete skrev:Nyaste gaddningen. Var lite obekvämt mellan tårna.....
MikkE skrev:Skulle vara ballt med en oldschool, men jag vet inte om jag vågar
kan man göra oldschool i svart? räknas det som det då? hehe
Ok, kul att 'veta' iaf.Brutus skrev:Nja, grejen med old-school är ju just att det är ganska mycket färger osv, men ska det spela någon roll om det är äkta old-school eller inte? Gör något du gillar bara.
Personligen har jag grymt svårt för såna grejer i regel, men det kan ju alltid dyka upp nåt roligt. Det finns ju annars väldigt mycket new-school som är riktigt ballt.
Kom hem från ytterligare en sittning idag iaf. Inte mycket kvar nu.
MikkE skrev:Ok, kul att 'veta' iaf.
Jag gillar att du gör din lite 'tvärtom' med färgen. vita flames(?) och svart bakgrund.
Kommer att pierca tungan efter SH-festen och sedan blir det en till gaddning. har lite motiv jag skulle vilja ha.
Ja du. När ska vi fixa våra då??Macho Woman skrev:Jag ska snart casha in tiotusen och då ska jag förutom min Beavis som sitter på vänster överarm göra räven nedanför svanken på höger sida och gulledöden mellan höger yttersida och baksidan av nedre delen av vaden.
grömpa skrev:var tvungen att följa med en tjejkompis då hon piercade sig i bröstvårtan idag.
höll henne i handen och ont gjorde det även för mig när dom tryckte igenom kanylen. men som den kompis man är så tjuvkikade jag inte
:kockogrömpa skrev:var tvungen att följa med en tjejkompis då hon piercade sig i bröstvårtan idag.
höll henne i handen och ont gjorde det även för mig när dom tryckte igenom kanylen. men som den kompis man är så tjuvkikade jag inte
MikkE skrev:Här har jag piercingen
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |