MikkE
Guest
Javisst! Är helnöjd med den.Plåtniklas skrev:Naww. :´) Så sött.
Får se hur tungan kommer att vara imorgon. Tror inte att den bli mkt mer svullen än vad den är nu. Och det är inte mkt. Känns bra iaf!
Fan va sugen jag blev på öl
Javisst! Är helnöjd med den.Plåtniklas skrev:Naww. :´) Så sött.
MikkE skrev:Javisst! Är helnöjd med den.
Får se hur tungan kommer att vara imorgon. Tror inte att den bli mkt mer svullen än vad den är nu. Och det är inte mkt. Känns bra iaf!
Fan va sugen jag blev på öl
Ja, min är väl ca 20-22 mm lång. Funkar ganska så bra ändå, trodde att det skulle vara värre. Har ganska så stor munPlåtniklas skrev:Hata den perioden man var tvungen att ha den två meter långa läkstaven. Huga vad den var ivägen.
Kraschpucken skrev:Sådär ja.. Jag har tänkt göra denna sen vi såg dom live i köpenhamn för ett år sen ungefär
METALLICA
grömpa skrev:var tvungen att följa med en tjejkompis då hon piercade sig i bröstvårtan idag.
höll henne i handen och ont gjorde det även för mig när dom tryckte igenom kanylen. men som den kompis man är så tjuvkikade jag inte
MikkE skrev:Ja, min är väl ca 20-22 mm lång. Funkar ganska så bra ändå, trodde att det skulle vara värre. Har ganska så stor mun
Nu är det lite jobbigt då man får leva på soppa, filmjölk, barnmat mm som är mjukt. Sitter just nu med 7½ dl fisk & skaldjurssoppa i min hand. Gott!
Ska bli najs när läkningen är över
Mie skrev:aaaajj.. kommer ihåg hur ont det gjorde...iiiii... inget jag vill göra igen.
Men snyggt blev det när det var klart
Det är Metallicas logo.Sofiiaa skrev:Är inte så insatt, men jag fattar inte relateringen till Metallica? :S
Heinrich skrev:Det är Metallicas logo.
Fy fasiken. Mkt fyllning i den där!Easy_Mike skrev:min pågående gaddning efter 1 sittning..2 kvar
Man kan skymta min gamla(6år sen) Tigerskalle på axeln..
den blir inbakad i tribaler(Frihand)
fy fasiken vad ont det gjorde insidan armen vid armhåla
ska fortsätta upp i nacken,,har betalt för det iallafall :kocko
sen e man väl fast
Edit: FY FAN va det gör ont dagen efter ....armen är minsann ngt nummer större idag
Men varför står det "flitelat lis" på den sista bilden ?Showtime skrev:när alla andra delar med sig kan ja ju med göra det!
TomK skrev:Men varför står det "flitelat lis" på den sista bilden ?
( )
tassen skrev:Är det för att det är ett mode ?? eller tycker ni verkligen det är snyggt ??
Har faktiskt inte förstått vittsen med att färga kroppen på det viset många gör..en del kan ju jämföras med kriminaligorna i sydamerika...
Är jag den enda som inte alls tyckte att det gjorde ont?Mie skrev:aaaajj.. kommer ihåg hur ont det gjorde...iiiii... inget jag vill göra igen.
Men snyggt blev det när det var klart
Tyckte de va balltTomK skrev:Men varför står det "flitelat lis" på den sista bilden ?
( )
Nope du e inte ensam....Nitrogen skrev:Är jag den enda som inte alls tyckte att det gjorde ont?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|