IronMike skrev:
Ska ni ha allt de där krims kramset när ni är pensionärer
www.plastikkirurggruppen.se
-dom tar bort era misstag, när ni inser dom
det är inte tufft. det är primitivt/arbetarklass wannabe se farlig ut...
Har faktiskt tänkt på det där oxå.Så jag har beställt hölster som passar på en landstingsutgåva av rullator anno 2046.
SO YOU'LL BETTER WATCH OUT DUUUUUUUUDE!
Men om man ska va lite allvarlig så kan jag säga så här.
Jag har massor av tatueringar över hela kroppen,o visst händer det att man hamnar i situationer med kunder o märker att dom sneglar lite snett på en p,g,a tatueringarna.Har säkert mistat nåra jobb på det oxå.
MEN jag har inte den problematiken med andras yttre själv,vilket gör mig till en större o själsligt bättre människa än vad dom är.
Jag lär känna en människa innan jag dömer honom/henne för sitt yttre.
Visst tycker även jag att vissa andra är fula på ett eller annat vis,men jag känner det inte som ett livskall att upplysa dom om det.
Min anledning till att jag är tatuerad är(om verkligt intresse finnes)att jag till att börja med såg en metod att dölja andra ärr som jag hade.
Numera ser jag på min kropp som en "gravsten" som jag utsmyckar med det budskap jag vill efterlämna när jag dör.
Springer inte runt i linne på beachen o flashar dom,tvärtom så visar jag dom mest för folk jag gillar,typ hela sporthoj
Brukar följa dina inlägg mike,o finner ditt sinne för ironi underhållande.Med tanke på tidpunkten o veckodag på ditt inlägg så antar jag att nån atom i din hjärna ville "dra igång nåt".Men i övrigt så är denna tråd först ämnad för dom som GILLAR tatueringar.
mvh//jacke