MikkE skrev:2088378Hmm, har fortfarande tankar på en till tattoo.. men jag stressar inte
gör den nu
skulle avråda dig från att göra på sommaren.
pga lättare infektionsrisk då. börjar på min nästa nu i veckan
MikkE skrev:2088378Hmm, har fortfarande tankar på en till tattoo.. men jag stressar inte
jag har bara talat om för tatueraren vad jag ville ha sen får han fixa.jens__E skrev:2133989Fy fan va läckert
Har tänkt på en sak.. när man har sådär på en hel arm, har ni ett helt mönster ni gör över hela armen eller gör ni nån i taget sen ritar ihop dom? För om jag ska göra en så vill jag ju så klart kunna bygga vidare på den senare.
Å vart får man tag i alla coola gubbar å sånt ni har? är det era tatuerare som ritar dom eller?
odencrants skrev:2133936mhm några bilder
Rocky skrev:2134166Schysst med totenkopf på bröstet, är du nazistsympatisör?
Snarare taturaren isånnafall efter som den fick fria händer. De e nog inte många som vet att de där e natzi märke dock..Rocky skrev:2134166Schysst med totenkopf på bröstet, är du nazistsympatisör?
prulle skrev:2134226Snarare taturaren isånnafall efter som den fick fria händer. De e nog inte många som vet att de där e natzi märke dock..
Rocky skrev:2134249Nej säkert ingen som känner till det med all dokumentation som finns från den tiden det har väl undgått dom flesta.
Ja hade min tatuerare grejat ett liknande märke med den betydelsen, utan min vetskap så hade han försatt sig i en sitts som han kommer få ångra länge.
Jag syftade mest på att vår kära skolaväsende inte informerar ett skit om den skiten utan mer eller midre säger, hittler va en elak pojke som lät judar sova i ungnar. Och om dom inte informerar om hur omfatande övergreppen och omänskligheten va så är det fler som inte tar avstånd till sånt pack.Rocky skrev:2134249Nej säkert ingen som känner till det med all dokumentation som finns från den tiden det har väl undgått dom flesta.
Ja hade min tatuerare grejat ett liknande märke med den betydelsen, utan min vetskap så hade han försatt sig i en sitts som han kommer få ångra länge.
Rocky skrev:2134166Schysst med totenkopf på bröstet, är du nazistsympatisör?
jens__E skrev:2134299vad står totenkopf för då?
tyckte det var en cool döskalle ja..
jens__E skrev:2134299vad står totenkopf för då?
tyckte det var en cool döskalle ja..
Najs, bild på den andra då?~Settan~ skrev:2134484Nu kan jag också vara med. Min andra, gjord igår.
jens__E skrev:2134444okok då har man lärt sig mer idag också
en till liten fråga, vad står det på bröstet? och vad betyder det?
Snyggt~Settan~ skrev:2134484Nu kan jag också vara med. Min andra, gjord igår.
FUBAR skrev:2134546Najs, bild på den andra då?
Mirran skrev:2134986Snyggt
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |