Ny gaddning

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
ja det är normalt, om tatueraren är bra så blir det inte för mycket färg över och skorpan blir inte så tjock, dvs tatueringen bleknar inte så mycket.

men är den blackngrey blir den inte så svart som den va när den är precis nygjord. så länge där inte e fläckvis färg som fattas så är det nog som det ska.

Va skönt, man blir ju lite smånojig när gaddningen bleknar...:eek:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Va skönt, man blir ju lite smånojig när gaddningen bleknar...:eek:

den ser bra ut så d e ingen farar, kroppen gör sig av med det som är för mycket. därför du får en skorpa, och för att läka den punkterade huden. :tummenupp

no worries, it looks good! :pannkyss

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Barcoden är väldigt svullen där. Gjordes dagen innan, så den är rak och fin nu =)

vad händer om du går till affären och scannar den? vad är du för nåt? :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Vad jag vet finns det ingen EAN-kod med 6 siffror så han lär inte få fram någonting.

attans, hade ju kunnat bli skitkul med nån random vara sådär...:rolleyes: :D

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
Det hann bli en tredje innan årsskiftet. Hela överarmen blir oldschool. Sitter på insidan av överarmen. Svår fotat och blev ännu konstigare när man rotera bilden. Men men...

Bifogat

• nygjord fullrigg.JPG
    nygjord fullrigg.JPG
    236.2 KB · Visningar: 120

Mr.Asp

Avstängd
Gick med
21 Mar 2008
Hoj
Geggmoppe KTM 250exc
vad händer om du går till affären och scannar den? vad är du för nåt? :D

Siffrorna under är inget som streckkod-läsaren läser in. Då är strecken onödiga ;)

Och alla streckkoder läggs in manuellt från början. Mao måste det finnas en vara med just denna för att det ska funka. Men när vi testade så gick det inte så bra att avläsa från huden heller :p så kunde inte lägga in det.

Detta är senaste tillskottet. Sitter över fotkulan på utsidan av benet/vaden.
Mina kära systrar =)
OBS!. Hjärtat ska inte vara rött. Det är silver/grått. Får se hur det ser ut när håret växt ut igen. Kanske skulle göra det rött endå. Har inte bestämt mig.

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Andra februari ska jag göra klart min halvsleeve :)
På insidan från armhålan och ner till armbågen blir det nu. Inte så mycket plats kvar där så det tar nog inte mer än två timmar :tummenupp

Är inte så skönt just runt armhålan... :gnissla :näsblod

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Precis ovanför armhålan, helvete det svider :4skrika

Har kört väldigt nära armhålan på båda armarna, men nu ska jag i stort sett in i skiten också :skrämd :gråta

Edit: Såg några av dina bilder :tummenupp
Har du kört rätt över armbågen eller gick du runt den lite diskret? Där ska det också vara rätt skönt :hihi

Last edited:

IO

IBF, Ilari Bjuvander Foto - ilari.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Ducati 999 Race -05, WLC 1942, Yamaha XS-750 -77
Har kört väldigt nära armhålan på båda armarna, men nu ska jag i stort sett in i skiten också :skrämd :gråta

Har du kört rätt över armbågen eller gick du runt den lite diskret? Där ska det också vara rätt skönt :hihi

Rätt över bara, armbågen och den lilla knölen på insidan svider med :gnissla
Det värsta är efter en 4-5 timmar när endorfinerna i kroppen är slut.

Armhålorna är nog illa, man har ju körtlar där med så räkna med att bli lite svullen en tid efteråt. Jag vill göra på revbenen men bävar för smärtan. Får se om jag gör något där senare.

IO

IBF, Ilari Bjuvander Foto - ilari.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Ducati 999 Race -05, WLC 1942, Yamaha XS-750 -77
fan va ni gnäller över armhålan :) heehe
Polaren gjorde sin första i armhålan hehe radioaktivt märke :3freak

ska se om jag kan få fram en bild på de , och ja han har gjort fler efter det ,
under fötterna och lite här o där ...

Finns en skoj tråd på flashback om ondaste stället att tatuera. Under foten är med bland annat. :brinnerup

Nä fan, jag njuter inte av smärtan, men jag står ut för ett bra resultat. Har svårt att förstå de som gör band runt överarmen (inte bara för att det är gräsligt) och skippar baksidan. Baksida överarm är inte så farligt tyckte jag.

Fixa bild :)

sundström

bara grusleksaker kvar
Gick med
29 Nov 2006
Hoj
XR 650R 690r/sm

:huvet mjukdelar är värre än ställen det finns ben under, svider ganska bra efter en långsittning runt armveck/armhåla

Bifogat

• Bild 22721.jpg
    Bild 22721.jpg
    132.8 KB · Visningar: 68

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Jag vill göra på revbenen men bävar för smärtan. Får se om jag gör något där senare.

Testade att köra ett 8h pass fr. höften över revbenen upp i höjd med bröstvårtan ungefär. 7h konturer, 1h skugga. sista 2h ungefär va det det helt omöjligt att slappna av, det va bara att bita ihop.

Handknackad oxå. Djäkligt nice :) Men tror nog det är värre med maskin. Är inte värst sugen att testa för att utvärdera :hihi

Håkan och Madde

Guest
Här kommer mitt bidrag ;-)

Bifogat

• galleribild_2374.jpg
    galleribild_2374.jpg
    40.8 KB · Visningar: 79
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...