Här är en bild på min första gjort i januari i år. Har tänkt göra en ny nu i vinter men inte ännu klurat ut vilket motiv jag ska ha den här gången.
många snygga tattoos
får väl lägga upp min rygg.. kommer mer på den om några veckor
bild på draken tack
Här är en bild på min första gjort i januari i år. Har tänkt göra en ny nu i vinter men inte ännu klurat ut vilket motiv jag ska ha den här gången.
Då var den 3/4 gjord. Snubben som organiserade bokningarna och tatueraren hade inte kommunicerat med varandra så det som 'skulle' ta 3 timmar tog i själva verket 3,5 + ungefär 2 timmar vilket innebär att det blir en sittning till för att skugga runtom samt komplettera den nedersta delen av den.
Kass bild blev det också, men bättre kommer när den läkt och jag plockar fram min vanliga kamera.
Men du!
En demon vräker sig ut ur din röv
Hahah... jo den kommentaren har jag fått flera gånger. Perfekt att ha nån att skylla på när man har rutten buk. =D
Den är bara en del av vad som så småningom skall bli en hel ryggtavla, så det ser konstigt ut när den är där helt själv.
Alldeles nygjord
Jevulskt najs!
Vad är det röda ovanför? Kvarglömda sketchlinier som tatueraren gjort?
Vem/var har gaddat in den?
kladdade lite på en ev fortsättning.
stina på eyescreamtattoo i ysta
En fråga, jag gjorde min första gaddning för drygt en vecka sen, men jag börjar undra om det är normalt att den ser ut så här innan den har läkt, det ser ju liksom ut som om den bleknar...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|