Ny gaddning

dahlgren

#4982
Gick med
9 Jun 2008
Ort
Enskede
Hoj
ZX7R
Första sittning, ska skuggas i nyllet, bladen bli gröna och skuggning runt om
 

Bifogat

  • Picture0002.jpg
    Picture0002.jpg
    66.3 KB · Visningar: 223
  • Picture0003.jpg
    Picture0003.jpg
    44 KB · Visningar: 158
  • Picture0004.jpg
    Picture0004.jpg
    61.6 KB · Visningar: 125

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Ort
Uppsala/Stockholm
Hoj
Kawasaki zx6r
Sådär då, min senaste. Gjord för några år sedan, inte hårdast i stan direkt men jag gillar den! :D

fglarnaklart.jpg
 

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Ort
Kristianstad
Hoj
En sån grön.
Den var riktigt nice! Måste kolla upp den studion då jag flyttar till Karlskrona om två veckor, var länge sen man taggade sig sist. Måst slänga upp en bild på min vad senare...

tycker verkligen att du ska kolla upp Sickboys, han är riktigt grym. Han kommer öppna upp nya tider i januri men det gäller att vara snabb för dom går åt rätt fort. Jag bokade min tid i augusti och då fick jag vänta till igår.
 

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Ort
Uppsala/Stockholm
Hoj
Kawasaki zx6r
tycker verkligen att du ska kolla upp Sickboys, han är riktigt grym. Han kommer öppna upp nya tider i januri men det gäller att vara snabb för dom går åt rätt fort. Jag bokade min tid i augusti och då fick jag vänta till igår.

Jo, det brukar vara så när man ska gå till en vettig studio. Mycket bättre för några år sedan när inte varenda brat ville ha en tribal på axeln, då var det inte väntetid på 6 månader... :D
 

Makke

Kabelspikare
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Avesta
Hoj
Kawa zx6-r -01 , en liten kinamini,
Gjorde denna igår , till minne av min lilla dotter som tyvärr inte orkade hela vägen. Skuggorna kommer bleka av ca 40% för att smälta in bättre...

Den andra hamnade där förra året i Kuala Lumpur

Riktigt fin , är i samma sits...min lilla grabb orkade bara till v26 sen somna han in i mammas mage. Dock har jag tänkt gjort nåt till minne men inte hittat på nåt än men din va grymt snygg :tummenupp

Mvh Makke
 

leica

Ny medlem
Gick med
9 Oct 2008
Ort
Malmö
Hoj
tjejhoj moppe edition
Denna länk kan ha varit uppe tidigare, men oavsett, detta gillar jag! Nu vaknade tatuerings-suget igen.. :gnissla
Salong Betong, Sthlm. Tatuerar enbart svart och gråskala, inga tramsiga färger. Kolla in portfolion, så mycket snyggt!
 

jeber

Medlem
Gick med
28 Jan 2005
Ort
Lund
Hoj
R1
Någon som vet en bra tatuerare i skåne som inte har ett halvårs vänte kö? tänkte göra en sjöjungfru och ett fartyg på under armen i färg. så det är ju bra om han/hon är duktig på "pinuper"
 

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Nypan
Hoj
KTM 1090 ADV S
Tatuera sig i London? Är det bra/dåligt, billigt/dyrt? Väntetider/drop-in?
 

Tingeling

envis
Gick med
18 Aug 2005
Ort
Med Maverick_ou812
Hoj
såld
Någon som vet en bra tatuerare i skåne som inte har ett halvårs vänte kö? tänkte göra en sjöjungfru och ett fartyg på under armen i färg. så det är ju bra om han/hon är duktig på "pinuper"

Stina på Eyescreamtattoo är riktigt duktig. Har bokningsdag 1 maj så var redo med telefonen då så har du kanske tur att få en tid. http://www.eyescreamtattoo.com/
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top