Ny gaddning

MikkE

Guest
Förstår egenltigen inte de som är ute efter en tatuerare som inte är så dyr. Det är väl bättre att gå till någon som verkligen är duktig men som också kostar lite mer (oftast). Tatueringen kommer ju sitta på tills man går i graven ju.
30.000 kr jävligt bra tatuering eller 20.000 mindre bra tatuering fast samma motiv? Jag väljer ju den bättre.
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Ja, dom är otroligt bra därav lång väntetid. Dyrt? Nä inte för vad du får...



Kolla på det här så otroligt bra:

http://www.yellowblaze.net/home.html

Många ryggar, bodysuits, sleeves...:tummenupp


Tack för länken. Har kollat runt där nu, och visst är grejerna snygga. Det dumma är ju att jag inte har någon klar bild över vad jag vill ha, och nästan alla dessa är i färg. Tycker det blir så "bluddrigt" då, på något vis.

Märker att ni alla är helsålda på det här med japanska motiv. Men det känns som om "alla" har det, och därför är jag lite emot det... :gnissla

släng upp en bild lättare att se då :krama

Mja... Har ingen bild som gör att det blir lättare att sätta sig in i det...
 
Last edited:

[Tim]

Fotogenic.
Gick med
3 Nov 2004
Ort
Malmö
Hoj
Z500 när det ska drickas kaffe och RM250 när det ska grillas korv!
Tack för länken. Har kollat runt där nu, och visst är grejerna snygga. Det dumma är ju att jag inte har någon klar bild över vad jag vill ha, och nästan alla dessa är i färg. Tycker det blir så "bluddrigt" då, på något vis.





Mja... Har ingen bild som gör att det blir lättare att sätta sig in i det...

Lätt att du ska ha med en grotta i det hela! En mörk jävla jätteläskig grotta!
 

jinnarp

Dr: Beserwiesser,känd från AbsolutCitron
Gick med
13 Aug 2009
Ort
Furulund
Hoj
Monster S4R
Tack för länken. Har kollat runt där nu, och visst är grejerna snygga. Det dumma är ju att jag inte har någon klar bild över vad jag vill ha, och nästan alla dessa är i färg. Tycker det blir så "bluddrigt" då, på något vis.

Märker att ni alla är helsålda på det här med japanska motiv. Men det känns som om "alla" har det, och därför är jag lite emot det... :gnissla



Mja... Har ingen bild som gör att det blir lättare att sätta sig in i det...

Vet ju inte riktigt hur din gaddning ser ut, men hade man inte kunnat göra något med ett tempel, halvt rasade pelare osv. där den befintliga tatuering sticker ut och är det som ögat drar sig till.

Kolla gärna på www.eviltwinstattoo.se dom är riktigt duktiga, kostar dock lite men d e d värt :yoparty

Slängde med mina som jag gjort där, ängeln är inte klar än, satt 4h igår och har 20h kvar på den :gnissla
 

Bifogat

  • DSC00460.jpg
    DSC00460.jpg
    232 KB · Visningar: 250
  • DSC01274.jpg
    DSC01274.jpg
    228.7 KB · Visningar: 245

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Näe
Vet ju inte riktigt hur din gaddning ser ut, men hade man inte kunnat göra något med ett tempel, halvt rasade pelare osv. där den befintliga tatuering sticker ut och är det som ögat drar sig till.

Kolla gärna på www.eviltwinstattoo.se dom är riktigt duktiga, kostar dock lite men d e d värt :yoparty

Slängde med mina som jag gjort där, ängeln är inte klar än, satt 4h igår och har 20h kvar på den :gnissla

Har du två högerarmar?
 

toca1

NinjaClubSweden
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gothenburg
Hoj
ZX-12R SÅLD
En ny bild. Kanske 8-14 tím kvar.

a092e49ef1df4c8992f4f4986f1d293c.jpg


Han som sköter nålen heter Ulrik Winther "aka Horifuyu" på Rising Sun Graphix

http://www.rsgraphix.net
 

Eniac

Hojåkare i exil
Gick med
13 Sep 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
ja det vore najs... :(
Som svar till alla skeptiker,...

Jag är inte ute efter en billig tatuerare, utan en bra. Att just denna jag hört talas om tar bra betalt skrev jag mest med som en bisats.

För att omformulera mig då för att göra aööa jävla gnällspikar nöjda :
Har hört att bluebird i västerås skall vara bra. Någon som kan bekräfta eller dementera detta? Ser gärna bilder på hennes arbete.

NÖJDA NU?
:p :p :p
 

jinnarp

Dr: Beserwiesser,känd från AbsolutCitron
Gick med
13 Aug 2009
Ort
Furulund
Hoj
Monster S4R
Har du två högerarmar?

Vad ska jag med en vänsterarm till när jag e högerhänt :confused::va bättre att ha två av "rätt" sort då ju :D
Tittar du på skallen så ser du att bokstäverna på essen är vända, och plingar d inte nu så är svaret= spegel :arsele
 

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Näe
Vad ska jag med en vänsterarm till när jag e högerhänt :confused::va bättre att ha två av "rätt" sort då ju :D
Tittar du på skallen så ser du att bokstäverna på essen är vända, och plingar d inte nu så är svaret= spegel :arsele

Här försöker man va lustig och så får man bara skäll. :krama:glömdet
 

Gurkslask

Jäämen
Gick med
13 Aug 2008
Ort
Kalmar
Hoj
KTM690 SMC
AUHfMNdnt.jpg


Första gaddningen i mitt liv, jävligt nöjd, kommer nog bli fler, ursäkta mobilkamera kvalle.
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Vet ju inte riktigt hur din gaddning ser ut, men hade man inte kunnat göra något med ett tempel, halvt rasade pelare osv. där den befintliga tatuering sticker ut och är det som ögat drar sig till.


Minns att du bubblade om detta i lördags också...! :D
Men jag gillar faktiskt idéen, ska spåna vidare!
 

jinnarp

Dr: Beserwiesser,känd från AbsolutCitron
Gick med
13 Aug 2009
Ort
Furulund
Hoj
Monster S4R
Minns att du bubblade om detta i lördags också...! :D
Men jag gillar faktiskt idéen, ska spåna vidare!

Haha, jag har alla snilleblixtrar på fyllan :tungan dock framkommer en defekt vid spritintag, munnen går i 190 men minnet lägger av :va
Kul om man gjort lite nytta då
 

Håkan och Madde

Guest
sitter och letar på nätet nu. Någon som kan tipsa om en snygg gladiator hjälm?? Ska ha den på bröstet sen tänkte jag ha en skalle i den.
 

jinnarp

Dr: Beserwiesser,känd från AbsolutCitron
Gick med
13 Aug 2009
Ort
Furulund
Hoj
Monster S4R
Kolla annars runt på gaddad.se finns hur mycket som helst, både bra o dåligt.
 

Lind

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2008
Ort
Nora
Hoj
Yamaha MT-09 SR 2014
Livar upp tråden med några work in progress bilder tagna med mobilkameran på tatueringen jag postade om i inlägg 1615.

Någon ny tatuering är det inte tal om för min del iaf på ett år eller två tror jag. Tar alltid tid att komma på vad man vill ha och vart.
 

Bifogat

  • tat1.jpg
    tat1.jpg
    177 KB · Visningar: 83
  • tat2.jpg
    tat2.jpg
    190 KB · Visningar: 87
  • tat3.jpg
    tat3.jpg
    178.7 KB · Visningar: 95

DaLorD

...alla borde ha en...
Gick med
28 May 2004
Ort
Linköping
Hoj
GSXR1000 K7
under construction...

Gör en sleeve på vänster arm.. Har redan två gaddar som skall syltas in i sleeven.. (en drake från 97 och en bamboo-knackad text från 08)

Han med ca 80% av outliners på 6,5 timma med 10 minuter paus.. två veckor till nästa sittning.. kommer då slutföra linjerna och påbörja bakgrunden.. eventuellt hinner man med lite färg oxå..

Stilen blir en slags mix.. typ oldschool med japanska inslag..

Räknar med totalt 4 sittningar á 6 timmar..
 

Bifogat

  • bild.jpg
    bild.jpg
    137.1 KB · Visningar: 154

0scar

Guest
Min nya, tog 2 smartsamma timmar (wuss som man ar).

Alskar den, planerar gora en cover up pa en redan existerande pa vanster axel, i samma tema :)
 

Bifogat

  • DSCN2457.JPG
    DSCN2457.JPG
    236.5 KB · Visningar: 194
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top