Plåtniklas
Liten, rädd och ensam™
Nygjord. Gästtatuerare på lokala haket i stan. Är ganska nöjd, svalan blev lite väl mycket oldschool kanske.
Känns som den går i precis samma Old School-känsla som resten. "Mamma" är alltid rätt.
Nygjord. Gästtatuerare på lokala haket i stan. Är ganska nöjd, svalan blev lite väl mycket oldschool kanske.
Lånar tråden..bra tatuerare i Stockholm? är East Street Tattoo ngt att ha?
snart dags att fylla på lite till![]()
Jag plockar bort plasten, tvättar av och smörjer in direkt när jag kommer hem. Har funkat strålande på alla mina.![]()
funderar på att gadda underarmarna men är tveksam när en av mina polare frågade om det verkligen är så smart, han menade att konservativa kärringar fortfarande lever kvar och det kan bli strul med framtida jobb osv, har nån här upplevt liknande eller är detta utdött iom att var och varannan nuförtidenn har en tatuering?
Nice! Artist?
I need some help!
Jag ska ha en hel ryggtavla, är det tänkt. Det sitter ett tigerhuvud, som är ritat rakt framifrån, mitt på ryggen.. (Precis nedanför nacken.)
Jag behöver bolla mina idéer lite, och min tatuerare vill att jag ska tänka själv innan han blandar sig i.
Har en liten tanke på att göra något i typ djungeltema över hela ryggen, så att tigern inte ser malplacerad ut liksom. Den ska vara i svartvitt, för grön är en sjukt ful färg, och junglar är gröna...
Några idéer? Jag vill ju inte bara ha en massa blad över ryggen, direkt.
Eller någon idé som inte alls har med jungeln att göra?
Allt är välkommet, så jag kan sitta och skissa och tänka lite.![]()
Du vill inte ha nån japansk ryggtavla? Vet ju inte hur tigern ser ut....
Jag är öppen för alla idéer just nu. Berätta mer vad du hade i åtanke...![]()
Oj, japanska tats är ju skitsnygga, (jag har en!). De speciella vindarna och blommorna tex. Gör sig lika bra i färg men du ville väl ha black/grey...
Går ju även att kolla upp vilket år du är född i... Har du tur är det inte råttans år., utan drakens eller ormens. Då blir det ju en personlig spinoff på tigern..
Spånar lite nu; Tigern överst, och nedför ryggraden, en orm sen en drake och knyt ihop alltsamman med japanska blommor, moln och vindar....
Kanske...
Jag är kanin, tror jag.. Inte så hipp! Haha...
Jag är.. känns töntigt att beskriva sig själv.. men nog av lite tuffare kaliber än blommönster. Kanske inte så pass att det ska vara en massa dödsskallar, men är inte särskilt flickig av mig, och tycker blommor är ganska flickigt.
Ormen längs ryggraden diggar jag dock!![]()
Haha, kanin, fniss.
Men jag lovar dig att blommorna inte är flickiga på det sättet...
Kolla in lite japanska vindar och moln iaf. Snyggt är det....
Karp (fisk) är ju en typisk japangrej oxå...
Men dödskallegaddningar kan göras toksnygga..
Lööööv sculls.
Jag är fortfarande öppen för vad som, bara det inte är så flickigt!
Ska googla lite bilder och kolla runt på det du beskrivit!
Ska sätta mig och skissa lite i morgon också, och se om jag kan få ihop nåt vettigt! =)
Jag är fortfarande öppen för vad som, bara det inte är så flickigt!
Ska googla lite bilder och kolla runt på det du beskrivit!
Ska sätta mig och skissa lite i morgon också, och se om jag kan få ihop nåt vettigt! =)
Jag tänkte komplettera min rygg inom en inte allt för lång framtid.
Har fått höra att Bluebird i västerås skall vara bra. Dyra, men bra.
Någon som kan bekräfta eller dementera detta?
I need some help!
I need some help!
Jag ska ha en hel ryggtavla, är det tänkt. Det sitter ett tigerhuvud, som är ritat rakt framifrån, mitt på ryggen.. (Precis nedanför nacken.)
Jag behöver bolla mina idéer lite, och min tatuerare vill att jag ska tänka själv innan han blandar sig i.
Har en liten tanke på att göra något i typ djungeltema över hela ryggen, så att tigern inte ser malplacerad ut liksom. Den ska vara i svartvitt, för grön är en sjukt ful färg, och junglar är gröna...
Några idéer? Jag vill ju inte bara ha en massa blad över ryggen, direkt.
Eller någon idé som inte alls har med jungeln att göra?
Allt är välkommet, så jag kan sitta och skissa och tänka lite.![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |