Ny gaddning

Toye

Salmon River Rajders
Gick med
7 Jul 2007
Ort
I ett slott snart =)
Hoj
"Den senaste =)"
Mycket fina taggar härinne och en del (imo) roliga men kanske inte i min smak. Hade faktiskt tänkt lägga upp de jag själv har och även de som är på gång men nu vettifan när det går troll i skogen :va

Brukar faktiskt inte lägga mig i andras "Gnabb" men:

För det 1á så drar man inte över en annans gaddning rakt upp och ner och för det 2á så visst kan man "kopiera" ideér och motiv men då ska det fan inte synas att man rippat taggen.

Sjukt låg stil och karaktär plus att sen lägga upp den så personen i fråga ser vad som gjorts :confused:

Badboll :banana
 

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Ort
Tyresö
Hoj
Troll
Mycket fina taggar härinne och en del (imo) roliga men kanske inte i min smak. Hade faktiskt tänkt lägga upp de jag själv har och även de som är på gång men nu vettifan när det går troll i skogen :va

Brukar faktiskt inte lägga mig i andras "Gnabb" men:

För det 1á så drar man inte över en annans gaddning rakt upp och ner och för det 2á så visst kan man "kopiera" ideér och motiv men då ska det fan inte synas att man rippat taggen.

Sjukt låg stil och karaktär plus att sen lägga upp den så personen i fråga ser vad som gjorts :confused:

Badboll :banana

Hon har ju inte rippat den! Hon har tagit en del av motivet och som hon säger så är den inte klar och i slutet så kommer de inte synas att de är snarlika...

Nä nu ska jag iväg och tatuera mig! Have fun!
 

Chase

Don´t screw with me, Ill screw you back!
Gick med
22 Oct 2004
Ort
Malmö
Hoj
Hojar
Till och med en tråd om gaddningar faller under pajkastingens träldom. Otroligt.

Till de otaliga som frågar efter inspiration. På gaddad.se hittar man många inspitationer och många artister att gå till.

Själv väljer jag en studio som gör efter kundens önskemål och INTE har en bok med "gnuggis" som man ska peka ut. Free hand rules :tummenupp
 

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Ort
Nynäshamn
Hoj
-------
Till och med en tråd om gaddningar faller under pajkastingens träldom. Otroligt.

Till de otaliga som frågar efter inspiration. På gaddad.se hittar man många inspitationer och många artister att gå till.

Själv väljer jag en studio som gör efter kundens önskemål och INTE har en bok med "gnuggis" som man ska peka ut. Free hand rules :tummenupp


Gör inte alla studios efter kundens önskemål?

Själv bläddrar jag gärna lite i pärmarna. Väldigt sällan man hittar något som faller en i smaken dock.
Om man väl hittar något så vill man ändå göra om den så pass mycket att det inte kan kallas för samma motiv längre. Sist jag körde så satt han med laptopen och hade fyra bilder öppna samtidigt som jag ville ha en kombo av, i black and grey, och med mera skuggor. Samt att det jag redan hade skulle byggas in.... Gick galant :tummenupp

Bolla idéer med tatueraren är det som ger överlägset bäst resultat i slutändan. En tjurskallig kund som tror han/hon vet bäst hämmar bara tatueraren/konstnären i sitt skapande.
 

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Ort
Tyresö
Hoj
Troll
Gör inte alla studios efter kundens önskemål?

Själv bläddrar jag gärna lite i pärmarna. Väldigt sällan man hittar något som faller en i smaken dock.
Om man väl hittar något så vill man ändå göra om den så pass mycket att det inte kan kallas för samma motiv längre. Sist jag körde så satt han med laptopen och hade fyra bilder öppna samtidigt som jag ville ha en kombo av, i black and grey, och med mera skuggor. Samt att det jag redan hade skulle byggas in.... Gick galant :tummenupp

Bolla idéer med tatueraren är det som ger överlägset bäst resultat i slutändan. En tjurskallig kund som tror han/hon vet bäst hämmar bara tatueraren/konstnären i sitt skapande.

Håller helt med!

Nu en fråga... Hur beskriver man ordet "över" i en tatuering... Någon snälla hjälp
 

Toye

Salmon River Rajders
Gick med
7 Jul 2007
Ort
I ett slott snart =)
Hoj
"Den senaste =)"
Hon har ju inte rippat den! Hon har tagit en del av motivet och som hon säger så är den inte klar och i slutet så kommer de inte synas att de är snarlika...

Nä nu ska jag iväg och tatuera mig! Have fun!

Jaja, jag är väl blind då eller har kass syn :D
I mina ögon så är det nästan på pricken men, aja, tycker bara synd om werner.

Hoppas slutresultatet blir vad som utlovas och till er andra, kram :krama
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top