Absolut kan jag tattuera din mus, men jag vet inte om det blir bra
Vad villdu ha?
Vad villdu ha?
gör det du
gör det du
Absolut kan jag tattuera din mus, men jag vet inte om det blir bra
Vad villdu ha?
Hahaha ffs inte min!
Dåra? Jag kan fixa bilder o lägga upp sen
Jag skulle definitivt inte uppskatta om någon kopierade mina gaddningar rakt av. Visst är det roligt om någon gillar hur dom ser ut och blir inspirerade av mina motiv men att bara härma? Det gör man liksom bara inte.
Mycket fina taggar härinne och en del (imo) roliga men kanske inte i min smak. Hade faktiskt tänkt lägga upp de jag själv har och även de som är på gång men nu vettifan när det går troll i skogen
Brukar faktiskt inte lägga mig i andras "Gnabb" men:
För det 1á så drar man inte över en annans gaddning rakt upp och ner och för det 2á så visst kan man "kopiera" ideér och motiv men då ska det fan inte synas att man rippat taggen.
Sjukt låg stil och karaktär plus att sen lägga upp den så personen i fråga ser vad som gjorts
Badboll
Till och med en tråd om gaddningar faller under pajkastingens träldom. Otroligt.
Till de otaliga som frågar efter inspiration. På gaddad.se hittar man många inspitationer och många artister att gå till.
Själv väljer jag en studio som gör efter kundens önskemål och INTE har en bok med "gnuggis" som man ska peka ut. Free hand rules
Gör inte alla studios efter kundens önskemål?
Själv bläddrar jag gärna lite i pärmarna. Väldigt sällan man hittar något som faller en i smaken dock.
Om man väl hittar något så vill man ändå göra om den så pass mycket att det inte kan kallas för samma motiv längre. Sist jag körde så satt han med laptopen och hade fyra bilder öppna samtidigt som jag ville ha en kombo av, i black and grey, och med mera skuggor. Samt att det jag redan hade skulle byggas in.... Gick galant
Bolla idéer med tatueraren är det som ger överlägset bäst resultat i slutändan. En tjurskallig kund som tror han/hon vet bäst hämmar bara tatueraren/konstnären i sitt skapande.
Alla är vi olika men oavsett hur "lika" tatueringar nu blir så skulle då inte jag vilja ha en snarlik tatuering som från början faktiskt var uppritade personligen för någon annan.Tack...Precis min inställning ....
Hon har ju inte rippat den! Hon har tagit en del av motivet och som hon säger så är den inte klar och i slutet så kommer de inte synas att de är snarlika...
Nä nu ska jag iväg och tatuera mig! Have fun!
Här är 1 av mina gaddningar.
Min nya:
Fan tala om exakt vad det står nu innan jag ägnar resten av kvällen med att klura på det
Nånting i stil med: i dag levande i morgon kanske död ??
Lev idag för i morgon kan det vara försent...
Lev idag för i morgon kan det vara försent...
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|