Ny gaddning

Geggamoja

#13
Gick med
12 May 2009
Ort
Stone Island
Hoj
Ducati Fika Racer
Najs!, jag har tänkt göra en liknande , antingen drake eller koi, men samma vågstuk o färg glada blommor o bakgrund etc..
vad gick den på?

Sleeven på bilden gick loss på knappt 30 lök om jag minns rätt. PMa mig för nummer till Linus som gjort den. Han satt på Heavenly Ink på Kungsholmen förut men nu i Gustafsberg eller vad det heter, obygden åt nackahållet. :yoparty
 

StunterGirl

Ny medlem
Gick med
5 Jan 2008
Ort
Ôvik
Hoj
suzuki
Vet inte vilka ja fått upp här..
Nån som har ideer om vad man kan göra för sleeve?
Tänkte göra sleeve som går ihop med motiven över bröstkorgen...den e dock inte klar ska fyllas i och byggas på osv som de andra..
Har dock slut på idéer...:gnissla:)
 

Bifogat

  • aa.jpg
    aa.jpg
    223.5 KB · Visningar: 345
  • visabildCA19HINW.jpg
    visabildCA19HINW.jpg
    22.4 KB · Visningar: 178
  • 5648_1125886040909_1639896963_293224_3316539_n.jpg
    5648_1125886040909_1639896963_293224_3316539_n.jpg
    41.7 KB · Visningar: 286
  • visabildCAJSW03X.jpg
    visabildCAJSW03X.jpg
    109.5 KB · Visningar: 184
  • metat.JPG
    metat.JPG
    26.2 KB · Visningar: 223
Last edited:

Werner666

On Iron Horse he flies
Gick med
20 Jul 2007
Ort
Horse Island
Hoj
Husaberg 570 FE -09
Vet inte vilka ja fått upp här..
Nån som har ideer om vad man kan göra för sleeve?
Tänkte göra sleeve som går ihop med motiven över bröstkorgen...den e dock inte klar ska fyllas i och byggas på osv som de andra..
Har dock slut på idéer...:gnissla:)

Hmm,det e ju MIN Brösttattis du snott mer eller mindre rätt av.... vet inte riktigt vad jag ska säga då den var specialgjort till mig av Rille på sickboys...
 

Bifogat

  • 5648_1125886040909_1639896963_293224_3316539_n.jpg
    5648_1125886040909_1639896963_293224_3316539_n.jpg
    41.7 KB · Visningar: 307
  • DSC_0019.jpg
    DSC_0019.jpg
    135.6 KB · Visningar: 339

moto4all

all4moto
Gick med
16 Sep 2007
Ort
vid havet
Hoj
hojlös
6734_105829509220_574254220_2174868_8318631_n.jpg
 

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Ort
Kristianstad
Hoj
En sån grön.
Hmm,det e ju MIN Brösttattis du snott mer eller mindre rätt av.... vet inte riktigt vad jag ska säga då den var specialgjort till mig av Rille på sickboys...

känner du också Rille. har rätt många roliga historier om den killen från högstadietiden.

ska boka tid hos han snart så han kan fixa mitt ben.
 

Werner666

On Iron Horse he flies
Gick med
20 Jul 2007
Ort
Horse Island
Hoj
Husaberg 570 FE -09
känner du också Rille. har rätt många roliga historier om den killen från högstadietiden.

ska boka tid hos han snart så han kan fixa mitt ben.

Han släpper nya tider 10aug tror jag... Men då talar vi nog om tider i dec -jan nån gång...Han har sjukt mycket att göra,men han e riktigt duktig ... Ska också ge han mitt/mina ben , så får väl vi se vad han lyckas trolla fram....
 

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Ort
Kristianstad
Hoj
En sån grön.
Han släpper nya tider 10aug tror jag... Men då talar vi nog om tider i dec -jan nån gång...Han har sjukt mycket att göra,men han e riktigt duktig ... Ska också ge han mitt/mina ben , så får väl vi se vad han lyckas trolla fram....

jo 10:e aug stämmer. snackade med han för några dagar sen. nya tider kommerhan inte ha förrän i december som du sa.

Jag funderar på en drake på högra benet, det som jag inte kan bestämma mig om är iafall gaddningen ska gå runt hela benet eller bara på utsidan.
 

StunterGirl

Ny medlem
Gick med
5 Jan 2008
Ort
Ôvik
Hoj
suzuki
Hmm,det e ju MIN Brösttattis du snott mer eller mindre rätt av.... vet inte riktigt vad jag ska säga då den var specialgjort till mig av Rille på sickboys...


Hello skickade mail till dig i'm sorry , visste inte att någon i sverige gjort den som sagt.
Världen e bra liten. Men min blir annorlunda oroa dig inte. Det bästa är väl att inte lägga ut bilder på tattoo om man är rädd för att någon ska göra liknande .
 

StunterGirl

Ny medlem
Gick med
5 Jan 2008
Ort
Ôvik
Hoj
suzuki
Det är fan bara idioter som snor andras designs. Jävligt surt. :mad:

Tack för den, de enda som e likadant är skallarna och rosorna, som sagt ej klar.
Kolla igenom hela tråden, vet inte hur många det är som lagt ut bilder på tattoos de vill göra som redan är gjorda på någon tidigare. Är dom idioter?
Har man en tatuering man INTE vill ska bli omgjord/gjord på en annan person lägger man väl inte ut bild på dom heller? Eller?
Komigen man tar det väl som en komplimang istället att ens design är omtyckt isåfall? Palla gnälla och kalla folk för idioter?
 

Werner666

On Iron Horse he flies
Gick med
20 Jul 2007
Ort
Horse Island
Hoj
Husaberg 570 FE -09
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=79575&page=75 . Jag la in den den 19 mars ,så din(vän) måste varit här o snott den då.... Det brukar vara no no att sno rätt av som du gjort ..kollar man på din skiss så e det kopia rätt av... Anledningen till att man går till Rille e att han gör motivet direkt till dig som kund, så att man vet att man är ensam om att ha (sin) tattoo. Tog mig friheten att lägga upp din (Omgjorda) skiss. Inte mycket omgjort där ..Sorry men det känns som en rip off, duktigt.....
 

Bifogat

  • tattoo snodd.jpg
    tattoo snodd.jpg
    196.8 KB · Visningar: 2,760

StunterGirl

Ny medlem
Gick med
5 Jan 2008
Ort
Ôvik
Hoj
suzuki
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=79575&page=75 . Jag la in den den 19 mars ,så din(vän) måste varit här o snott den då.... Det brukar vara no no att sno rätt av som du gjort ..kollar man på din skiss så e det kopia rätt av... Anledningen till att man går till Rille e att han gör motivet direkt till dig som kund, så att man vet att man är ensam om att ha (sin) tattoo. Tog mig friheten att lägga upp din (Omgjorda) skiss. Inte mycket omgjort där ..Sorry men det känns som en rip off, duktigt.....

Nej där är den inte riktgit omgjord som du ser.
Men inte heller klar.
Ja jag såg bilden för någon/några veckor sen precis gjort den.
Ska bygga in den i sleeves och göra motiv upp på halsen och bredare så som sagt dont worry. Lär dig att leva med att nån har gjort likadana skallar och blommor..
Wtf ta det som en komplimang o sluta lägg ut bilder om du e så rädd om dom.
Ja har sagt att ja ber om ursäkt men gjort är gjort , lägg bara ner!
 

Werner666

On Iron Horse he flies
Gick med
20 Jul 2007
Ort
Horse Island
Hoj
Husaberg 570 FE -09
Nej där är den inte riktgit omgjord som du ser.
Men inte heller klar.
Ja jag såg bilden för någon/några veckor sen precis gjort den.
Ska bygga in den i sleeves och göra motiv upp på halsen och bredare så som sagt dont worry. Lär dig att leva med att nån har gjort likadana skallar och blommor..
Wtf ta det som en komplimang o sluta lägg ut bilder om du e så rädd om dom.
Ja har sagt att ja ber om ursäkt men gjort är gjort , lägg bara ner!

Hehe,läste ditt pm till mig...Ja du flicka lilla,trevlig ton du har mot folk...När du blir lite äldre så kanske du lärt dig lite vanligt hyfs..
Om du vill kan jag skicka bilder på mina sleeves så kan du ju koppa dom rakt av:tummenupp
Ps. du undrade ju hur gammal jag va,vi kan väl säga så här..Jag skulle lätt kunna vara din Pappa(hemska tanke)....Ds.
 

StunterGirl

Ny medlem
Gick med
5 Jan 2008
Ort
Ôvik
Hoj
suzuki
Hehe,läste ditt pm till mig...Ja du flicka lilla,trevlig ton du har mot folk...När du blir lite äldre så kanske du lärt dig lite vanligt hyfs..
Om du vill kan jag skicka bilder på mina sleeves så kan du ju koppa dom rakt av:tummenupp
Ps. du undrade ju hur gammal jag va,vi kan väl säga så här..Jag skulle lätt kunna vara din Pappa(hemska tanke)....Ds.

Ton? Ja det beror ju på hur du läser.
Skickat två pm och får inget svar utan bara wierda kommentarer här inne.
Jo absolut, eller hur:tummenupp Har bara bett om ursäkt men du slutar aldrig gnälla så finns inte mycket kvar att säga.
Lyckatill me dina tattoos och glöm inte att skippa att lägga ut dom i fortsättningen..verkar bara bli knepigt för dig:krama
 

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
T7
Tack för den, de enda som e likadant är skallarna och rosorna, som sagt ej klar.
Kolla igenom hela tråden, vet inte hur många det är som lagt ut bilder på tattoos de vill göra som redan är gjorda på någon tidigare. Är dom idioter?
Har man en tatuering man INTE vill ska bli omgjord/gjord på en annan person lägger man väl inte ut bild på dom heller? Eller?
Komigen man tar det väl som en komplimang istället att ens design är omtyckt isåfall? Palla gnälla och kalla folk för idioter?

Jag skulle definitivt inte uppskatta om någon kopierade mina gaddningar rakt av. Visst är det roligt om någon gillar hur dom ser ut och blir inspirerade av mina motiv men att bara härma? Det gör man liksom bara inte.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top