Jii
Ny medlem
Nu har det blivit tid för större leksaker: GasGas SM 125:an säljs och en KTM 525 EXC motard-05:a rullar in i Garaget. 2 dagar kvar tills den kommer upp från Bike Trollhättan; känns lite som julafton!
Jii skrev:2339428Nu har det blivit tid för större leksaker: GasGas SM 125:an säljs och en KTM 525 EXC motard-05:a rullar in i Garaget. 2 dagar kvar tills den kommer upp från Bike Trollhättan; känns lite som julafton!
50-55 så det är mer vridet som kommer att känna annorlunda mot hojen du har nu, kändes lite ovant första gången bara.Jii skrev:2341075Tackartackar! Bilder kommer självklart upp så fort jag fått hem den!
Appropå effekt, vet någon möjligtvis va 525:an ligger på rent effektmässigt? Jag antog att kusarna skulle räcka till så jag orkade inte kolla upp det innan ja köpte hojjen
1 dag kvar
-Rosen- skrev:234108450-55 så det är mer vridet som kommer att känna annorlunda mot hojen du har nu, kändes lite ovant första gången bara.
Jonte76 skrev:2341112Grattis till en ball hoj!Vrid försiktigt på rullen.
Jii skrev:2341229Tackaar!
Sen när vrids det "försiktigt" på rullen?
För övrigt har varenda motardåkande sporthoj.com medlem en KTM 525 EXC?! känns lite så, men den kanske är som en motsvarigheten till sporthojsåkarnas r1:a?
Jii skrev:2341229Tackaar!
För övrigt har varenda motardåkande sporthoj.com medlem en KTM 525 EXC?! känns lite så, men den kanske är som en motsvarigheten till sporthojsåkarnas r1:a?
det vrids försiktigt när du inser att det inte är en 2-taktare, då 2-t håller sig på marken lyfter 4-t hjulet i skynJii skrev:2341229Tackaar!
Hsb-Chrille skrev:2341255Hehe ja så är det nog, rettan är väl också bara näst snabbast, visst?
Grattis till en grymmt fin hoj!
-Rosen- skrev:2341297det vrids försiktigt när du inser att det inte är en 2-taktare, då 2-t håller sig på marken lyfter 4-t hjulet i skyn
Jii skrev:2342029haha du har en poäng, å andra sidan e väll husan bara... ... näst orangeast?
-Rosen- skrev:2341297det vrids försiktigt när du inser att det inte är en 2-taktare, då 2-t håller sig på marken lyfter 4-t hjulet i skyn
Hsb-Chrille skrev:2342087Hehe "näst orangeast"
Du har likadan bromsskiva som jag, ska vi starta klubb?
Däcken är faktiskt inte så kassa som dom ser ut.... Bara nästan... Fula som fan är dom med, släng dedär jävla gummibitarna åt helvete och inhandla ett par pilot power istället så kommer du bli grymmt nöjd
Motardframstänka måste du ha annars ser de lite muppigt ut.
Sen så!
Lycka till med "övningskörningen"
kåteämm skrev:2343288Till trådskaparen: Mycket fin hoj, antar att du är helnöjd för det skulle då jag ha varit
den har inte tillräckligt mycket konkurenterna har ju mer. eller så e det bara för den e så snäll i karaktären som den känns slö.Jii skrev:2341075Appropå effekt, vet någon möjligtvis va 525:an ligger på rent effektmässigt? Jag antog att kusarna skulle räcka till så jag orkade inte kolla upp det innan ja köpte hojjen
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|