Kapten Blåskägg
Ny medlem
- Gick med
- 13 Dec 2004
GuW skrev:2119852Tack, jo jag tror att jag är hyggligt begåvad, jag kan gå och tugga tuggummi samtidigt..
Näe, visst förstod jag att du inte menade just dom två namnen heller, men även "Trunken Outlaw MC" kan bli härskna och ha ambitioner att bli fullvärdig supportklubb till dom stora.
Det är just för att man inte ska tjabbla om vem som var först med namnet och vem som har rätt till att behålla namet och vem som ska ändra...
Här i stan hade vi "Björkstadens mc", jag tror inte att dom skulle uppskattat en klubb med "björk" i namnet, sen har vi "Skit Samma MC" dom skulle nog inte uppskatta "Samma Sak MC" med en logga med "SS" som ryggmotiv.
Sen kanske dom klubbarna är helt utan koppling till "farliga" klubbar, men sura kan dom ju bli IAF...
Det handlar om "respekt" , man respekterar varandras namn, och håller sig ifrån närliggande kombinationer.
"Belivers MC" skulle nog inte gilla att någon satanistklubb tog namnet "Belifvers MC"
Respekt... Ett urvattnat ord, men användbart....
Okej mannen, det handlar alltså mer om att respektera klubbars namn än om att fråga om lov för att starta klubb?
I så fall ber jag om att få hålla med