Ny olycka!

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ny olycka!

RaVeAsHoLe skrev:
Förklara dig min vän..? :fakta
Är du sådan som du framstår? :fatta!
Du ber alla förklara sej..... Berätta vad som hände om du vet, annars förutsätter jag att du vet lika lite som jag. Med den kunskap jag har om denna olycka just för tillfället, så kan jag inte uttala mej om det var rr-ambitioner utan tillräcklig kunskap eller någon annans fel, därför väntar jag med mina åsikter om Valmers tills jag vet. Mina åsikter om nivån på dina inlägg tycker jag att jag visat genom mina tidigare inlägg i tråden. Om du håller på såhär bara för att provocera och skaffa dej ovänner så har du lyckats bra, är det allvarligt menat tycker jag att du ska fundera över din mäniskosyn. För att ta upp frågan om att leva som man lär så hoppas jag att du inte kör för fort vid något tillfälle, alltid använder full skyddsmundering inklusive ryggskydd.
Eller förresten, kör utan hjälm, kör alldeles för fort så får vi hoppas att nån kör ut framför dej på favoritvägen så att plågan blir kort.

Teke

Member
Gick med
21 Mar 2003
Hoj
Blade
Har ett förslag till alla här, sluta diskutera med dumskallen så man slipper hans skit snack

KIRE

Guest
DU ifrågasatte hur han framförde just sin hoj i detta specifika
fallet.. det är där skon klämmer !!!

Förövrigt så pissar jag på dig och dina åsikter :zpy :mad:

//Kire som oxå sänker nivån på inläggen

Gandalf

# 51
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
R1 -07, 660 -04
Nepp nu ska jag runka sen ut och dricka bira..
Föreslår att ni andra gör samma :tummenupp sak..

Specielt stjärthålet..
Han verkar behöver lätta på trycket..

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ny olycka!

RaVeAsHoLe skrev:
Är det rimligt att man straffas för sina åskiter om vårdslös körning genom att önskas DÖ som du önskar..? :fakta
Hur i helsike kan man önska livet ur någon för dennes åsikter..?
Jag straffar inte dej för dina åsikter, jag ber dej vänta med att ha en åsikt tills du vet fakta! När jag vet vad som hände ska jag ta ställning till om Valmers är en idiot eller om du har förutfattade åsikter. Du förutsätter att han gjort nåt korkat, det är det jag går igång på. Berätta fakta, så kan vi diskutera sedan.

KIRE

Guest
Men PLZ :mad:

Du undrar varför folk uttalar sig när dom inte vet.
Skillnaden mellan dom och dig är att dom inte fördömt
olyckan som ett resultat av RR-åka på gatan. Det gjorde
du i ditt första inlägg. Kan du fatta det och sluta komma
med dumma floskler för att förklara dig?!?!
Mitt tips är att be om ursäkt till alla du förolämpat.
Även den stackars killen som är föremål för hela denna
diskussionen. Jag tycker även att du bör omvärdera
din syn på andra människor. Respektera dom lite mera!
Alla kan råka ut för en olycka oavsett försiktighet/hoj/förhållanden. Avsluta detta nu med att
på ett värdigt sätt be om förlåtelse och erkänna att
du hade fel från början. Du har redan gjort bort dig totalt.

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Har just sökt Magnus på mobilen men den var av förklarliga skäl avstängd för stunden. Tills någon verkligen har pratat med han eller Magnus själv äntrar forumet hör det ju till god ton att ligga lågt i frågan.

Avslutningsvis är det beklämmande att se den cirkus som dragit igång i denna tråd. Är det denna "intelligens" som skiner igenom även på vägarna är det pinsamt enkelt att dra slutsatsen samt förstå att det dåliga rykte sporthojsåkare har inte är helt oförtjänt.

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
abstruse skrev:
Har just sökt Magnus på mobilen men den var av förklarliga skäl avstängd för stunden. Tills någon verkligen har pratat med han eller Magnus själv äntrar forumet hör det ju till god ton att ligga lågt i frågan.

Avslutningsvis är det beklämmande att se den cirkus som dragit igång i denna tråd. Är det denna "intelligens" som skiner igenom även på vägarna är det pinsamt enkelt att dra slutsatsen samt förstå att det dåliga rykte sporthojsåkare har inte är helt oförtjänt.
Tack! Äntligen nån som håller med mej! :tummenupp

electronaut

Wooo Hooo!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
xr 650
Personangrepp hör inte hemma på forumet tycker jag. Det spelar ingen roll vilken som började. Att kalla folk för "jävla idiot" osv. hör knappast till god sed. Låt moderatorerna ta hand om dom som inte kan sköta sig. Temporär ban är ganska bra har jag hört., :cool:

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
krya på dig igen.....väntar tålmodigt att få träffa dig på en bana i år.

Raveashole: dämpa dig nu lite och visa lite empati va........varför han har krashat o sjadat sig är oväsentligt, det tråkiga är tt han har skadat sig o det är skönare att få se lite omtanke när man läser tråden som handlar om en själv.

fireblade

Mitt tjänstefordon är större än ditt...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR954RR -02, Qingqi 125cc scooter -06
Nu är det såhär att inge av oss vet vad som hänt egentligen.

Varför bråka om saken???

RaVeAsHoLe: Om inte du lägger ner dina hot och allmänt korkade inlägg så åker du ut med huvudet före...UPPFATTAT!!!!

Alla andra: Vi kan väl låta tystnaden tala sitt tydliga språk när så korkade inlägg dyker upp.

//Peter

zykl0n

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR1000RR -04, Husqvarna 258 -80, Kuberg -16, Goes 625 -16
Hoppas Valmers klarat sig skapligt iaf!
:(

´Rave´ är skadligt för hjärnan tydligen. :rolleyes:

*Olyckor kan drabba vem som helst.
*Man ska inte snacka innan man vet vad som hänt.
*Olyckor höjer inga premier för de är med i beräkningarna för premierna.
Vad som höjer premier är stuntande och fusk för de är inte med i några beräkningar.

Last edited:

Henken

Guest
Någon som vet hur det gått för honom? Någon som varit & kollat sjukhuset kanske?
Kan ju vara idé att se om han klarade sig något så när bra innan man börjar kasta skit på varandra om en sak som inte är den viktigaste för tillfället.
Krasch = Höjda premier men inte ett prioriterat samtalsämne innan man vet statusen på den som kraschat. Tycker jag iaf.

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En svart.
Valmers: Krya på dig!!!! :hej

Det är väl inge idé att gnälla på hur han kör innan någon vet hur olyckan har gått till, det kan ju lika gärna ha varit någon som svängde ut framför honom, bytte fil och knuffade omkull honom eller vad som helst...

återigen, krya på dig!

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
zykl0n skrev:
Hoppas den förolyckade klarat sig skapligt iaf!
:(

´Rave´ är skadligt för hjärnan tydligen. :rolleyes:

*Olyckor kan drabba vem som helst.
*Man ska inte snacka innan man vet vad som hänt.
*Olyckor höjer inga premier för de är med i beräkningarna för premierna.
Vad som höjer premier är stuntande och fusk för de är inte med i några beräkningar.

blanda inte nu in Rave i det hela......ashole e en enskild individ...blanda in en hel kultur i det hela tack

yates

Rackabajk Mc
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
CBR1000RR CBR929RR Fighter
vet inte om jag vågar mig på ett inlägg utan att bli påhoppad, men jag gör ett försök.

Valmers: krya på dig, och hoppas att man får se dig på vägarna snart igen :tummenupp

till er andra som sparkar hit o dit. lägg ner :fakta

respektera att valmers ligger på sjukan. gjort är gjort och kan inte göras ogjort.

till alla: kör med omdöme så vi kanske kan slippa se sådana här trådar varje dag i sommar :tummenupp

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning