Nr:18
Snabbare än Don Queer
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ny olycka!
Eller förresten, kör utan hjälm, kör alldeles för fort så får vi hoppas att nån kör ut framför dej på favoritvägen så att plågan blir kort.
Du ber alla förklara sej..... Berätta vad som hände om du vet, annars förutsätter jag att du vet lika lite som jag. Med den kunskap jag har om denna olycka just för tillfället, så kan jag inte uttala mej om det var rr-ambitioner utan tillräcklig kunskap eller någon annans fel, därför väntar jag med mina åsikter om Valmers tills jag vet. Mina åsikter om nivån på dina inlägg tycker jag att jag visat genom mina tidigare inlägg i tråden. Om du håller på såhär bara för att provocera och skaffa dej ovänner så har du lyckats bra, är det allvarligt menat tycker jag att du ska fundera över din mäniskosyn. För att ta upp frågan om att leva som man lär så hoppas jag att du inte kör för fort vid något tillfälle, alltid använder full skyddsmundering inklusive ryggskydd.RaVeAsHoLe skrev:Förklara dig min vän..?
Är du sådan som du framstår?
Eller förresten, kör utan hjälm, kör alldeles för fort så får vi hoppas att nån kör ut framför dej på favoritvägen så att plågan blir kort.