Ny olycka!

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
3 x Zook. Oljekokarn, Traktorn och bambustaketet.
Har inte orkat läsa hela sandlåde-snacket men jag vill önska Valmers ett snabbt tillfrisknande och hoppas att han orkar skriva om det som inträffade snart så får vi väl säga bu eller bä efter att han spridit lite ljus över det inträffade.

Krya på dig! :)

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Trist att du trillade, Valmers. Trettiåringar har bra läkekött så du är på bågen igen om nån månad. Krya på dig.:tummenupp

Edit: hoppas du kommer ut till någon bana även om du inte kör. Skulel vara trevligt att träffa dig IP.

Last edited:

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Nog för att han är gammal men brukar man inte vänta med lårbensbrott till pensionen? :crash

Hoppas att det inte är för illa däran med honom, hojen lär ju vara i mindre dugligt skick.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Attans Valmers detta var inte bra.

Hur gick det med dig?
Hur gick det med hojen?
Vad hände?

Och viktigast av allt - Får du inte dricka sprit nästa helg nu då? :crash

Du får krya på dig och så hoppas vi få höra av dig här framöver. Om inte annat har du trampat någon på tårna ordentligt som kommer ihåg...

Jag har ju automatbil, ska vi byta ett tag?

Ken Keniff

Skrapar trisslotter
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Den brann upp för länge sen och nån ny blev det inte
RaVeAsHoLe skrev:
Vilket i princip innebär att du också skall håla käften tills fakta kommit fram, eller.. :fatta!

Jag tänkte ligga lågt och inte säga något men eftersom du klankar på somliga om stavningen så bjuder jag DIG på denna.Det heter hålla käften , håla bor grävlingen i. Sucker :finger .

Lila Faran

Ny Fuzhatz-ägare!!!
Gick med
18 Apr 2003
Hoj
Spätta på en Suzuki RF900 RS2
Valmers olycka....

:confused: Är det någon som har hört hur det har gått för Valmers???

Har skummat igenom dessa sidor med idiotiska inlägg om jag vet inte allt nonsens som folk får ur sig. Ingen verkar bry sig om Valmer, som det hela började med.

Hoppas du kryar på dig (oavsett hur du mår och hur det gick)!!!! :tummenupp

/ Lila Faran

Monster

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Ducati monster bucci 944 termis helsystem och keihin fcr 41:or andra tändboxar osv..! Samt en fullkittad aprilia sr180cc malossi motor med jolly moto trimkrök och lite annat godis!
Hur mår han!

Är det någon som vet hur det står till me honom?
Var hände det och vad var det som hände?
Med risk för att spruta tändvätska på grillen..... raveashole, han kanske åkte halvförsäkrat och då blir det bara statestisk och inget direkt på premierna!

Lasker

Member Of PotatoesMc
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha YZF-R1
Verkar inge kul och läsa den här tråden om man kommer hem från sjukan. :skrämd

Kan inte nån radera alla taskiga inlägg?
Sen tycker jag att raveashole`s första inlägg passar bättre
i försäkrings forumet och då utan att vara riktat till en enskild person.
Det är aldrig bra med personangrepp i nån form, leder alltid till den här typen av diskussioner.

Raveashole läs dina inlägg och fatta att du trampa på en öm tå. :fakta

Hoppas du frisknar till snabbt Valmers :hej

GrimReaper

Orgasmdonator
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZX9R -98 / Gixxer Fighter (Till Salu)
Ush... Jag blir fasen ledsen när jag läser allt det här! :gråta

Jag som såg oss hojåkare som en grupp med (mer eller mindre) samma värderingar och tankar! Men... det stämde ju inte! :(

Om man ska se det ur en psykologisk vinkel så förstår jag varför Mr Asshole fortsatt. Han blir ju trängd av resten av er och nu skulle ju hans stolthet (om han nu har någon kvar) försvinna om han bad om ursäkt! Så ärligt talat tror inte jag han menade så illa med sitt inlägg men det blev bara fel...

Iaf... som tidigare talare yttrat sig! Vi lämnar det hela och blir glada och trevliga istället! Ät en pepparkaka vet ja!

Å Valmers... Mina tankar är hos dig! Vill inte förlora en "broder" till!

Peace out!
:squid

Jalle

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000RR-06 & KX450F-10
Hatar info från brorsans polares systers brud och så vidare....

Skynda rapportera vad som hände och hur det är med dig Valmers!

Fast jag tror du ligger på sjukan och när en underskön 19 årig sjuksyster lämnar rummet hör man: "Nästa. Kom innnnn........"

Krya på dig!

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Hoppas det gått bra med Valmers

När det gäller RaVeAsHoLe så tycker jag att alla från och med nu ska låta bli att svara på hans inlägg. Det han gör är att provocera och har inte ett dugg med trådens början att göra.

Varför ödsla mer tid och energi på en person som gör det.

Faktum är att en mc förare skadat sig och än vet ingen hur det gått till och då skall det inte spekuleras heller. Låt personen i fråga berätta själv när denne kan.

Skulle jag ha gått omkull och fått höra att någon anklagar mig för höja premien utan ens vet hur det gått till så har den personen en stor ursäkt att tillkännage offentligt om jag bland annat inte varit den som orsakat olyckan.

Sen är det så att alla skador höjer försäkringen, men det gäller även andra försäkringar och inget som tas upp i en tråd då med en skadad förar inblandad.

Jag kommer säkert få svar och påpekande från RaVeAsHoLe efter mitt inlägg. Men jag kommer inte svara på dessa och hoppas Ni andra gör som jag. Nonchalera bara och hål tummen för Valmers istället och önska krya på dig istället.

Ha en glad påsk till er alla och dig med Valmers

/Liwa1

EDIT : Eftersom det av någon anledning av någon tycks att jag med texten ovan bara bryr mig och har empati för folk beroende på hur det gick till kan jag säga Ni har fel!
Anledningen till hela inlägget var för att en joppe skrivit massa hemsak saker om och hade inte med olyckan att göra alls. Där av tyckte jag att man nonchalerar den killens inlägg och inte spekulerar i olyckan. Utan önskade Vlmers krya på sig i stället.

JAG ÄR ALLTSÅ DEN SOM BRYR MIG NÄR EN MC FÖRARE SOM PERSON KVADDAR HUR DET ÄN GÅR TILL

Last edited:

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
Fyfan, man får sig en tankeställare varje gång man läser om MC-olyckor. Det gäller att komma ihåg att det fortfarande är massor med grus kvar på vägarna, att bilisterna ännu inte vant sig vid hojåkare efter vinterns frånvaro och att vi själva (åtminstone jag :)) är en aning ringrostiga. Kör försiktigt!!

Det är bara att hålla tummarna för att valmers kryar på sig och blir väl omhändertagen av alla 19-åriga sköterskor :).

RaveAsHole bör fundera på vad försäkringar är till för och varför vi har försäkringar överhuvudtaget.

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Liwa1 skrev:
Hoppas det gått bra med Valmers

När det gäller RaVeAsHoLe så tycker jag att alla från och med nu ska låta bli att svara på hans inlägg. Det han gör är att provocera och har inte ett dugg med trådens början att göra.

Varför ödsla mer tid och energi på en person som gör det.

Faktum är att en mc förare skadat sig och än vet ingen hur det gått till och då skall det inte spekuleras heller. Låt personen i fråga berätta själv när denne kan.

Skulle jag ha gått omkull och fått höra att någon anklagar mig för höja premien utan ens vet hur det gått till så har den personen en stor ursäkt att tillkännage offentligt om jag bland annat inte varit den som orsakat olyckan.

Sen är det så att alla skador höjer försäkringen, men det gäller även andra försäkringar och inget som tas upp i en tråd då med en skadad förar inblandad.

Jag kommer säkert få svar och påpekande från RaVeAsHoLe efter mitt inlägg. Men jag kommer inte svara på dessa och hoppas Ni andra gör som jag. Nonchalera bara och hål tummen för Valmers istället och önska krya på dig istället.

Ha en glad påsk till er alla och dig med Valmers

/Liwa1

spelar det nån roll hur det gått till för att man ska ha empati för en annan människa?????
tycker det är fel, tycker man skall visa empati vare sig nåt vart klantig eller inte, han har faktiskt skadat sig och det räcker för mig......

Sergeant

SNÄLL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750
Ravetrancer skrev:
spelar det nån roll hur det gått till för att man ska ha empati för en annan människa?????
tycker det är fel, tycker man skall visa empati vare sig nåt vart klantig eller inte, han har faktiskt skadat sig och det räcker för mig......

Bra sagt :tummenupp :hej .

ove

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
suzuki 1100
Ravetrancer skrev:

mkt bra inlägg instämmer helt :tummenupp

Tommy

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM660
Hoppas du återhämtar dig snabbt Valmers, det är alldrig kul när någon skadar sig.

RaVeAsHoLe:
Hoppas man slipper träffa dig när vi är ute och åker.
Jag hatar människor som dig. Om du någongång klotar är det väl bäst att du dör direkt, för då blir det biligare för oss andra som kör hoj.

Jävligt lågt inlägg detta (det jag skrev också).
Jag blir så jävla förbannad på idioter som RaVeAsHoLe som inte fattar när det är bäst att hålla käften, även om han har en åsikt.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Gandalf skrev:
vart e våra kära webmasters?

Nått måste man ju kunna gör åt "dåren"

Jag är här nu. Alla Raveasholes inlägg på forumet är borttaget. Samt, personen är bannad tillsvidare.

Vissa är födda idioter och förblir idioter resten av livet.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Swedie skrev:
Jag är här nu. Alla Raveasholes inlägg på forumet är borttaget. Samt, personen är bannad tillsvidare.

Vissa är födda idioter och förblir idioter resten av livet.

:bow Krya på dig Valmers, annars kommer vi och hälsar på dig :kär

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...