Nr:18
Snabbare än Don Queer
Tråden blev mycket trevligare utan raveashole's inlägg! Krya på dej valmers!
Ravetrancer skrev:spelar det nån roll hur det gått till för att man ska ha empati för en annan människa?????
tycker det är fel, tycker man skall visa empati vare sig nåt vart klantig eller inte, han har faktiskt skadat sig och det räcker för mig......
Jepp, och snor sjuksköterskorna från dig. De är chanslösa mot grå tinningarnas charm, du vet.GSXR1100R skrev:Krya på dig Valmers, annars kommer vi och hälsar på dig
Swedie skrev:Jag är här nu. Alla Raveasholes inlägg på forumet är borttaget. Samt, personen är bannad tillsvidare.
Vissa är födda idioter och förblir idioter resten av livet.
farty skrev:Här kommer en tidningsnotis tagen ur Dagens NWT.
"En man skadades vid en singelolycka på motorcykel i närheten av Preem-macken i ------ igår på eftermiddagen. Mannen hann ungefär 200 meter ut på riksväg -- när hans motorcykel wobblade till. Han förlorade kontrollen över motorcykeln och krockade med en lyktstolpe på vägen ner i diket. Mannen fördes till ---------------------------- med bäckenskador och ett brutet lårben."
Låter inte speciellt kul..
Krya på dig
BadToy skrev:
//Simon
farty skrev:Här kommer en tidningsnotis tagen ur Dagens NWT.
"En man skadades vid en singelolycka på motorcykel i närheten av Preem-macken i ------ igår på eftermiddagen. Mannen hann ungefär 200 meter ut på riksväg -- när hans motorcykel wobblade till. Han förlorade kontrollen över motorcykeln och krockade med en lyktstolpe på vägen ner i diket. Mannen fördes till ---------------------------- med bäckenskador och ett brutet lårben."
Låter inte speciellt kul..
Krya på dig
ren o skär missuppfattning från min sida....sorryLiwa1 skrev:Öhh, du missuppfattade mig HELT
Jag är ÄR DEN som tycker att det inte spelar någon roll hur det gick till. Jag ÄR DEN som HAR EMPATI. Där av skrev jag att skit i och nonchalera kilen som bara tjafsar försäkringar och hackar på allt. Bry er istället med omtanke om Valmers.
Så du har HELT fel om mig Ravetrancer....
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|