http://www.blocket.se/goteborg/Ktm_690___07_32188409.htm?ca=12&w=3
Bvsa... Den fula näbben fram kan man byta ut...
Bvsa... Den fula näbben fram kan man byta ut...
http://www.blocket.se/goteborg/Ktm_690___07_32188409.htm?ca=12&w=3
Bvsa... Den fula näbben fram kan man byta ut...
Kawasaki Ninja 250R kanske? Har inte kört den men kan tänka mig den passar som mellanhoj?
http://www.blocket.se/lund/Kawasaki_Ninja_250R_29165379.htm?ca=11&w=3
Anledningen till att jag föreslog 250r är för att den inte behöver strypas (24kw såg jag på nån sida) för att kvala in som 25kw. Alla andra hojjar går väll som en påse nötter när de stryps ner till 25kw?
Anledningen till att jag föreslog 250r är för att den inte behöver strypas (24kw såg jag på nån sida) för att kvala in som 25kw. Alla andra hojjar går väll som en påse nötter när de stryps ner till 25kw?
jo snygg är den men skulle ja köpa en skrevraket hade jag velat ha lite mer kräm i den. min gammla 125:a skulle jag tro toppar på ett ungefär samma som den ninjan. fast nu är det så att jag inte vill ha en skrevraket.
ser ingen anledning till att köpa hojj för 30 papp och inte sitta någorlunda bekvämt på den. föredrar då att köra med en mer upprät körställning men tack för tipset ändå!
250r gör 170 med mig på. Byter man ut några delar kan man säkert skrämma upp den lite till, men känns inte värt pengarna.
Sedan har den en upprätt sittställning, och är en allmänt trevlig hoj som gör sig bäst på krokiga småvägar.
Men något effektmonster är det definitivt inte.
Min förstahoj var en KTM 640 motard. Efter att man kört 7-10 mil i sträck så ville man bara hiva skiten i diket för det gjorde ont överallt!
Men småsvängar är det skitball med motard.
Jag hade lätt satsat på Fazern...
Jag hade inte velat leva med en 600 som aldrig känns som den varvar ur..[YOUTUBE-ID]3J9o03JNfvA&feature=related[/YOUTUBE-ID]
Hade jag vart du hade jag tittat på 250r. Den är lätt och nätt = kul i kurvor. Du sitter inte så extremt på den utan mer åt sporttouring hållet så dina långresor lär inte vara några problem över huvud taget. Observera att innan man är van förare så får man ont oavsett vad du än sitter på då man spänner sig i muskler som egentligen aldrig fanns.. Dom kostar inte så mycket i inköp och du får flera år nyare cykel för pengarna.
Valet är dock ditt. Välj med hjärtat, det är vad denna hobby handlar om
Tycker det var ett jäkla stort hopp att va insnöad på både motard och fazer men alla är vi olika.
Dock som nån skrev, köp en hornet eller nått annat som är snyggare än skrammlahan.
Allvarligt så kan du tänka dig en fazer så finns det många alternativ till den som är bra, hade själv en hornet som första hoj och den kändes som en raketmoped mellan benen( ej strypt) som nybörjare.
Jävligt lätt och lättkörd kul hoj med helt ok effekt för en som är grön på gathoj
insnöad så förbannat är jag.. beslutsångest så det heter duga. om ja ska va ärlig tycker jag just fazer original är ful. just på den jag har tittat på så har någon tagit bort framplasten å bara sätt dit vanliga lampor.
kärlek i första ögonkastet kan man kalla det. kollade på hornet en hel del innan men tycker den ser mer klumpig ut. synvilla kanske men dom i samma prisklass som den fazern ja kollat på så är just den mycket snyggare än hornet (enligt mig) men får se.. skit svårt verkligen.
har alltid föredragit honda men den där skrammlebettan har något extra. vet inte vad men nånting är det.
ok jag byte ut orginallyset på horneten och satte på ett crossstyre och annan pipa sen hade jag en ilsken bålgeting som faktiskt var jävligt pigg då den är väldigt lätt 176kg. Min cbr600 väger ju mer som jag kör nu.
OBS: Fazern väger 189 kg, dock snackar vi torrvikt på båda.
Lovar dig du skulle gilla hondan, en riktig bushoj med jävligt roliga egenskaper som funkar till allt och är lättkörd.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |