Ny paintlek!

• Thread starter Dominator-Rocks
  • Start date

Dominator-Rocks

Guest
kräftor är svarta innan man kokar dem så din kräfta måste ha blivit kokt innan du satte den på att knipa pruttle eller vafan han nu heter (där får du för bu-nånting, svin:mad: :D ) och i och med att de dör av att kokas så innebär det att din kräfta redan måste ha varit död:D de är inte sådär jättebra på att knipas när de är döda:7peta

KOLLA PÅ BILDEN IGEN :mad: :7peta

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
KOLLA PÅ BILDEN IGEN :mad: :7peta

aha, missade det där med hårdkokt... förstorade inte upp innan, såg bara en liten röd plupp vid prulles ben. men vafan, hårdkokt i kampkräftsammanhang är inte bra!:mad: :fatta!

förresten, vafan!:mad: du petade mig med en pinne!:mad:

Bifogat

• drpinne.jpg
    drpinne.jpg
    31.2 KB · Visningar: 41
Last edited:

Dominator-Rocks

Guest
aha, missade det där med hårdkokt... förstorade inte upp innan, såg bara en liten röd plupp vid prulles ben. men vafan, hårdkokt i kampkräftsammanhang är inte bra!:mad: :fatta!

förresten, vafan!:mad: du petade mig med en pinne!:mad:

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Last edited:

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
ok nu kommer en jävligt misslyckad mordfösök.. ingen dog..

avsluta det här!

Bifogat

• misslyckad.JPG
    misslyckad.JPG
    39.5 KB · Visningar: 76

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Bifogat

• johanssonbliravmedpattarna.jpg
    johanssonbliravmedpattarna.jpg
    36.4 KB · Visningar: 74
  • drsprängd.jpg
    drsprängd.jpg
    87.6 KB · Visningar: 47
Last edited:

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Hoj
Gasturbindriven landspeedhoj
Ouch, det sved.:näsblod

Ditt mord på DR vill jag ha cred för, för det var väl caddiens rövhål som exploderade?:va

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Ouch, det sved.:näsblod

Ditt mord på DR vill jag ha cred för, för det var väl caddiens rövhål som exploderade?:va

det kan jag tänka mig:hihi

nähädu:ajjabajja hade det varit det hade jag kopierat din bild och bara ändrat om den lite, nu gjorde jag en helt ny (som för övrigt var tänkt att bli ett meteoritnedslag i skallen på DR:näsblod men det var för svårt så jag sprängde honom istället) och därmed är det min bild och mina creds!:tungan

Dominator-Rocks

Guest
Har man bra balans så blir man lättare/mer yr! :fakta

Känn dig blåst!

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Har man bra balans så blir man lättare/mer yr! :fakta

Känn dig blåst!

tvärtom idiot:mad: yrsel/åksjuka beror på att hjärnan inte kan "översätta" det ögonen ser till "balansreaktioner" varpå man blir förvirrad, yr och åksjuk. har man bra balans funkar "tolkningen bättre" varför man har svårare att bli yr/åksjuk. sådeså!:mad:

Dominator-Rocks

Guest
tvärtom idiot:mad: yrsel/åksjuka beror på att hjärnan inte kan "översätta" det ögonen ser till "balansreaktioner" varpå man blir förvirrad, yr och åksjuk. har man bra balans funkar "tolkningen bättre" varför man har svårare att bli yr/åksjuk. sådeså!:mad:

Suck

http://www.nt.se/popcorn/artikel.aspx?articleid=897616

Varför har vissa lättare att bli åksjuka än andra?

-De har antagligen känsligare balansorgan. De är kanske bättre på att till exempel gå på lina eller andra saker som kräver god balans.

Epzter

Med lem
Gick med
8 Mar 2007
Hoj
VTR1000F Firestorm
Suck

http://www.nt.se/popcorn/artikel.aspx?articleid=897616

Varför har vissa lättare att bli åksjuka än andra?

-De har antagligen känsligare balansorgan. De är kanske bättre på att till exempel gå på lina eller andra saker som kräver god balans.

Jag har hört båda versionerna. Nu jobbar jag i ett rederi och är ute och åker på böljan den blå en del. Gick i en REJÄL storm förra året och blev rätt sjösjuk. Sen tog jag två öl, det gick över direkt!!! och vad jag vet så får du inte bättre balans av alkohol. Sjösjukepiller fungerar på samma sätt. Du blir lite groggy av dem. De "trubbar av" din balans så att du inte reagerar på sjögång.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA