Ny plasmaskärm HJÄLP!!!

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
beställde en idag från webhallen, kan ta nån vecka, skiten har ju tagit slut. lite dyrare än din abe - ca. 6400:-

jag går från 27¨ till 50¨i ett svep :tummenupp

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
SP1 Special Edition
beställde en idag från webhallen, kan ta nån vecka, skiten har ju tagit slut. lite dyrare än din abe - ca. 6400:-

Du kommer tycka den är stor i ca en vecka och efter 6 månader eller så så tycker den den är liten.... :huvet

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98

riktigt bra tv för pengarna men ta å avbeställ från webhallen å beställ från dustin home ist. dom har den på lager för 6639:- inkl. frakt:tummenupp

Nu borde du ju ha hunnit koppla in den... BILDER!!!! :tummenupp:banana

kopplade in den snabbt sen vart vi tvungna att åka iväg å storhandla, nu är det lite för mörkt inne för bilder men jag tar bilder imorgon men det ser jävligt bra ut så långt:tummenupp

Last edited:

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Last edited:

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
hur länge fick du vänta innan de kom hem med den?

beställde den natten mellan torsdag å fredag i förra veckan, tv:n anlände till mitt postombud i tisdags natt och blev sorterad och redo att delas ut, postbilen var tyvärr redan full så min tv fick inte plats, annars hade jag fått den igår. tycker det gick fortare än jag hade förväntat mig att det skulle göra, inte ofta posten är så här snabba då det är dom som har stått för frakten från början till slut, en glad överraskning för en gångs skull:D

beställer du idag så har du nog tv:n hemma i mitten av nästa vecka!

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
Vart är bilderna Abe?!

vafan, får man jobba färdigt först:tungan bilder kommer, efter diverse inställningar på både tv:n och boxen (kör 1080) så måste jag säga att bilden är fantastisk:)

mycket" bang for the buck helt enkelt":tummenupp

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
GsxrT 1000 -03
Bah nu har man velat färdigt, var in på El Giganten idag och la en beställning på en Samsung 50" Plasma... bara haft lcd tidigare så vi får se om man blir impad eller inte...

PS50C7705 hette den iaf, :tummenupp

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
SP1 Special Edition
Bah nu har man velat färdigt, var in på El Giganten idag och la en beställning på en Samsung 50" Plasma... bara haft lcd tidigare så vi får se om man blir impad eller inte...

PS50C7705 hette den iaf, :tummenupp

3D.... Tror du kommer bli VÄLDIGT NÖJD!!!!:tummenupp

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll