Ja, just det ja, skiftarbete *brrrrrrrr*. Vad gillar dina LO-kompisar din Breitling?McB skrev:Och en gammelgixxerstreetfighter passar utmärkt till det ändamålet. En fortsättning på historien kommer sen, för nu måste jag jobba lite.
Ja, just det ja, skiftarbete *brrrrrrrr*. Vad gillar dina LO-kompisar din Breitling?McB skrev:Och en gammelgixxerstreetfighter passar utmärkt till det ändamålet. En fortsättning på historien kommer sen, för nu måste jag jobba lite.
valmers skrev:Ja, just det ja, skiftarbete *brrrrrrrr*. Vad gillar dina LO-kompisar din Breitling?
GSXR1100R skrev:Veven skär ihop och du highsidar som en örn mot den blåa himmelen, på vägen ner hinner du tänka tusen tankar, gick den för magert, hade jag rätt stift, kanske man skulle feta på lite mera oljeblandning, jag ska nog bestycka om, aj detta kommer att göra ont.
Torkel skrev:....ut på banan och gasa nu!" säger frisyren som gud glömde....
Torkel skrev:Chrille sväljer en fimp i pur förvåning och går försiktigt fram till Xeno som ler avslappnat:
"Ahhh, jag visste det, jag visste det! Du har lånat ut hojen till Micke Nilsson och tryckt på honom en peruk bara för att jävlas! Du hade mig nästan där!" utbrister Xenomorf med ett stort flin.
Chrulle skakar på huvudet, tar tag i Xenos axlar och säger:
GSXR1100R skrev:Patrik jag kan inte längre dölja mina känslor för dig, med en svettig björnkram håller Crulle fast Xenosmurf i ett järngrepp, Xeno som har bögfobi får panik och ger Crulle en dansk skalle.
Blödandes och olyckligt kär så söker Crulle tröst hos valmers, men eftersom valmers och Crulle har olika politiska värderingar så vill valmers ha betalt för att ge kärlek, men Crulle har inga pengar kvar, alla slantar har gått åt till att laga ventilsallad med makaroner.
Plötsligt skär ett fruktasvärt vrål igenom depån, helt otroligt skriker hela pöbeln, för vem kommer körandes på slangen om inte...
Torkel skrev:Samtidigt i depån har Chrille efter många långa nätters övertalning medelst kroppspråket lyckats få sin Arvikatös att prova banåkning för första gången.
"Den va väldiger stor, den här motorcykelen Christer! Ja vet inte om ja våger detta trots allt trevlit du sagt om råddrejsing?" hör man från hjälmen, inpyrd med hårdrockshampoo.
"Du är så duktig min lilla avgasknall, ut på banan och gasa nu!" säger frisyren som gud glömde...
Nu händer något som närmast kan liknas vid "Al Bundy goes bowling with his wife", damen visar en talang som inte liknar något annat, varvtiderna går osannolikt snabbt nedåt, 1.40, 1.30, 1.20, 1.10, 1.08, ... Och det på de första fem varven!
En efter en kommer förödmjukade förare in i depån, skakandes på huvudet:
"Chrille har fått tuppjuck, han bromsade om mig i trösen med bakhjulet en halvmeter upp i luften! Genom hela kurvan!!!" muttrar Xenoform och börjar bita på naglarna!
"Det kan inte vara Chrille, i såna fall måste han ha dopat sig!" säger Camilo i försök att trösta sin teamkompis
"Det är Chrille, den flätan känner man allt igen, men han har fått lite bredare höfter, det är något som inte stämmer..." fortsätter xenofrom, nu allvarligt störd över att utlandsträningen inte gav mer resultat än så här!
:
McB skrev:...Gamlot från Åkarp.
"Ge fan i min Magnus", skriker han. "Jag som har jobbat så hårt på forumet under hela vinter för att få honom lagom mjuk och tillmötesgående inför vårat första möte."
Micke formligen hoppar av Missilen och slänger sig i famnen på Valmers, som med skräck i ögonen backar undan, men tas emot av en röd hårdrocksvan och har ingenstans att fly. Micke putar med läpparna och närmar sig långsamt...
Mad Moose skrev:…munnen han ser. Det han inte ser är att det är Mike Luff som står där och undrar vad som står på. Med Mike i sin famn säger han nu…
Mad Moose skrev:…munnen han ser. Det han inte ser är att det är Mike Luff som står där och undrar vad som står på. Med Mike i sin famn säger han nu…
Jalle skrev:......Chrille stirrar på kicken, spottar lite tobak efter sin John Silver utan filter, höjer benet mot kicken och......får håll. "Sorry, måste gå och vila i vanen en stund - sänka ett par pilsner och lyssna på Hammerfall. Måste vara pigg imorgon, då ska ni får se på fan, jag ska.....................
GSXR1100R skrev:Då kommer Madhonda och MW sättandes med förbandslådan, Tom flinar belåtet eftersom bägge tjejerna har köpt sjuksysterdräkter ifrån Bingos kinky corner shop i Lübeck, men tjejerna knuffas brutalt undan av...
GSXR1100R skrev:Nu rycker alla till och vem kommer inrullandes om inte...
Sitt megaextraallt lyxtält med dubbla lyftbord, varsamt rullas Missilen ut ifrån tältet, 3 rappa snärt på kit-gashandtaget och en lätt smekning på startknappen, monstret vaknar och rister som en kompressormatad bigblockare, tempen visar 75 grader på köks termometern, nu rullar vi ut på banan och letar offer.Jalle skrev:Mr. GSXR1100R ser detta och skakar på huvudet, va fan håller de på med tänker han när han går genom depån, på väg från Mike Luff - till............
... in på parkeringen direkt från Kungsbacka mullrar Mike the Bike! Han har köpt Rossis jättelångtradare från i fjol och även lyckats få dispens från vägverket (mutat dem förstås!) eftersom den är 50 meter lång, 5 meter bred och 7 meter hög.GSXR1100R skrev:I nästa pass går det mindre bra eftersom...
GSXR1100R skrev:Efter 3 varv så kommer jag ikapp jag någon som vinglar fram i ett tempo som kräver stödhjul i kurvorna, en lillgixxer minsann och är det inte åldermannen Relapse som sitter och sover i sadeln, jag rundar farbrorn på yttern och puffar till hans axel med ett käckt kull, Relapse väcks ur dvalan och skriker hjälp jag kör omkull.
I nästa pass går det mindre bra eftersom...
Jalle skrev:Chrille stirrar på kicken, spottar lite tobak efter sin John Silver utan filter, höjer benet mot kicken och......får håll.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|