Ny säsong, äntligen!

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Goodstuff skrev:
Nynnandes på Meduzas greatest hits i takt till stånkans lugna dunkande väcks Jalle av ett fasligt skramlande. DonQ har tappat fästet och tror att han är Riddaren av den sorgliga skepnaden - på riktigt.
Kawan är bepansrad och försedd med sadel, DonQ skrudad från topp till tå i bucklig bleckplåt från Stavgren ful-Renault och under vänster arm ståtar en stilig lans tillyxad av Chrilles depåtält. I en rem från Kawans bastanta bakram dansar DonQs egen Sancho Panza.
Gamlot från Åkarp på sin Minimoto har fullt sjå att få ner taxbenen i kurvorna när det omaka paret dansar en yster dans genom snabbvänstern och in i depårakan då...

Nu dog jag. :rofl :rofl :rofl

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Goodstuff skrev:
I en rem från Kawans bastanta bakram dansar DonQs egen Sancho Panza - Gamlot från Hjärup - på sin Minimoto och har fullt sjå att få ner taxbenen i kurvorna när det omaka paret dansar en yster dans genom snabbvänstern och in i depårakan då...
Då tröttnar jag på Dånkens sävliga tempo, med vänsterhand så öppnas lustgaskranen och den mekaniska kompressorn aktiveras, med bakdäcket vilt spinnande i 380 km/h ritar jag lakrits över hela banan, en nanosekund senare så brinnner kopplingen upp igen.

Jalle sitter i sitt tält med en bränd jättekolv i sin hand och....

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
GSXR1100R skrev:

o frågar sig hur i helskotta den kunde komma ut där bak! Chrille som är van vid det fenomenet förklarar att...

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
oscar skrev:
o frågar sig hur i helskotta den kunde komma ut där bak! Chrille som är van vid det fenomenet förklarar att...

...så går det när man inte ser upp när Oscar är i närheten. Jalle har gått på imagen med mammas oboy och hel enkelt glömt bort hiphopens fördärvliga inverkan på lillen. De enda som dylik musik lär duga till är taktfast akompanjerade av manlig tarmspräckande och att vända ryggen åt en kille som spelar så mycket och högt som Oscar gör man inte utan att riskera intrång på vad man trodde var 'no mans land'.

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
oscar skrev:
Det är ganska vanligt på storstånkor att just detta händer, hade Jalle finkört på låga varv som Crulle gör så sulle de allri hänt.

Solen tittar fram och banan torkar upp på ett par minuter, Mumlan som kör med kit-regndäck märker inte att däcken håller på att brinna upp, vilt sladdandes så dyker jättehumlan ner i bollhavet med ett brak.

Alla hånar Mumlan när han senare rullar av skamkärran och släpar in resterna av sin überkittade lyx-extra-special-kit hoj, Crulle sitter med en otänd fimp i käften och flinar glatt, hörru Mumlan.....

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
GSXR1100R skrev:
... gråter som ett barn.
"Varför, varför händer detta mig? Jag som så gärna vill vara ute och stångas med de andra förarna jag med?"
Plötsligt får Jalle en idé! Han ses smyga runt tvåtaktsnissarnas meterhöga lager med trasiga kolvar, när ingen ser så plockar han fickorna fulla med kasserade räcerkolvar!
Sent på natten blixtrar det av svetslågor i tältet som nu är hermetiskt tillslutet. Efter ett tag så släcks ljuset även i Nordgrens tält som sin vana trogen mekar dygnet runt, nu är endast Jalle vaken.

Exakt kl 08.00 hör man en fruktansvärd slagserie som överröstar uffknuffs, gubbstruts, criss cross och nypaniks illvilliga morgonvarvande!

Jalle har byggt ett trumset av kolvarna och går loss med ursinnig kraft och våldsam headbanging!
"Jag skulle kört skiten ur er allihop om jag fått dunderhumlans motor att gå!" skriker han medan trummpinnarna dansar över de sotiga kolvarna...
"Aaaarrrrggghhhhh!!!" (Så låter hårdrocktrummisar) :yoparty
Plötsligt ringer hans mobiltelefon och...

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Torkel skrev:
"Aaaarrrrggghhhhh!!!" (Så låter hårdrocktrummisar) :yoparty
Plötsligt ringer hans mobiltelefon och...
Det är EMR kollegan valmers som ropar, skönda di hit, dette måste du se Jalle.

Mike ze bike har nu förbrukat hela sitt lager med Kawwor, han sneglar på Missilen men vet inte riktigt om han törs prova ett sådant monster, lite försynt frågar Mike om han kan få prova Missilen en repa, javisst det går bra säger jag, du vet vad som gäller va ”you crash you cash”, som säkerhet lämmnar Mike nycklarna till sin lyx-trailer där tessan nu ligger på soldäck och vilar sig.

Mike rullar ut med Missilen i ett makligt tempo, värmer däcken och efter tre varv så kommer han ikapp Nypaniks blåtaktare, Mike laddar han fullt på rakan, men det skulle han inte ha gjort, Missilens korta men explosiva register är nästan omöjligt att bemästra, Mike gör en trippel mollbergare med skruv och Missilen krossas i småbitar...

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
GSXR1100R skrev:
Det är EMR kollegan valmers som ropar, skönda di hit, dette måste du se Jalle.

Mike ze bike har nu förbrukat hela sitt lager med Kawwor, han sneglar på Missilen men vet inte riktigt om han törs prova ett sådant monster, lite försynt frågar Mike om han kan få prova Missilen en repa, javisst det går bra säger jag, du vet vad som gäller va ”you crash you cash”, som säkerhet lämmnar Mike nycklarna till sin lyx-trailer där tessan nu ligger på soldäck och vilar sig.

Mike rullar ut med Missilen i ett makligt tempo, värmer däcken och efter tre varv så kommer han ikapp Nypaniks blåtaktare, Mike laddar han fullt på rakan, men det skulle han inte ha gjort, Missilens korta men explosiva register är nästan omöjligt att bemästra, Mike gör en trippel mollbergare med skruv och Missilen krossas i småbitar...

Micke sliter sitt hår (det lilla han har kvar) "VAD FAN SKA JAG GÖRA NU?? Hur ska jag nu lyckas få madde i säng, när jag inte har en superkawa längre med lika kort register som jag har ben?
Micke grubblar vidare och springer helt plötsligt på en man som har lösningen på alla problem..

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
oFFkeFF skrev:
Micke grubblar vidare och springer helt plötsligt på en man som har lösningen på alla problem..
Det är Offknuff aka Filpipp (han kallas så eftersom han mekar så mycket) Med Grusmuff, Kiss Ass och Nypanik i släptåg så börjar dom likt Jehovas vittnen att proklamera blåtaktarens överlägsenhet och slitstyrka, jag tröttnar snabbt på tjatet och bara för att slippa pöbeln så byter jag lyx-trailern mot en 99:ans SP250 Aprulla.

Hela mitt liv förändras nu eftersom...

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
GSXR1100R skrev:
Hela mitt liv förändras nu eftersom...

..GSXR1100R likt en attackerande amerikansk pansarkollon lägger ut en ogenomtränglig rökridå. Varken gammlot, eller någon annan för den delen ser längre nånting av den numera till oigenkännlighet ombyggda geléåsen. Detta resulterar i att hälften av klungan brakar rakt igenom kurvan på den högsta punkten likt en flock självmordsbenägna lämlar. Detta akompanjeras av en grappastin BjOrn som säger "Hähä" på behörigt avstånd från banan. (det tro fan att han inte släpar ut sin ful-kittade italinska hingst på banan, den kan ju bli repig, dessutom är Öhlinare jättedyra). BjOrn lämnar tillställningen och går för att leta upp ett skyddsrum att spränga i bitar.

*Klipp*
Karlskogabonden Emil står och ljuger ihop med grannen Jon vid gärsgårn när åtta för detta racewannabees flyger förbi på 60 meters höjd i ca 250 km/h med ylande motorer och en svag doft av blårök lägger sig över nejden.
- Ä va värst va di där Tranera kommer sent i år, säger Emil.
- Jo, å lokter himskt gôr di me, svarar Jon
Sen fortsätter de att ljuga om den senaste tävlingen i Ko-bingo.
*Klipp*

Nu börjar det dock hända saker vid racebanan.
Mikes aktier i racingvärlden har sjunkigt snabbare än Pricer på börsen. Mike börjar nu tänka att goda råd är dyra, men vem fan bryr sig. Eftersom Grusfylld Balja släpat ut tillräckligt med lekakulor för att täppa till Hallandstunneln, tar Mike upp kontakten med SKANSKA och säljer resolut hela beståndet till dem.
- Det ska nog räcka till både en ny BMX och Tessans arvode.

Apstruts och värmlands svar på L'oreal har nu äntligen vädrat morgonluft. Regnet har ju passerat.
- Nu jäklar ska här bli race, säger HerrljungaIglesias
- Because I´m worth it, säger Valmers

Ett sus hörs från läktarna......

gladh

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
gladh skrev:
Because I´m worth it, säger Valmers

gladh
valmers dubbelcheckar att RR licensen ligger kvar i plånkan, han ler och tänker på att han äntligen nått sitt mål och klarat den enormt svåra utmaningen att ta RR licens.

Med ett lätt skrockande drar han på sig hjälmen, men så får han plötsligt panik, ohh nej min frisyr skriker valmers, jag som precis har varit hos frissan, valmers sliter genast av hjälmen men det är redan försent, hårvaxet har nu kletat fast frisyren så den ser ut som Hållundans Hockeyfrilla.

Moloken linkar survalmers in i tältet och greppar en 2% päroncider light för att supa ner sig och dränka sorgerna, men i samma stund så kommer...

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
gladh skrev:
*Klipp*
Karlskogabonden Emil står och ljuger ihop med grannen Jon vid gärsgårn när åtta för detta racewannabees flyger förbi på 60 meters höjd i ca 250 km/h med ylande motorer och en svag doft av blårök lägger sig över nejden.
- Ä va värst va di där Tranera kommer sent i år, säger Emil.
- Jo, å lokter himskt gôr di me, svarar Jon
Sen fortsätter de att ljuga om den senaste tävlingen i Ko-bingo.
*Klipp*

Apstruts och värmlands svar på L'oreal har nu äntligen vädrat morgonluft. Regnet har ju passerat.
- Nu jäklar ska här bli race, säger HerrljungaIglesias
- Because I´m worth it, säger Valmers

gladh

Go gladh, go gladh! :hihi

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
GSXR1100R skrev:
.... survalmers in i tältet och greppar en 2% päroncider light för att supa ner sig och dränka sorgerna, men i samma stund så kommer...

....... Team MadMachoBitch inglidandes o frågar Valmers om han inte vill bli deras paraplypojke. Genast så skiner "killen med frillan" upp.. för då behöver han ju inte ha någon hjälm på sig. Utan får synas i hela sin glans (tack till gymmet, solariet, och L´oreal).. utan att frissen blir förstörd...."Gött som fan" tänker Valmers...

Då hörs besvikna tjut från gammlot...som hade hoppats att Valmers va ute ur bilden... eller kan det va så... att han själv hade tänkt smyga sig in i tältet för att få trösta Värmlandskogarnas största kraschkung...

Hur som helst... Team MMB... slänger åt Valmers en top och ett par hotpants riktigt tighta.... och när han sen gör entré på griden uppstår kaos.

Dom övriga förarna.....

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Madhonda skrev:
...

Hur som helst... Team MMB... slänger åt Valmers en top och ett par hotpants riktigt tighta.... och när han sen gör entré på griden uppstår kaos.

Dom övriga förarna.....

Börjar genast vomera över hela startplattan, Chrille får spasmer som gjort självaste peddo-miachel jackson avundsjuk.
Majk the double bajk ringer genast flügvapnet och armen för att sanera banan, när de tre helikoptrarna anländer, skriker någon i panik..

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Madhonda skrev:

Dom övriga förarna.....
Irrar runt och letar spypåsar vid åsynen av valmerina som han nu kallar sig, men valmerina är stolt som en påfågel och trivs nu när han äntligen kan bejaka sin kvinnlighet.

Nu landar en vertol helikopter på banan och ur den så kliver...

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept