Bj.O.rn skall dra sitt strå till stacken och sen öser vi på igenMacho Woman skrev:Eftersom jag i vanliga fall har ett liv har jag inte tagit mig själv tid att bidraga, men igår när jag var svårt sjuk och var sängliggande och behövde något att pigga upp mig själv med skrev jag ut hela denna bedrägliga historia. 19 sidor! Ni får inte ge upp nu. Den är för lång för en novell och för kort för en roman!
Förresten visste inte jag att jag till denna milda grad gjort mig känd för att flasha brösten...
GSXR1100R skrev:Får jag low, i högtalarna så spelar Knut-Börjes kramgoa låtar, Bingo och Lowmark svävar ut i en winerbrödsvals, om pappa om pappa ljuder det ur Åsens gamla alujumjum högtalare.
Motherfukker Bjorn står och spänner kycklingbröstet och minns den gamla låten i rally, hur fanken gick den nu tänker Bjorn...
Två farbröder i vita rockar, seså farbror bjorn prova denna mysiga vita rock med vackra spännen nu, ahhh va mümsich ljuder nallebjornen på sitt karitsmatiska sätt.Bj.O.rn skrev:Min hoj, min hoj, min hoj den är vacker
Min hoj, min hoj, min hoj den är vacker
Med fjådors som är fräna å med biltemalacken..
Efter välförrättat värv knackas det på axeln, det är...
GSXR1100R skrev:Efter operationen så vaknar Bj.O.rn naken på en kall brits och säger...
GSXR1100R skrev:Efter operationen så vaknar Bj.O.rn naken på en kall brits och säger...
Bjorn skiter i vilket nu när han har lagt Grappaflaskan i papperskorgen, med buller och bång så knuffar han Kiss Ass ur sadeln, Bjorn gränslar 125 helt meningslösa kubik, skit samma tänker den nylobotomerade Bjorn och ger sig ut på banan, efter 3 sekunder så inser han att detta är ungefär lika roligt som att klippa gräsmattan och därför så...oFFkeFF skrev:Fan, är det måndag igen? Han inspekterar sina bakre delar och tänker för sig själv "ja de har ju inte behandlat mig alltför illa, jag ska nog kunna mecka sukkati igen". Fråga är bara vad jag ska göra med det här suzuki-märket de sytt fast på skinkan..
Goodstuff skrev:Nynnandes på Meduzas greatest hits i takt till stånkans lugna dunkande väcks Jalle av ett fasligt skramlande. DonQ har tappat fästet och tror att han är Riddaren av den sorgliga skepnaden - på riktigt.
Kawan är bepansrad och försedd med sadel, DonQ skrudad från topp till tå i bucklig bleckplåt från Stavgren ful-Renault och under vänster arm ståtar en stilig lans tillyxad av Chrilles depåtält. I en rem från Kawans bastanta bakram dansar DonQs egen Sancho Panza - Gamlot från Åkarp - på sin Minimoto och har fullt sjå att få ner taxbenen i kurvorna när det omaka paret dansar en yster dans genom snabbvänstern och in i depårakan då...
Macho Woman skrev:...
Förresten visste inte jag att jag till denna milda grad gjort mig känd för att flasha brösten...
GSXR1100R skrev:...efter 3 sekunder så inser han att detta är ungefär lika roligt som att klippa gräsmattan och därför så...
Det ljuder i alujumjum högtalarna över Åsen: Förarmöte om 5 minuter uppe vid tornet... Zälflugan bleknar & Xenopyromanen lika så, ingen av dessa minns vad som hände på natten innan.gladh skrev:07:59:40 *pip*
07:59:50 *pip*
08:00:00 *BRVRAOOOMNIIININININNNININ*
Lika troget och säkert som att solen går upp på morgonen sparkar tvitaktsmaffian igång sina Briggs&Stratton. Ljudnivån närmar sig ett cresendo då..............
Reuterholts räser om inte självaste Bjorn, efter diverse preppning med pampers XXXL och intagande av stärkande Italiensk druvsaft så har Bjorn funnit sig till rätta i vagnen.GSXR1100R skrev:Några sidvagns ekipage har nu letat sig ut på banan, men vem sitter och burkar i....
GSXR1100R skrev:Bjorn tycker att det räcker efter 15 varv och dunkar Reuterholt i ryggen då...
gaffatejpas fast i sätet på sin lilla fikuskärra, survalmers & Jallemannen plockar fram ett par Jensen 200W högtalare och kopplar in slutsteget som dom köpte på Hobbex 1977, nu slinker första bandet av 37 LP band med Eddie Meduza in i bandaren på full volym, det dånar över hela Åsen och Jalle myser när han ser smärtan i Apsnusens skärrade ögon, tänk om en sulle hämta däckspastan och järnen och kela lite me pôjken...Goodstuff skrev:Eddietaperna plockas fram och i ett ouppmärksamt ögonblick överrumplas apsnusen i sin bil för att...
Mavve! Han har snott GSXR1100R's minimoto och stoppat i sin kära 950 rova! Kåpan är gjord av ihoplimmade glasspinnar och hela härligheten är kawagrön så det riktigt gör ont i Mike the Bike's ögon! "Vill ha" hörs han mumla...GSXR1100R skrev:Där går starten och vem rycker om inte...
Oscar som har tjuvåkt bakpå Missilen eftersom hans R1:a fortfarande ligger isärplockad i garaget (va sa mamma om att ha sönder leksakerna) Oscar famlar nu efter dödarknappen som han så desperat behöver till sitt eget bygge, jag släpper en ärtsoppa/kåldome fis och flygviktaren ramlar av ifrån kutsen.Torkel skrev:Ett våldsamt nedlägg så halva pucken slipas ned på bägge knäna och Mavve är passerad! GSXR1100R kiknar nästan av skratt när han ser en grön handske sträcka sig mot dödarknappen, det är...
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|