Ny säsong, äntligen!

Bj.O.rn

Idolstatus!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 916SPS '98. Inte orginal...
Åfyfaan!

Perfekt avslut på ensärdeles blöt kväll, detta skrivs klockan 04:27...

Får se när jag vaknar o mörrn, jag har nu ett visst besvär att hitta tangenterna..

B

Last edited:

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Eftersom jag i vanliga fall har ett liv har jag inte tagit mig själv tid att bidraga, men igår när jag var svårt sjuk och var sängliggande och behövde något att pigga upp mig själv med skrev jag ut hela denna bedrägliga historia. 19 sidor! Ni får inte ge upp nu. Den är för lång för en novell och för kort för en roman!

Förresten visste inte jag att jag till denna milda grad gjort mig känd för att flasha brösten...

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Macho Woman skrev:
Eftersom jag i vanliga fall har ett liv har jag inte tagit mig själv tid att bidraga, men igår när jag var svårt sjuk och var sängliggande och behövde något att pigga upp mig själv med skrev jag ut hela denna bedrägliga historia. 19 sidor! Ni får inte ge upp nu. Den är för lång för en novell och för kort för en roman!

Förresten visste inte jag att jag till denna milda grad gjort mig känd för att flasha brösten...
Bj.O.rn skall dra sitt strå till stacken och sen öser vi på igen :banana

Bj.O.rn

Idolstatus!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 916SPS '98. Inte orginal...
GSXR1100R skrev:
Får jag low, i högtalarna så spelar Knut-Börjes kramgoa låtar, Bingo och Lowmark svävar ut i en winerbrödsvals, om pappa om pappa ljuder det ur Åsens gamla alujumjum högtalare.

Motherfukker Bjorn står och spänner kycklingbröstet och minns den gamla låten i rally, hur fanken gick den nu tänker Bjorn...

Min hoj, min hoj, min hoj den är vacker
Med fjådors som är fräna å med biltemalacken..

Eftervälförrättat värv knackas det på axeln, det är...

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Bj.O.rn skrev:
Med fjådors som är fräna å med biltemalacken..

Efter välförrättat värv knackas det på axeln, det är...
Två farbröder i vita rockar, seså farbror bjorn prova denna mysiga vita rock med vackra spännen nu, ahhh va mümsich ljuder nallebjornen på sitt karitsmatiska sätt.

Med ilfart körs Duccomanen till plushotellet där Japanska hjärnkiruger börjar bearbeta all spaggetti som bildats i hjärnbarken under åren av förtryck.

Efter operationen så vaknar Bj.O.rn naken på en kall brits och säger...

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
GSXR1100R skrev:

Fan, är det måndag igen? Han inspekterar sina bakre delar och tänker för sig själv "ja de har ju inte behandlat mig alltför illa, jag ska nog kunna mecka sukkati igen". Fråga är bara vad jag ska göra med det här suzuki-märket de sytt fast på skinkan..

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
GSXR1100R skrev:

- Ahhh! En Münch Mammut är vad jag ska ha!

De japanska kirurgerna begår kollektiv harakiri för att slippa skammens rodnad på kinderna.

En vanisnnesfärd genom das faterland genomförs i Björns Skoda pickis som lastas ner med allahanda godis till Mammuten. En sväng förbi det finaste Grappdestillatet på en snaskig bakgata i Modena hinns också med.

Nu är Björn tillbaka på Åsen och vräker ut en samling osorterat tyskt skräp på asfalten - en Mammut i Grappaskrud.

- Ohh. Mein got in himmel. Spaghetti pomodoro! Mässar mannen, myten legenden när han avbryts av...

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
oFFkeFF skrev:
Fan, är det måndag igen? Han inspekterar sina bakre delar och tänker för sig själv "ja de har ju inte behandlat mig alltför illa, jag ska nog kunna mecka sukkati igen". Fråga är bara vad jag ska göra med det här suzuki-märket de sytt fast på skinkan..
Bjorn skiter i vilket nu när han har lagt Grappaflaskan i papperskorgen, med buller och bång så knuffar han Kiss Ass ur sadeln, Bjorn gränslar 125 helt meningslösa kubik, skit samma tänker den nylobotomerade Bjorn och ger sig ut på banan, efter 3 sekunder så inser han att detta är ungefär lika roligt som att klippa gräsmattan och därför så...

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Goodstuff skrev:
Nynnandes på Meduzas greatest hits i takt till stånkans lugna dunkande väcks Jalle av ett fasligt skramlande. DonQ har tappat fästet och tror att han är Riddaren av den sorgliga skepnaden - på riktigt.
Kawan är bepansrad och försedd med sadel, DonQ skrudad från topp till tå i bucklig bleckplåt från Stavgren ful-Renault och under vänster arm ståtar en stilig lans tillyxad av Chrilles depåtält. I en rem från Kawans bastanta bakram dansar DonQs egen Sancho Panza - Gamlot från Åkarp - på sin Minimoto och har fullt sjå att få ner taxbenen i kurvorna när det omaka paret dansar en yster dans genom snabbvänstern och in i depårakan då...

Jag döööör... :D :lol

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Macho Woman skrev:
...

Du har ju pratat om det säkert .......två gånger under hela sommaren. Det räcker vettu....

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
GSXR1100R skrev:
...efter 3 sekunder så inser han att detta är ungefär lika roligt som att klippa gräsmattan och därför så...

...är det just det som han gör. 3 sekunder asfalt och sedan en värld fylld av gräs, sand och lecakulor.

Dagen börjar dock lida mot sitt slut och resterna av rasade toppar, svinglager, utbrännda däcksvärmare, blod, svett och grappa samlas ihop i små högar för att se om man kan skruva ihop en reservracer av delarna. Hårdrocken börjar sås smått ljuda ur bussar, husvagnar och tält. E. Meduza blandas med Iron Maiden, förutom från ett litet mintgrönt tält där DQ desperat försöker övertyga alla förbipasserande att Einsturtzende Neubauten faktiskt är racemusik.
Resten av kvällen får DQ tillbringa i ensamhet.

Fulölen korkas upp och lögnerna börjar nu bli smått osanolika.
- Jag gjorde låga 39'or, skrävlar Swedie och blir sedan halvdränkt i folkbärs av Mummel18.
- Det är fult att ljuga. Gå genast och tvätta munnen med tvål, säger Swedies mor som har innehaft parkettplats vid banan hela dagen. (Efter att hon dök upp har det mumlats en hel del i tälten att man nu förstått vem som är den hemlige sponsorn i Swedies stall).

Det har nu gått så långt på kvällen att Jenny sitter och torrbryter Gubbstuffs racer i depåtältet.
- Snälla, bara starta lite, gnyr MW bedjande till G-stuff.
- Bara lite motorvibrationer. Gör en flicka glad.
Gubbstuff han hör dock inte på det örat. Han håller frenetiskt på att vrida och vända på diverse dynojettdiagram. "Var det före eller efter.. eller är den uppochner.......hmmmmm.....97 pållar eller hur var det....... eller". Medan G-stuff försöker hitta upp och ner på sina diagram så har resten av racemaffian kurat ihop sig kring elden och börjat berätta Spökryttar historier för att få den riktigt intima kollostämningen.
- Det börjar bli kallt, muttrar Apstrutsen.
- Släng på ett Metzler till på brasan då, hostar Chrille ur sig mellan sina konstanta halsbloss.
- Because I'm worth it, gnäller Valmers.

När fulölen är slut, kommer donken fram och sen försvinner minnet in i ett grått dis för samtliga inblandade.

07:59:40 *pip*
07:59:50 *pip*
08:00:00 *BRVRAOOOMNIIININININNNININ*
Lika troget och säkert som att solen går upp på morgonen sparkar tvitaktsmaffian igång sina Briggs&Stratton. Ljudnivån närmar sig ett cresendo då..............

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
gladh skrev:
07:59:40 *pip*
07:59:50 *pip*
08:00:00 *BRVRAOOOMNIIININININNNININ*
Lika troget och säkert som att solen går upp på morgonen sparkar tvitaktsmaffian igång sina Briggs&Stratton. Ljudnivån närmar sig ett cresendo då..............
Det ljuder i alujumjum högtalarna över Åsen: Förarmöte om 5 minuter uppe vid tornet... Zälflugan bleknar & Xenopyromanen lika så, ingen av dessa minns vad som hände på natten innan.

Herr Lodnert dyker upp Med Luffar-Micke i hälarna, mina herrar proklamerar Lodnert med sin vackra stämma, Svemo har nu enats om att det inte längre är tillåtet att varmköra blåtaktare före lunch, ett lättat sus hörs över hela området, Grusmuff slänger sig gråtande på marken och bryter samman, buhuhu snörvlar G-uff, jag som har sett fram emot att spela tvåtaktsrevelj för alla hela denna sommar.

Zälflugan & Xenopyrro ser lättade ut, Zälflugan börjar genast att väva på ännu en hemgjord däckvärmare och Xeno slänger sig i bilen för att köpa upp hela centrallagret med T-Gul.

Några sidvagns ekipage har nu letat sig ut på banan, men vem sitter och burkar i....

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
GSXR1100R skrev:
Några sidvagns ekipage har nu letat sig ut på banan, men vem sitter och burkar i....
Reuterholts räser om inte självaste Bjorn, efter diverse preppning med pampers XXXL och intagande av stärkande Italiensk druvsaft så har Bjorn funnit sig till rätta i vagnen.

Med bägge händerna fastnajade i vagnen och med panikångest i blicken så drar ekipaget runt banan i varp speed, Bjorn som är van med ett ett lägre tempo myser och skrockar hä hä i sin hjälm.

Bjorn tycker att det räcker efter 15 varv och dunkar Reuterholt i ryggen då...

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
GSXR1100R skrev:
Bjorn tycker att det räcker efter 15 varv och dunkar Reuterholt i ryggen då...

hans pampers har läckt oroväckande mycket redan sedan andra varvet. Grappadieten har dessutom gjort exkrementerna särdeles sura och inget talk i världen kan rädda den gode Bj.O.rn från det kommande Babianarslet gigantus maximus.

I depån ser vi andra med sorgsna ögon på hur apsnsuen desperat försöker få úppmärksamhet och rättfärdigande i sin fulchipstrimmade Frisör-TT. Ritandes halvtaskiga do-nuts med Galaxiedäcken, de enda han hade råd med, på depåns anrika asfalt finner Jalle det för gott och tar till nödslakten. Eddietaperna plockas fram och i ett ouppmärksamt ögonblick överrumplas apsnusen i sin bil för att...

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Goodstuff skrev:
Eddietaperna plockas fram och i ett ouppmärksamt ögonblick överrumplas apsnusen i sin bil för att...
gaffatejpas fast i sätet på sin lilla fikuskärra, survalmers & Jallemannen plockar fram ett par Jensen 200W högtalare och kopplar in slutsteget som dom köpte på Hobbex 1977, nu slinker första bandet av 37 LP band med Eddie Meduza in i bandaren på full volym, det dånar över hela Åsen och Jalle myser när han ser smärtan i Apsnusens skärrade ögon, tänk om en sulle hämta däckspastan och järnen och kela lite me pôjken...

Flitens lampa lyser som vanligt i Nordgrens blåtaktartält, man ser skuggorna av två tjockisar där, men vad gör dom där typerna i hanses tält, hallå där kom ut och visa er ryter...

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Förarna lajnar upp på årets första RR träning, alla som lyckats ta sig till Falken idag den 7/4 står på helspänn, snart skall det avgöras vem som är man eller mus, McBreitling står redo med gökuret i sin hand, Mumlan funderar på sin nästa ursäkt, Jalle lyser med sin frånvaro och Pjoskar står brevid McBreitling i depån och ljuger om 45:eek:r.

Där går starten och vem rycker om inte...

Last edited:

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
GSXR1100R skrev:
Där går starten och vem rycker om inte...
Mavve! Han har snott GSXR1100R's minimoto och stoppat i sin kära 950 rova! Kåpan är gjord av ihoplimmade glasspinnar och hela härligheten är kawagrön så det riktigt gör ont i Mike the Bike's ögon! "Vill ha" hörs han mumla...

Under våldsam acceleration kastar sig den våldsamt övermotoriserade minimoton fram längs rakan. Det sprutar det gummirester från Mavves bakdäck och de övriga försöker förtvivlat navigera genom gummiröken men endast en tar sig igenom och påbörjar jakten; GSXR1100R!

Han fick flashbacks från skoltiden och körde med fladdermusknepet, med hjälp av korta väldigt höga skrik och öppet visir lyckades han medelst sonarmetoden zick-zacka genom hela fältet och med mord i blicken ser han Mavve närma sig Xenos kurva på HANS minimoto!

Ett våldsamt nedlägg så halva pucken slipas ned på bägge knäna och Mavve är passerad! GSXR1100R kiknar nästan av skratt när han ser en grön handske sträcka sig mot dödarknappen, det är...

Last edited:

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Torkel skrev:
Ett våldsamt nedlägg så halva pucken slipas ned på bägge knäna och Mavve är passerad! GSXR1100R kiknar nästan av skratt när han ser en grön handske sträcka sig mot dödarknappen, det är...
Oscar som har tjuvåkt bakpå Missilen eftersom hans R1:a fortfarande ligger isärplockad i garaget (va sa mamma om att ha sönder leksakerna) Oscar famlar nu efter dödarknappen som han så desperat behöver till sitt eget bygge, jag släpper en ärtsoppa/kåldome fis och flygviktaren ramlar av ifrån kutsen.

Mumlan får inte till det idag, hur mycket han än pressar så kommer han inte ner under minuten, hojen går tungt och plötsligt kommer han ihåg att hans überkittade extra-allt hoj måste ha kit-luft ifrån Nippon i däcken för att det ska funka, dags att vinka med vänstern ett par kilometer igen.

Solen lyser och det är 3 grader varmt, den luriga vänstern där alla Rookie-Rookis brukar leka i bollhavet ser inbjudande ut tänker...

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...