Nr:18 skrev:Läs hela tråden, den är fylld med fantasier i din smak
9 sidor?!! Okej så lite har jag inte att göra. Var det något speciellt tyket som du ville poängtera så var snäll och sammanfatta för en upptagen man (okej, spoling då).
Nr:18 skrev:Läs hela tråden, den är fylld med fantasier i din smak
oscar skrev:Jag vaknar till och tittar på klockan. Hon är 06.30 den 6 november och det börjar bli dags att stiga upp, jag har ju faktiskt Gotland Grand National framför mig och dagen ska ägnas åt att trängas med feta gubbar på hal kalksten och i leriga spår. Efter att ha fått i mig en stadig frukost beståendes av två stora glas O´boy kliver jag ur husbilen för att lasta av med fullblodsdiesel4taktscrossräser. Jag gäspar och sträcker på mig och tittar ut över depån, och vad får jag se... Jo Gixxerjonas och Sölebo som är i färd med att...
Jag har precis läst hela tråden igenNr:18 skrev:Läs hela tråden, den är fylld med fantasier i din smak
Jalle som äntligen fått snurr på sin gamla Husa, bakis av gårdagens dönkdrecka och med en andedräkt som dödar flugor morrar Jalle, se en redi kar ente få sova ruset av se, med en välriktad rallarsving så sänker Jalle Mike, men det skulle han inte ha gjort för...McB skrev:Halva startfältet vaknar av Mikes gastande, arga som bin. Argast av dem alla är dock...
oscar skrev:Den här tråden är så jävla roligt!!!! Jalle är kungen!
Vi saknar konstapel Jalle, kom tillbaks allt är förlåtetGoodstuff skrev:Jalle är obestirdd fabuleringskung! :bugar
EMR har givit Jallovic tjänstledigt.GSXR1100R skrev:Vi saknar konstapel Jalle, kom tillbaks allt är förlåtet
valmers skrev:EMR har givit Jallovic tjänstledigt.
Jallovic och Chrillovic har svikit mig och EMR.Goodstuff skrev:Ett beslut som är under all kritik.
valmers skrev:Jallovic och Chrillovic har svikit mig och EMR.
Ja, vad i helsefyr skulle jag göra då? En plastpappa på heltid, och en snart länsman. Vart var de när EMR styrde upp ett känt ERF-team? Svikare.Goodstuff skrev:Tyckte du skrev att de beviljats tjänstledigt av EMR - hence av dig?
valmers skrev:Ja, vad i helsefyr skulle jag göra då? En plastpappa på heltid, och en snart länsman. Vart var de när EMR styrde upp ett känt ERF-team? Svikare.
abstruse skrev:Läser Julius till att bli en RoboCop?
Goodstuff skrev:Var har du varit det senaste året? Under en sten?
Jalle insåg att R-1000 va för tufft, när dessutom dom andra förarna häcklade honom så tog att beslutet att ge igen, han sa upp sig från sitt kontorsjobb och sökte in till Polisskolan, idag ligger han i gömd diket redo med laserbössan, alla gamla ärkefienden får nu lida pin för all mental skada som Jalle ådrog sig under sin korta karriär som R-1000 förare.abstruse skrev:Ja, har legat under stenen hostandes med feber...
Det här hade helt gått mig förbi. Upplys mig: När, var, hur och varför?
GSXR1100R skrev:Jalle insåg att R-1000 va för tufft, när dessutom dom andra förarna häcklade honom så tog att beslutet att ge igen, han sa upp sig från sitt kontorsjobb och sökte in till Polisskolan, idag ligger han i gömd diket redo med laserbössan, alla gamla ärkefienden får nu lida pin för all mental skada som Jalle ådrog sig under sin korta karriär som R-1000 förare.
sepahewe skrev:För gamla stofiler som vill återuppleve gamla minnen och för N00bs ( ) som vill förstå vad det hela handlar om finns hela story redigerad här (link)
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|