Ny SH-tröjomgång

Status
Ej öppen för fler svar.

Cliffen

Ny medlem
Gick med
10 Aug 2008
Hoj
YX 150cc
Var nog någongång vid den tiden som jag också fick det till att fungera.

Antar att jag/vi är lite sena på det

ingen julklapp iår :kulspruta :tomten

Last edited:

Lilleman

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2007
Hoj
KTM 690 SMC 2010
Till nästa gång skulle man vilja önska fler tillåtna tecken per rad, typ 25-30 stycken istället för 20. Vet att det blir smått men ändå...

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Vilken av alla 10 hojar? =)
Hahahaa, Swedie gnuggar händerna nu och tänker, Mallorca, HERE I COME! :D

siNus

Medlem
Gick med
14 Sep 2008
Hoj
-08 Honda CBR1000RR
DHL var hit och skulle leverera paket från Reklammarkarna. Paketet hade fel namn, men rätt adress. Däremot togs det inte emot. Så här i efterhand anar jag att det kan ha varit SH-tröjan. Någon som har koll på om det är Reklammarkarna som används?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Tröjorna ska vara på väg ut! Vad menar du med att paketet hade fel namn men rätt adress? Jag hoppas innerligen att tryckeriet inte fuckat.

siNus

Medlem
Gick med
14 Sep 2008
Hoj
-08 Honda CBR1000RR
Fel efternamn. Det var adresserat till Lindholm och inte Lindblom, vilket hade varit korrekt. Jag får rätt gott om leveranser till mina företag och det förekommer med jämna mellanrum fel i leveranser så DHL själva tyckte att de skulle ta paketet åter, då jag inte kände igen avsändaren. Hur löser man nu detta är bara frågan. Kan man kontakta reklamfirman och få fram ett sändningsnummer, eller? Lätt irriterande att jag inte bara kvitterade ut även det där kollit. Men, men, man är inte alltid så snabb uppenbarligen...

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Fel efternamn. Det var adresserat till Lindholm och inte Lindblom, vilket hade varit korrekt. Jag får rätt gott om leveranser till mina företag och det förekommer med jämna mellanrum fel i leveranser så DHL själva tyckte att de skulle ta paketet åter, då jag inte kände igen avsändaren. Hur löser man nu detta är bara frågan. Kan man kontakta reklamfirman och få fram ett sändningsnummer, eller? Lätt irriterande att jag inte bara kvitterade ut även det där kollit. Men, men, man är inte alltid så snabb uppenbarligen...
Ärligt vet jag inte faktiskt. Det där får du nog sköta med DHL tyvärr. Du borde definitivt prata med DHL så snabbt som möjligt iaf.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Om alla vore uniforma i längden på armar o ben samt överkropp, nacke och midje och bröst och rygg och axlar så skulle vi inte ha några problem med storlekerna :tummenupp

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
Fick min för en halvtimmes sen, är jättenöjd och den sitter perfekt över stället :tummenupp

Coffinshaker

Ska bli DaddyO!
Gick med
1 Oct 2008
Hoj
hojlös
Fick mina nyss oxå!
En M som är perfekt till vardags och en L som utan problem går över stället :rock
Bästa kuren mot min förkylning!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...