Ny SH-tröjomgång

Status
Ej öppen för fler svar.

Lilleman

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2007
Hoj
KTM 690 SMC 2010
Vad händer om min betalning kommer in för sent? Tänkte beställa en till tröja om denna funkar bra med mått å så.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Vad händer om min betalning kommer in för sent? Tänkte beställa en till tröja om denna funkar bra med mått å så.
Flyttas över till nästa omgång.

DET BLIR EN OMGÅNG SOM SKICKAS IN DENNA VECKA!

OBS! Jag har sagt till tryckeriet att det är viktigt med leverans innan jul!

DOM säger att det ska gå. Dock garanterar inte JAG eller SH osv att det faktiskt blir så.

Men jag ska göra så gott det går! :)

Ni har till imorgon kl16 att beställt OCH BETALAT!

Last edited:

Cliffen

Ny medlem
Gick med
10 Aug 2008
Hoj
YX 150cc
Sådär. fick äntligen det till att fungera, suttit hela dan och försökt betala men det har inte fungerat, fick lånat ett kort och då gick det :)

Hoppas jag inte ställt till med något trubbel... Har varit inne och tatt bort beställningen ett x antal gånger för att ändra storlek, slogan osv. hade dock inte betalat under dom gångerna jag tog bort och fifflade i beställningen.. :gnissla

// Cliff

Jag fick samma, kollade upp det och det är tydligen dom som är nya ägarna av Sporthoj.com om jag inte är helt fel ute så det är nog fasen rätt:tummenupp

förresten. Tänkte kolla lite, inte någon av er som redan har tröjjor?

Ligger någonstanns mellan 174-176 i längd och väger 63-64burgare. Medium borde väl bli OK?... Uscha.. men men, tröjja som tröjja... går alltid att töjja :D

Last edited:

jimzzz

Ny medlem
Gick med
25 Oct 2008
Hoj
03 Suzuki gsxr
Jag tänkte betala via Swedbanks internetbank och får då HJEMMET MORTENSEN AB "ONE som mottagarnamn när jag anger postgirot. Är det rätt?

Någon vänlig själ som kan vara snäll och svara snabbt på min fråga? Pengarna ska ju tydligen vara insatta imorrn innan 16.00 (?), så jag är inne i en liten kris-situation nu...:S

Last edited:

bal

Ny medlem
Gick med
2 Jul 2008
Hoj
2010 Honda CBR1000RAA
Jag tänkte betala via Swedbanks internetbank och får då HJEMMET MORTENSEN AB "ONE som mottagarnamn när jag anger postgirot. Är det rätt?

Någon vänlig själ som kan vara snäll och svara snabbt på min fråga? Pengarna ska ju tydligen vara insatta imorrn innan 16.00 (?), så jag är inne i en liten kris-situation nu...:S

Samma för mig! Hoppas verkligen att det är rätt..?! Jag har i alla fall "skickat" pengarna dit..

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Hoj
zx10r

Det är rätt!!! Jag skickade pengarna dit och nu står det att min var betalt o klar! :yoparty

V/S

aka Plysch^
Gick med
26 May 2007
Hoj
KTM 450 EXC
Fattar inte om man betalar idag "1 dec." hinner pengarna in så man får den till innan jul eller blir det på nästa? Står ju att det tar 3 dagar innan pengarna kmr fram!?! = då kmr ju pengarna fram 3e dec. :confused:
betalade in i helgen å står fortfarande ej betald :(

Cliffen

Ny medlem
Gick med
10 Aug 2008
Hoj
YX 150cc
Fortfarande "ej betald" :huvet

satan.. skulle ju gått snabbare om jag kört upp med pengarna till företaget /personen själv :mad:

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Fortfarande "ej betald" :huvet

satan.. skulle ju gått snabbare om jag kört upp med pengarna till företaget /personen själv :mad:
När betalade du? Datum och klockslag.

Fattar inte om man betalar idag "1 dec." hinner pengarna in så man får den till innan jul eller blir det på nästa? Står ju att det tar 3 dagar innan pengarna kmr fram!?! = då kmr ju pengarna fram 3e dec. :confused:
betalade in i helgen å står fortfarande ej betald :(
Ska vara bokförda på kontot imorgon den 3e december. Ska uppdatera förklaringen på betalningssidan. Eftersläntare garanteras ej få någon tröja.

I de flesta fall om du betalar före kl16 via nätet så kommer de in dagen efter.

Annars får du gå ner till banken personligen och be om direktinsättning.

Korrekt.

Last edited:

Lilleman

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2007
Hoj
KTM 690 SMC 2010
Betalningen kom in nu, snacka om att banken e seeeeggg. Jekla glad att jag får min till jul =)

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Betalningen kom in nu, snacka om att banken e seeeeggg. Jekla glad att jag får min till jul =)
Det är så att betalningen inte uppdateras per automatik på SH, utan det hanteras manuellt. Så det är en mänsklig faktor som kan göra att saker blir försenat.

Emaila Göran som är kontaktperson för allt runt tröjorna om det uppstår problem runt betalningen.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...