Flyttas över till nästa omgång.Vad händer om min betalning kommer in för sent? Tänkte beställa en till tröja om denna funkar bra med mått å så.
Jag tänkte betala via Swedbanks internetbank och får då HJEMMET MORTENSEN AB "ONE som mottagarnamn när jag anger postgirot. Är det rätt?
Någon vänlig själ som kan vara snäll och svara snabbt på min fråga? Pengarna ska ju tydligen vara insatta imorrn innan 16.00 (?), så jag är inne i en liten kris-situation nu...:S
Jag tänkte betala via Swedbanks internetbank och får då HJEMMET MORTENSEN AB "ONE som mottagarnamn när jag anger postgirot. Är det rätt?
Någon vänlig själ som kan vara snäll och svara snabbt på min fråga? Pengarna ska ju tydligen vara insatta imorrn innan 16.00 (?), så jag är inne i en liten kris-situation nu...:S
Det är rätt!!! Jag skickade pengarna dit och nu står det att min var betalt o klar!
När betalade du? Datum och klockslag.Fortfarande "ej betald"
satan.. skulle ju gått snabbare om jag kört upp med pengarna till företaget /personen själv
Ska vara bokförda på kontot imorgon den 3e december. Ska uppdatera förklaringen på betalningssidan. Eftersläntare garanteras ej få någon tröja.Fattar inte om man betalar idag "1 dec." hinner pengarna in så man får den till innan jul eller blir det på nästa? Står ju att det tar 3 dagar innan pengarna kmr fram!?! = då kmr ju pengarna fram 3e dec.
betalade in i helgen å står fortfarande ej betald
Korrekt.Jag tänkte betala via Swedbanks internetbank och får då HJEMMET MORTENSEN AB "ONE som mottagarnamn när jag anger postgirot. Är det rätt?
Det är så att betalningen inte uppdateras per automatik på SH, utan det hanteras manuellt. Så det är en mänsklig faktor som kan göra att saker blir försenat.Betalningen kom in nu, snacka om att banken e seeeeggg. Jekla glad att jag får min till jul =)
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |