Denna omgången så kan hända att det trycks med ett annat tryckeri, och det skickas då ut med DHL med upphämtning på närmaste kontor. Detta för att få till kollinr.
Denna omgången så kan hända att det trycks med ett annat tryckeri, och det skickas då ut med DHL med upphämtning på närmaste kontor. Detta för att få till kollinr.
Är det bara jag som inte kan ändra min order?
Eller går det inte att ändra texten? bara storlekar?
// Linus
Beställt och betalt!
Det blev xl för min del.. 188cm och 81kg.
Hoppas tomten kommer snart!
Är det bara jag som har problem att beställa tröja..
Kan inte välja vilken typ, det står "Tröja betald, kan ej ändra tröjsort."
(jag har ju inte beställt någon, ännu..)
Vrför klagar du? Nu är det bara att vänta på tröjan ju!!
Det ska funka nu.Är det bara jag som har problem att beställa tröja..
Kan inte välja vilken typ, det står "Tröja betald, kan ej ändra tröjsort."
(jag har ju inte beställt någon, ännu..)
Det finns bara ett nummer och det är ett plusgironummer. Det är det som står på beställningssidan som det ska betalas till. All info står där.Det fanns både ett plusgira och ett postgiro.. vad ska man skicka pengar till?:S och om det är postgirot vad var det för nr igen?
Jag emailade dig och frågade vad som blev fel... vad för tröjsort ska du ha? Så ändrar jag åt dig. Såvida du inte ändrar själv nu.Ja, blir ju spännade och se vad man får då..
Det ska funka nu.
Det finns bara ett nummer och det är ett plusgironummer. Det är det som står på beställningssidan som det ska betalas till. All info står där.
Jag emailade dig och frågade vad som blev fel... vad för tröjsort ska du ha? Så ändrar jag åt dig. Såvida du inte ändrar själv nu.
Jag har lagt till möjlighet att gå in och ändra era orders.
Ändringar efter sista betalningsdatum, kan inte garanteras att de kommer med.
Kanske en korkad fråga, men hur gör man om man vill ändra sin beställda och betalda order? Tänkte lägga till en slogan...
Sista betalningsdag är 2a december kl15.59 och 3e december går ordern till tryckeriet. De som inte kan redovisas den 3e december, kommer inte med.SWEDIE :
Jag har skickar pengarna idag ( måndag ) så stålarna borde vara framme imorrn men man vet alldrig kan ta en dag extra så du kan väl notera det så inte min order försvinner
Sista betalningsdag är 2a december kl15.59 och 3e december går ordern till tryckeriet.
Sista betalningsdag är 2a december kl15.59 och 3e december går ordern till tryckeriet. De som inte kan redovisas den 3e december, kommer inte med.
Prata med Göran om du ska skicka kvitto på inbetalning för att komma med denna omgång.
Inte just nu... det är lite upp till tryckeriet nu. Saknas 30 betalningar.Mao finns det tillräckligt med betalda beställningar?
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |