Sofiiaa skrev:Fuck you
Jag måste kunna ha tröjan i skolan ju. Så det borde stå någonting som inte gör mig för opopulär bland diverse lärare, hehe. (Syftar på "lick it before you kick it") Det skall vara lagom kul sådär, hehe.
Vad har ni andra för slogan? Man kanske kan få lite ideer.
Hm.... kanske
"My mojo is bigger then yours, and I don't even have a dick"
Om ni fattar?
Lär ju inte ta den dock, men ändå bara kom på den
EDIT: NU KOM JAG PÅ DEN: "Jag ser hastighetsbegränsningarna mer som ett...förslag"
Swedie skrev:Har uppdaterat betalinfo. Så gå till www.sporthoj.com/troja.php för att se om din order är markerad betald.
Har det gått mer än 3 vardagar/bankdagar så kontakta mig. Annars vänta.
Du måste inte gå till din bank. Du kan betala via nätet oxå. Lämna namn så jag kan identifiera betalningen.Anderzzon skrev:Kan man betala via giro eller mååååste man gå till posten och casha?
Fattas ju lite info ifall man ska skicka in betalning så jag antar att det är posten som gäller
Jag Kan få på min Large över stället och har haft samma mått som dig, ungefär. Fast det är olika från kropp till kropp.M femman skrev:Jag är 183 cm och väger 70 kg vilken storlek rekomenderas om man ska ha tröjan över stället???
Swedie skrev:Du måste inte gå till din bank. Du kan betala via nätet oxå. Lämna namn så jag kan identifiera betalningen.QUOTE]
Ok beställt och betalning skickad, hoppas det funkar
Jag tar den senaste beställningen.-SuperRetard- skrev:Fråga till Swedie: Jag råkade beställa två gånger, men vill ju bara ha den sista beställningen ju. Går du på den sista eller? Betalning kommer snarast!
Vfr piloten skrev:Hej !
Tänkte pröjjsa in stålar för tröjan men vad ska det stå för betalningsmottagare ?
Vfr piloten
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |