Ny Sporthoj.com-tröjomgång!

Status
Ej öppen för fler svar.

Kymi

´Nte redit redi
Gick med
28 Jul 2005
Hoj
Xr 650R
betalning

Hejsan. betalade på posten till plusgiro nummer :1248526-4. Betalningsmottagare skrev jag sporthoj.com. Kontot tillhörde Johnny Cedergren tror jag det var. Men skrev vem det var från och det var två tröjor; en motard och en "vanlig" med slogan.Bettat den 23/9. /Kymi

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Kymi skrev:
Hejsan. betalade på posten till plusgiro nummer :1248526-4. Betalningsmottagare skrev jag sporthoj.com. Kontot tillhörde Johnny Cedergren tror jag det var. Men skrev vem det var från och det var två tröjor; en motard och en "vanlig" med slogan.Bettat den 23/9. /Kymi
Hej, Vet inte vart du kollat men din order har varit markerad betald sedan ett tag tillbaka. Gå till www.sporthoj.com/troja.php, www.sporthoj.com/motardtroja.php. Klicka på "Kolla order". Skriv in Andreas i fältet för förnamnet, och sedan Nilsson i fältet för efternamnet. Så får du upp betalningsstatusen.

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
GsxrT 1000 -03
Hur länge till tar du emot beställningar och betalningar?..
jag betalade igår, hoppas det hinner in!

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Kommer stänga ner beställningssidan snart. Sedan tillåter jag några dagar till innan jag lämnar över det inkomna till tryckeriet.

Kymi

´Nte redit redi
Gick med
28 Jul 2005
Hoj
Xr 650R
Lite trög kanske?

Det var ju bra att det var som det skulle då,bara att vänta på tröjorna då!Kollade på nicket som stod på sidan, inte på det riktiga namnet, så där är förklaringen.Du vet ,man är ju lite :kocko .Ha d o tack för hjälpen. :pannkyss .

Zlide

R.I.P OLLE. Bulten 26/5
Gick med
18 Apr 2004
Hoj
Xt-09 - budhoj snömoddad
Vaektra skrev:
Inte för att vara petig med omdöme stavas med 1 m. Så inte tröjjan blir förstörd :)

o TRÖJA stavas med ett J...
Sorry, kunde inte låta bli... :)

Faizty skrev:
Aaaaargh!!! kommer inte på nån bra slogan... har bestämt mig för munktröjja så jag är pågång iallafall! hehe :yoparty
ska man köra text på armarna eller inte? snyggt med vita markeringar för armar när man kör men inte när man inte sitter på hojjen tycker jag?? synpunkter tack,
och om någon har inspiration till slogans att dela med sig så e jag evigt tacksam :Bugar

Är det bara text på ena armen???

Den här då?
JAG VANN!!
Tävlade vi inte...?

Freelancer

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2005
Hoj
suzuki sv650s
Small stor?

Har några frågor angående storleken på Small, sweater/munktröja.

Jag förmodar att det är herr-Small? Någon som har en Small hemma och kan säga om ni tror jag som är 161cm/52kg kommer att drunkna i den? (Jag kommer mest att använda den som "vanlig" tröja, ej utanpå ställ)

(Tröjor har en tendens att vara för stora för mig, förstår inte hur det kan komma sig... :va :rolleyes: )

Tacksam för snabbt svar, så jag hinner med den här beställningsomgången! :)

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Ta du small, jag har medium, visserligen är jag ett monster i storlek jämfört med dig men small borde funka.. dom kan krympa lite så då kanske den sitter perfekt sen

Freelancer skrev:
Har några frågor angående storleken på Small, sweater/munktröja.

Jag förmodar att det är herr-Small? Någon som har en Small hemma och kan säga om ni tror jag som är 161cm/52kg kommer att drunkna i den? (Jag kommer mest att använda den som "vanlig" tröja, ej utanpå ställ)

(Tröjor har en tendens att vara för stora för mig, förstår inte hur det kan komma sig... :va :rolleyes: )

Tacksam för snabbt svar, så jag hinner med den här beställningsomgången! :)

A-star

A-star
Gick med
15 Sep 2004
Hoj
Nada...just nu.
Orolig

Jag är orolig att jag har beställt för stor tröja (L)....kan man ändra till ( M ).Jag får alltid för mig att jag är större än va jag är.Om det inte går att ändra så får ja ta den jag har beställ MVH//Nilla. :)

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
GsxrT 1000 -03
Nu blev jag också orolig.. beställde jag en (M) eller en (L)..
Vill iaf ha en (M) skulle vara mycket tacksam om det går att fixa.
Mvh / tommy

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Storlekarna är stora.

Jag ändrar erar storlekar fram till på Söndag, sen på Måndag går ordern till tryckeriet.

StephanD

Medlem
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
I väntan på en -20 Triumph Daytona 765 LE
Swedie skrev:
Storlekarna är stora.

Jag ändrar erar storlekar fram till på Söndag, sen på Måndag går ordern till tryckeriet.
Hoppas du fått slantarna då, pyntade i går onsd.

/S

Faizty

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2005
Hoj
929 Bläjd
Zlide skrev:

o TRÖJA stavas med ett J...
Sorry, kunde inte låta bli... :)

Den här då?
JAG VANN!!
Tävlade vi inte...?

Har kommit på min nu, har ju fan suttit på min vägg i två år! :huvet
Men det får bli nästa omgång! "No risk, No fun" Men det är miiiiiiiiiiiiiiiiiiin slogan, nåde den som tar den

Anderzzon

No Pain, No Game
Gick med
6 Mar 2005
Hoj
Honda CRF 250R -09, Biltema Cruiser, Arctic Cat Sno Pro 440 -05
Swedie skrev:
Du måste inte gå till din bank. Du kan betala via nätet oxå. Lämna namn så jag kan identifiera betalningen.

Fack!!!!!!! :huvet :huvet :huvet jag glömde nog skriva mitt namn på min betalning för typ en vecka sen, är det kört nu??

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Anderzzon skrev:
Fack!!!!!!! :huvet :huvet :huvet jag glömde nog skriva mitt namn på min betalning för typ en vecka sen, är det kört nu??
Hur mycket betalade du? Om du betalade via din egen bank, så lämnas automatiskt ditt namn med... tror jag. Men betalar du visa posten så kan det bli en oidentifierad betalning. Men de flesta skriver som de ska, egen text på inbetalningspappret.

Kolla om din order är markerad betald.
www.sporthoj.com/troja.php och klicka på "Kolla order".

Anderzzon

No Pain, No Game
Gick med
6 Mar 2005
Hoj
Honda CRF 250R -09, Biltema Cruiser, Arctic Cat Sno Pro 440 -05
Swedie skrev:
Hur mycket betalade du? Om du betalade via din egen bank, så lämnas automatiskt ditt namn med... tror jag. Men betalar du visa posten så kan det bli en oidentifierad betalning. Men de flesta skriver som de ska, egen text på inbetalningspappret.

Kolla om din order är markerad betald.
www.sporthoj.com/troja.php och klicka på "Kolla order".

Kanon, nu föll en sten från mitt mc hjärta! Nu kom den upp som betald :yoparty :fyllisar :yoparty

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC

Triumph Motorcycles har pre...

Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!

I förra veckan presenterade...

Var tionde bilist lever inte upp till synkraven