Ny Sporthoj.com-tröjomgång!

Status
Ej öppen för fler svar.

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
Såld!! Z1000-06
Swedie skrev:
Hur mycket betalade du? Om du betalade via din egen bank, så lämnas automatiskt ditt namn med... tror jag. Men betalar du visa posten så kan det bli en oidentifierad betalning. Men de flesta skriver som de ska, egen text på inbetalningspappret.

Kolla om din order är markerad betald.
www.sporthoj.com/troja.php och klicka på "Kolla order".

E det för sent nu?
jag ville ha en tröja men glömde beställa igår:(

SPooKY

To slow
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
Ktm 660-04 , Honda crf250-04 samt en gul bögpulka
Swedie skrev:
Det är för sent. Kommer lämna över till tryckeriet imorgon eller onsdag.

Attans jag glömde oxå beställa i tid :huvet , blir det nå mer till våren kanske ?? :rolleyes:

Socrates

Guest
Har tryckeriet sagt ett ungefärligt datum då det är klart? Isf...när börjar ni skicka ut dem? Stod väl "i November förhoppningsvis" har jag för mig...kanske finns bättre uppgifter nu när det är skickat :) *Nyfiken*

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Mitten av November ungefär. Lämnade dock till tryckeriet i morse. Kan som bäst ta 2 veckor nu innan jag har tröjorna här hos mig, redo att skickas ut.

Fotrally

Olika
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Honda CBR1000RR -08, SP Copperhead MX125 -07

Du kan man beställa tröjjor även fast man inte är "riktig" medlem utan bara hänger på forumet? :)

Benke

Hojåkare?!
Gick med
2 Nov 2003
Hoj
Får nöja mig med trampcykel
Swedie!?

Beställningssidan är fortfarande tillgänglig, men om jag har förstått det hela korrekt så är det försent?
Mvh Lukas

Edit: såg nu på startsidan....alltså glöm frågan!!!

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Ni som var för sena med att beställa, se till att gör det nu innan det blir försent igen!!!
Det dröjer ett tag innan tryckeriet får hem tröjorna som var restade så passa på nu :7peta

Hejlesen

Ny medlem
Gick med
25 May 2005
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -97
Beställd och betald!

Den info som anges när man kollar status är väl inte den beställningen man gjorde va?
Hoppas bara att det är nån standardinställning.....

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Hejlesen skrev:
Beställd och betald!

Den info som anges när man kollar status är väl inte den beställningen man gjorde va?
Hoppas bara att det är nån standardinställning.....
Huh? Vad menar du? Betalningen tar 2-3 dagar för mig att se. Så det kan dröja till Måndag Tisdag för din del innan det står "Betald" under din order.

Hejlesen

Ny medlem
Gick med
25 May 2005
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -97
Swedie skrev:
Huh? Vad menar du? Betalningen tar 2-3 dagar för mig att se. Så det kan dröja till Måndag Tisdag för din del innan det står "Betald" under din order.

Sorry, jag menade den info man ser nedanför, med andra ord det formulär man kryssar i vilken storlek och text man ska ha. Själva beställningen alltså. Den ändrar sig när man kollar status. Man ser inte den beställningen man gjorde. Undrade bara om det SKA vara så eller om den visar den beställningen man gjorde. Jag är ganska säker på att den INTE visar den beställningen man gjorde men frågar för säkerhets skull.
Hursomhelst var det bra att det gick att beställa ett tag till då jag ville beställa men tänkte avstå pga pengar men fick lite över trots allt.... :banana

Tony Z1000

Bättre att ha otur än ingen tur alls!!!
Gick med
10 Aug 2004
Hoj
Z 1000 -08
Tryckte på fel tangent!!!

Hjälp!
Skulle beställa en tröja men mina fingrar slog till enter-knappen på tok för tidigt. Hann varken lämna adress eller ange vilken tröja jag vill ha.
Vad göra???

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Har ni tryckt för tidigt m.m så lägg in en ny order. Den som du lagt in sist, är den jag markerar som betald.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha