Ny stöld i Falun

Emil H

Med metallskena i högern
Gick med
13 Sep 2006
Hoj
GSXR1000-06, Jawa 350 med sidovagn (hundens).
kan inte någon skriva en diskret liten ledtråd om vem det är :) vi kan låtsas att 'polisens svärsons hund's mattes man' bor på den adressen och heter så :) då är det lugnt, inga misstankar om att det är tjuven / tjuvarnas namn.....a misstankar om att det är tjuven / tjuvarnas namn.....

Det är packet från falun som ska ha. Jag är gipsad och sjukskriven i fyra veckor så jag har koll här iaf. Och ja jag är arg:mad: :mad: Jag vet att dom läser här så åk hem till mig snälla!!!! Menade så klart att ni som är tjuvar ska åka till mig eller törs ni inte jävla bögpack!!!!

Last edited:

Mabe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Apr 2007
Hoj
DR650SE, FS E-bike
Kanske är dags att starta ett mc-gäng? Tror det blir lättare att ta tag i saker då. Några som är sugna?

Wassblad

Allsmäktig
Gick med
20 Dec 2006
Hoj
XT660R - 11
Det är packet från falun som ska ha. Jag är gipsad och sjukskriven i fyra veckor så jag har koll här iaf. Och ja jag är arg:mad: :mad: Jag vet att dom läser här så åk hem till mig snälla!!!! Menade så klart att ni som är tjuvar ska åka till mig eller törs ni inte jävla bögpack!!!!

Oj, det är väll inte förövarna som har gjort dig nått? Hoppas ni blir av med dräggen! Krya på dig

Jonny trajja

Medlem
Gick med
10 Sep 2004
Hoj
Triumph sprint st -10 (svart)
hmmmm jag har planer på att flytta upp till leksand. men man kanske borde sälja hojen innan=(

Ingoberra

Leg Byfåne
Gick med
19 Jul 2003
Hoj
24 växlad Trek
Förstår att du är förbannad, men gör inge dumt så du får skaka galler pga ett lowlife. Men råkar du halvt slå ihjäl nån så får du ju säga att det var självförsvar.

mange-9

mange-9
Gick med
6 Apr 2007
Hoj
Superduke R , KTM 525 SMR
VAFAN va det 2 stölder av Mc i Pilbo idag ? tyckte det rycktades om det att dom även sagt de på radion?

koolio

Ny medlem
Gick med
28 Nov 2006
Hoj
KTM 690 E,KTM 450 EXC,Honda CBX550
VAFAN va det 2 stölder av Mc i Pilbo idag ? tyckte det rycktades om det att dom även sagt de på radion?

Det ser så ut, här är ett utdrag från polisens hemsida.

18 september kl 03:50. Pilbovägen. Stöld av motorcyklar. Ett vittne ser 2 st gå från adressen med 2 st crossmotorcyklar. Det visar sig att de tagit sig in i ett garage och därifrån tillgripit en blå Yamaha och en vit Pitbull crossmotorcyklar.

Såg även att det ser ut som polisen har fått fast någon för det också, kanske något av mina grejer fins med där.

18 september kl 14:35. Pilbovägen. De båda crossmotorcyklarna som tillgripits ur ett garage på Pilbovägen anträffades i närheten av stöldplatsen. Ytterligare stöldgods anträffades. En 21 årig man är misstänkt för brotten.

19 september kl 08:35. Falugatan. En motorcykel som mellan den 23 och den 27 september tillgreps från Magasinsgatan anträffad.

Last edited:

Emil H

Med metallskena i högern
Gick med
13 Sep 2006
Hoj
En till stöld och jag tar er. Satans små djävlar!!

Emil H

Med metallskena i högern
Gick med
13 Sep 2006
Hoj
Äh bara jag som var argare än normalt igår. Blir arg på alla små glin som inte fattar nått. Jag får mina utbrott inget att göra åt tydligen. Men händer det nått mer blir det dörrknackning så ni vet.

Gös i agenthatt

Live hard, Paul Young
Gick med
29 Jul 2007
Hoj
Årsmodell, Märke och modell
Någon som vet någonting om en vit skåpbil med V8?
Gick precis ett varv runt huset och såg att det stod en vit skåpbil med motorn igång på infarten mot mitt garage. När jag gick litet närmare för att ta en titt på reg.numret, så blev det bråttom därifrån. Har i.a.f. möblerat om min bil i garaget, så att det är helt omöjligt att få ut hojen därifrån.

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Gick precis ett varv runt huset och såg att det stod en vit skåpbil med motorn igång på infarten mot mitt garage. När jag gick litet närmare för att ta en titt på reg.numret, så blev det bråttom därifrån. Har i.a.f. möblerat om min bil i garaget, så att det är helt omöjligt att få ut hojen därifrån.

bor du i villa?? eller var de i en garage länga

om du bor i en villa så är de ju rätt vågat av tjuven måste ja säga.

Mattsson88

Medlem
Gick med
11 Oct 2004
Hoj
Sachs zz 125 -98 Till salu
Tur att ja bor en litenbit utanför falun. Och har min mc i garage med video övervakning som skickas direkt till securitas vid inbrott plus att larmet går:yoparty
Så mitt garage ska det fan inte bråka på.

"Olsson"

Mas jävil
Gick med
21 Feb 2005
Hoj
54

Har sett en vit polskreggad skåpbil med tre polacker i glida runt ute vid rolf ericson ett par ggr förra veckan. Troligtvis har väl inte dom någon v8 men håller ögonen öppna iaf

Gös i agenthatt

Live hard, Paul Young
Gick med
29 Jul 2007
Hoj
Årsmodell, Märke och modell
Har sett en vit polskreggad skåpbil med tre polacker i glida runt ute vid rolf ericson ett par ggr förra veckan. Troligtvis har väl inte dom någon v8 men håller ögonen öppna iaf

Låter suspekt. Jag litar inte på polacker. Blien lät i.a.f. som en V8, men jag är långt ifrån säker på att det var en.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy