Ny tjej ny grej?

Lilla_damen

Version 2.0 med horn
Gick med
26 Jul 2003
Hoj
Honda oldschool - i bitar
Mingves skrev:
Jag har ju velat skaffa båge i snart 2 år nu och i vår skulle det ju ske. Eftersom jag blev singel i somras så tänkte jag toppen, jag skaffar en KTM 660 som man bara kan åka själv på:)
Dock så bar det sig inte bättre än att jag trillade dit för en ny tjej på nyårsafton och nu står jag i valet o kvalet att skaffa båge eller en FET bil (BMW Z3)....ni kan ju gissa vad hon lobbar för....
Hur förklarar man att jag vill ha en båge utan att verka som man skiter i vad hon tycker?
Grejen är ju att vi inte bor ihop eller något så jag kan göra vad jag vill för mina dinarer som jag får varje månad...
Men trots allt så vill man ju kunna göra saker med henne med....bil eller mc eller va skall man göra? Jag har inte råd med båda :(

///M

äsch vad ska du med en ugly z3'a till när du kan köpa en impreza!? :kär
klart tjejen inte vill att du ska köpa hoj när du inte ens har tänkt över tanken på att köpa en gixxer 1000! :tungan

nej men seriöst.. köp en begagnad sport eller touringhoj som hon kan åka med istället och en billigare och snyggare sportbil än en z3'a. :tummenupp

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
1.BMW=inte fett
2. BMW= inte så värst kul
3. BMW= inte så värst billigt
4. Ktm= inte värsting fett heller
5. Ktm= inte alltid heller så billigt
4. MEN Ktm fan så mkt roligare :yoparty

Inget svårt val alls tycker jag.
Skulle jag köpt hoj efter vad någon annan ville så skulle jag kört nån gammal ruckel Triumph Bonneville(enligt pappa) eller Ducati(enligt mamma).... och se så det blev när jag fick bestämma själv :rolleyes:

Anna_B

Ny medlem
Gick med
7 Jan 2004
Hoj
-
Skit i bilen. Ni bor ju inte ihop, alltså kan du göra vad du vill med dina pengar. Att du ens grunnar på sånt här när ni nyss har träffats. Ok, att du vill göra saker ihop med henne, men det behöver man ju faktiskt inte en bil för.

Mingves

Guest
Jag har nog inte råd med en gixxer 1000 i GBG:(
Men en KTM är inte så mycket effekt i så den skall jag nog klara av ekonomiskt:)
Jag vet att Z3an inte är den coolaste bilen men det är ju en cab.....
Det blir nog en MC i alla fall:) Ni övertygar mig!

///M

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
Swedie skrev:
BMW är oxå första bilen ägaren av en Kebabaffär köper för att visa att han har dinarer. Trotsa Kebabbilarna!

Bli man och köp Hoj (inte nån offroad).

too fucking true!
köp hoj mannen, det enda rätta :tummenupp

gthyni

Está demasiado frío!
Gick med
24 Jul 2003
Hoj
Hojlös f n. fd KTM, Moto Guzzi, Yamaha, GasGas, BSA
Mingves skrev:
Jag vet att Z3an inte är den coolaste bilen men det är ju en cab.....

En bil har 2 fördelar:
- den har tak
- den är bra att köra runt folk, barn och grejer med.

Z3 är inte bra på nån av de punkterna. :D

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Mingves, det är ditt liv och dina pengar. En brutta skall väl inte stå ivägen för dina intressen eller hur?

Köp en hoj och därmed basta! :4skrika

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Bara genom att ställa en sån fråga HÄR så har du ju bestämt dig.

Så, gå och köp hojen nu. (gärna en offroad, så du slipper vänta hela försäsongen på att sommaren ändå ska regna bort)

Pertan

ESTJ
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Aprilia Mille 2K
Du vill ha hoj och hon bil eller hur! gör hon slut om du köper hoj så tacka för det korta lidandet och åk på hoj semester, blir hon sur och vill bestämma så säg att hon kan köpa BMW så köper du hoj, det är väl halva vägen var?

Har du kollat vad en BMW kostar i försäkring i Gbg, gör det!

Du har bara ett liv, så lev det väl och som du vill ha det. Försök inte leva någon annans liv, det känns bara tragiskt och misslyckat.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Om du köper bilen kommer du att få mycket brudar, alternativt behålla den du har. KTM:en är en genväg tillbaka till den ensamma synden. Köp bilen :brinnerup

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Kahobe skrev:
Kör ni inte hoj???
Kom igen nu, BMW är bara en vanlig kebabräser..:zpy
T o m snälle jag har lyckat sälja in hojkonceptet hos :tuttar... :lol

Va menar du med det? Att citera mig å fråga va det är för mesar gär å ställa frågan om jag kör hoj? Jag fattar noll...

Ja ja, han ska inte köpa bääämvä iaf..... Enligt mig...

:hej

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Bingo skrev:
Om du köper bilen kommer du att få mycket brudar, alternativt behålla den du har. KTM:en är en genväg tillbaka till den ensamma synden. Köp bilen :brinnerup

Snacka skit.
In med dig på chatten för bövelen.

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Nisse Järnet skrev:
Eum, du har aldrig kört eller ägt en BMW va?
syftar du på att den ÄR billig eller? :D
Nja, tycker inte riktigt att de är så feta. Men visst du som har ägt/kört en får ju tycka preciiiis som du vill.

Mingves

Guest
Pertan skrev:
Du vill ha hoj och hon bil eller hur! gör hon slut om du köper hoj så tacka för det korta lidandet och åk på hoj semester, blir hon sur och vill bestämma så säg att hon kan köpa BMW så köper du hoj, det är väl halva vägen var?

Har du kollat vad en BMW kostar i försäkring i Gbg, gör det!

Du har bara ett liv, så lev det väl och som du vill ha det. Försök inte leva någon annans liv, det känns bara tragiskt och misslyckat.
japp 10kkr/år helförs i centrala GBG

von reisen

Snacka går ju...
Gick med
29 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 250 CR -03
Köp hoj, man mår inte bra av att förtränga så viktiga saker! Köp nåt skrot i bilväg senare när du får råd. Själv har jag varit utan hoj ett antal år och plågades nåt hemskt vår och sommar den tiden. köp :D

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
TinaTjejen skrev:
syftar du på att den ÄR billig eller? :D
Nja, tycker inte riktigt att de är så feta. Men visst du som har ägt/kört en får ju tycka preciiiis som du vill.
Alla tror att BMW är skitdyrt, det är det inte :) Mazda har tex högre reservdelspriser, hur många skulle gissa det??
Och om dom är feta är väl upp till var och en, jag tycker dom är snygga iaf.
Och roliga ÄR dom! :)

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Viktigaste argumentet: kärlek hör tätt samman med respekt. Hon tycker om dig för den du är. Så fort du börjar ändra på dig, kommer hon att tappa respekten, även om hon just nu säger att hon vill att du ska köpa bil. Gör dig själv en tjänst: behåll dig själv. Hon kommer att tycka mer om dig för det och du kommer att tycka bättre om dig själv i längden.

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin