Mavve skrev:
TinaTjejen skrev:Har tyvärr sett/träffat fler dryga ägare/förare till BMWs än trevliga.. därav har denna en negativ anda.
2.8 är detSV-RIDER skrev:AJa nu är ju inte en z3 att jämföra med mavves bagagnade direktörsvagn...
jag har två kompisar varav en har en z3 2.9 och en som sålde sin M roadster förra sommaren. Snackar vi z3 så är ju inget under 2.9 att tänka på (eller var det 2.8) men både den och speciellt M roadstern är faktiskt jävligt fräna bilar,
och brudarna är faktiskt tokiga efter dom....
Men är du en hoj människa och sällan kör bil så skall du nog ta och överväga en hoj. För mina polare var tvungna att ha två bilar för dom låste in z3rna under vinter halvåret ändå....
skaffa en OK bil och en hoj du gillar.....
Nisse Järnet skrev:2.8 är det
Jag har en idé.Mingves skrev:Hahahahahahaha vicket underbart svar
Ni är för sköna!
Det får nog bli hoj, jag gillar visserligen Z3an men den kostar lite för mycket pengar för att vara värd det, kanske man skall köpa en billig bil plus en KTM
///M
Rigge skrev:Jag har en BMW och jag är ganska så dryg och otrevlig. Fast det är ju ett gammalt lik å ingen statuskärra så det kanske inte gills?
Jag har åkt både M roaster och M coupé jävla drag i de bilarna.. men jag åker gärna igenEspen skrev:Ärligt talat?! Vem här inne har någonsin åkt, än mindre kört M Roadster? Tråkig? Slö?
Just det... slå mig en pling om ni är i Halmstad så blir det åka, och S2000 är väääldigt slö, låter mysigt vid 8000rpm men det är också allt!
Utséende är ju en ren smakfråga så jag yttrar mig inte där!
Ni låter ju inte bättre än Sven Svensson som har så förutfattade meningar kring BMW, E36, E38 där har ni pizza, behöver ju inte dra alla över en kant...
Nä nu går jag tebax till biran!
Tja
kajlyl skrev:Jag har åkt både M roaster och M coupé jävla drag i de bilarna.. men jag åker gärna igen
Mingves skrev:Men den är ju lite roligare än en 240....men klart jag vill ha KTMn. Har haft bil innan och jag använde den mycket lite. Tror jag kommer köra båge mer än bil
Bor ju mitt i GBG så man går ju till avenyn på max 10 min....lutar nog mot MC
Måste bara ha lite moraliskt stöd.
//M
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|