TinaTjejen skrev:syftar du på att den ÄR billig eller?
Nja, tycker inte riktigt att de är så feta. Men visst du som har ägt/kört en får ju tycka preciiiis som du vill.
TinaTjejen skrev:1.BMW=inte fett
2. BMW= inte så värst kul
3. BMW= inte så värst billigt
4. Ktm= inte värsting fett heller
5. Ktm= inte alltid heller så billigt
4. MEN Ktm fan så mkt roligare
Du vet att det är GAY med en 4cyl bil va?kajlyl skrev:vill du köpa en tjejbil så köp iaf Mroaster, så de e lite tryck i kärran... nee roligare bil får du allt hitta om du nu vill ha en roaster... S2000 kanske?
nee.. innerst inne vill du ha hojj, köper du bilen kommer du ändå köra av vägen för att du måste dräggla över alla mötande hojjar
Zeb_Macahan skrev:Så länge ni inte har gemensam ekonomi så ska hon väl helt enkelt skita i vad du gör med dina pengar, vill hon ha en Z3 så köper väl hon en Z3...
Min går på alla, 6st alltså Självklart vill jag det! Rejs e kulkajlyl skrev:är det? ..min har 4a ..vill du räjsa mot den me din femma?
berggren_martin skrev:Du kan inte skaffa en hoj som matchar tjejen, skaffa istället en tjej som matchar hojen
gthyni skrev:Bra idé,
eftersom jag ska på tjänsteresa till Rom om några veckor - stackars mig
så ska jag spana efter någon representativ dam som matchar min andra
italienska skönhet.
Mazdan kanske håller bättre så de måste ta mer betalt för delarna för att tjäna nått på detNisse Järnet skrev:Alla tror att BMW är skitdyrt, det är det inte Mazda har tex högre reservdelspriser, hur många skulle gissa det??
Och om dom är feta är väl upp till var och en, jag tycker dom är snygga iaf.
Och roliga ÄR dom!
Villee skrev:Ja du kan få en hyfsad för 50k, den kan både vara snygg och rolig.
Det som gör dessa bilar roliga e också bakhjulsdriften, men känns som du knappt kört bil?
Ok, jag är jävligt trevlig iafTinaTjejen skrev:Mazdan kanske håller bättre så de måste ta mer betalt för delarna för att tjäna nått på det
Har tyvärr sett/träffat fler dryga ägare/förare till BMWs än trevliga.. därav har denna en negativ anda.
Många bilar är roliga.. men en Ktm skulle man ju inte tacka nej till. Särskilt inte om man ska köpa en BIL för att nån annan vill glida runt i den..
race skrev:ja vill bara understryka att den som inte kört en BMW nog inte bör yttra sig.......
1. Har aldrig träffat dig, så jag har ingen aning om du är trevlig.Nisse Järnet skrev:Ok, jag är jävligt trevlig iaf
Ne de e klart, man ska köpa det man själv vill ha! Annars är det ju ingen idé.
Men jag ÄR trevlig!TinaTjejen skrev:1. Har aldrig träffat dig, så jag har ingen aning om du är trevlig.
2. Helt rätt.. det var DET jag ville komma fram till, men gjorde det tydligen på fel sätt.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|