Ny Track Day tjej

ridingdragon

Love the Track Days
Gick med
28 Jun 2004
Ort
Phoenix, Usa för det mesta & Malmö, Sweden
Hoj
Suzuki GSXR600
cRoC skrev:
Testa att bara trycka på alt + shift

jag forsoker.. men far bara upp alternativet att lagga in ny favorit... e' det meningen att jag skall trycka pa a och o oxa for att hitta bokstaverna eller ligger de gomda nagon annan stans?

uggla
Jag har tranat silat till & fran i 3ar... De e' toppen. Finns dar en grupp som tranar hemma i sverige da? var hittar jag dem?
 

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
Dom ska ligga där dom låg förut. Nåväl, jag tycker du ska lägga upp en tråd i datasektionen, här ska man hälsa :tomten
 

Christoffer.L

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2003
Ort
sollefteå
Hoj
En blå nia
ridingdragon skrev:
jag forsoker.. men far bara upp alternativet att lagga in ny favorit... e' det meningen att jag skall trycka pa a och o oxa for att hitta bokstaverna eller ligger de gomda nagon annan stans?

uggla
Jag har tranat silat till & fran i 3ar... De e' toppen. Finns dar en grupp som tranar hemma i sverige da? var hittar jag dem?



okej! =) Jo det såg häftigt ut, men när jag såg på uppvisningen var det lite mycket tradition och dans och musik, 2 kids kom in med apmasker osv, tog ett tag innan dom började att visa upp sina kunskaper :) Om du vill komma i kontakt med pentjak silat i sverige prata med budo förbundet, http://www.budo.se/ så ordnar det sig! :tummenupp
 

ridingdragon

Love the Track Days
Gick med
28 Jun 2004
Ort
Phoenix, Usa för det mesta & Malmö, Sweden
Hoj
Suzuki GSXR600
cRoC skrev:
Dom ska ligga där dom låg förut. Nåväl, jag tycker du ska lägga upp en tråd i datasektionen, här ska man hälsa :tomten

Okejda.... :(

Men tack for att du forsokte iallafall... jag provar mig fram lite till senare ikvall.
Jag forsoker med alla knapparna och staller till med allt mojligt tokigt pa min dator bara for att jag blev lite excited over bokstaver... naval, man e' val easily excited =nerd.

Da far jag val halsa da... HEJ HEJ ALLIHOPA!! Tack for valkomnandet!

NU SKALL JAG TA' MIN LILLA RODA HONDA OCH STICKA UT & KORA LITE MEDAN VADRET AR TOPPEN.
 

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
Välkommen hit!!!

Vi börjar bli rätt många tjejer här nu... :tuttar :)
 

ridingdragon

Love the Track Days
Gick med
28 Jun 2004
Ort
Phoenix, Usa för det mesta & Malmö, Sweden
Hoj
Suzuki GSXR600
uggla skrev:
okej! =) Jo det såg häftigt ut, men när jag såg på uppvisningen var det lite mycket tradition och dans och musik, 2 kids kom in med apmasker osv, tog ett tag innan dom började att visa upp sina kunskaper :) Om du vill komma i kontakt med pentjak silat i sverige prata med budo förbundet, http://www.budo.se/ så ordnar det sig! :tummenupp

:banana Det skall jag gora. Later toppen... tranade judo i 6ar & karate i 1ar, men silat passar mig bast. Man behover inte vara lika stor&stark for teknikerna... Sa gott som allt gors for att bryta ben & skada muskler. Vi gor inte sa mycket av de traditionella dans liknande grejerna har i Detroit (beror kanske pa omradet) utan mest bara fight traning tomhant, med knivar eller svard. Passar mig bra... vill jag dansa gar jag a' partajar.
 

Christoffer.L

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2003
Ort
sollefteå
Hoj
En blå nia
ridingdragon skrev:
:banana Det skall jag gora. Later toppen... tranade judo i 6ar & karate i 1ar, men silat passar mig bast. Man behover inte vara lika stor&stark for teknikerna... Sa gott som allt gors for att bryta ben & skada muskler. Vi gor inte sa mycket av de traditionella dans liknande grejerna har i Detroit (beror kanske pa omradet) utan mest bara fight traning tomhant, med knivar eller svard. Passar mig bra... vill jag dansa gar jag a' partajar.


hehe okej! =) Jo helt sant, fightingen som är rolig, grund träning är ju bra, men inte för mkt, då bryter man ju ihop...hehe aja, det är jävligt roligt med kampsport iaf! :tummenupp helt klart!
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
ridingdragon skrev:
:confused: Eehh... Jag e'Ny till sporthoj.com & la' precis in mitt inlagg (introducerade mig sjalv) under "annu en tjej som hittat till sporthoj.com",(30juni ~ridingdragon~) men undrar nu om jag skulle lagt in en ny trad?
Alla andra verkar lagga in en helt ny trad for varje amne... Annars hade jag kanske passat battre under mamlo-tjej eller under nagon annan trad.
Hur vet ni alla vilka tradar ni foljer och var/hur man lattast hittar dem?
Jag alskar sporthoj.com, men tycker att det ar lite rorigt med tradarna ibland. :3freak E' det bara jag som inte vet hur man gor annu?

Tack for hjalpen!

/elin

Hej & välkommen snygging! :hej
 

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Ort
Bromma
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
ridingdragon skrev:
vågen

Okej, har gjort det sa hur valjer jag nu bokstaverna?
I rullistan "Default Input language" väljer du "Swedish"
Sen är det bara "Apply" och "OK" nere till höger ;)

faan va sugen man blir att dra från detta kalla land till ett egelskspråkigt varmt land... sugen = jag
 

ridingdragon

Love the Track Days
Gick med
28 Jun 2004
Ort
Phoenix, Usa för det mesta & Malmö, Sweden
Hoj
Suzuki GSXR600
VÅGEN!!

:banana Jippi!!! Titta vågen vad jag kan göra!! Hi, hi Jag kan använda å ä ö !!! Tack för hjälpen.
Men jag ber om ursakt i förhand om jag glömmer vissa av dem ibland. Det är helt enkelt vana att skriva bara a och o istället. har gjort det i 6år nu. Hela keyboarden ar inställd som en svensk keyboard nu, så andra grejer finns inte heller på samma plats, men det är ok så länge jag tänker på att byta innan jag skriver mina engelsk upsatser.

:D P.S. Bara för att jäklas så får jag nämna att jag precis kom hem från att ha varit ute och kort min honda från klockan 15.00 till nu vid 23tiden. Ja vad kan man säga... härligt väder här i Detroit.

UGGLA, vad tränar du för något då...

ps. vågen.. när jag använder svensk keyboard så kan jag inte längre hitta frågetecknet... hi, hi... skit samma. Jag kan iallafall använda å ä ö! Det är det som räknas iallafall.. eller hur (frågetecken).
 

ridingdragon

Love the Track Days
Gick med
28 Jun 2004
Ort
Phoenix, Usa för det mesta & Malmö, Sweden
Hoj
Suzuki GSXR600
:kocko Ja, jag borde ju faktiskt tacka ALLA som välkommnat mig och hjälpt mig hitta hem till våra kära svenska bokstäver.
Det var med hjälp av alla ledtrådar som jag kunde få det att funka... lite här och lite där, och vips så funkar det fin fint. Schysst att veta att svenskar fortfarande är bäst och hjälpsamma dessutom.
:Bugar SVERIGE RULES
 
Last edited:

ridingdragon

Love the Track Days
Gick med
28 Jun 2004
Ort
Phoenix, Usa för det mesta & Malmö, Sweden
Hoj
Suzuki GSXR600
eus skrev:
Nämen du, alltså
Det var inte på allvar jag skrev det där

:kocko Ha, ha... vet inte om han fatta ironin. Fast det var kanske jag som inte fattade!!!! Jag trodde att du var sarkastik med tanke på all de andra raggar-trådarna jag sett.
Nej, när det kommer till sånt, så tar man det med ro och skrattar lite för sig själv. Det som verkligen räknas är hur väl vi skrapar knäna tycker jag.. hi, hi
För den delen så sa han ju faktisk förlåt oxå...

Var nu duktiga pojkar och bråka inte... :fyllisar
 
Last edited:

eisbaer

Pucko
Gick med
6 Mar 2003
Ort
MAERSTA
Hoj
Honda CB450 '86
Bråka? Här bråkas inte. Jag kommenterade bara att så fort det kommer en brud så sticker internetraggarna fram. Jag är inte otrevlig, jag har bara fått för lite kramar enligt Bikerbitch.

Eus, det var inte dig jag syftade på.
 

ridingdragon

Love the Track Days
Gick med
28 Jun 2004
Ort
Phoenix, Usa för det mesta & Malmö, Sweden
Hoj
Suzuki GSXR600
eisbaer skrev:
Bråka? Här bråkas inte. Jag kommenterade bara att så fort det kommer en brud så sticker internetraggarna fram. Jag är inte otrevlig, jag har bara fått för lite kramar enligt Bikerbitch.

Eus, det var inte dig jag syftade på.

Det lustiga tycker jag e' att jag hittade sporthoj.com i hopp om att disskutera mc intresset med lite andra tjejer som inte e' "poser's" som de flesta har i Detroit, darav introducerade jag mig i forumet. Men en enda tjej har sagt hej an sa lange, och ingen verkar ha sett min fin fina Honda pa avataren eller ens namnt mc-korning. O'well.. Jag har iallafall lart mig anvanda svenska bokstaver pa min dator hemma!!! Inget ont som inte har nagot gott med sig. (Anvander de inte just nu da jag sitter pa jobb och inte vill fixa det med datorn sa bossen marker det).
Men eus, om du syftade pa mig, sa far du garna ha stake och saga vad jag gjort for att fortjana mig av allman mobbning...
 

essey

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Ort
Alingsås
Hoj
Numera såld zukka..
ridingdragon skrev:
Det lustiga tycker jag e' att jag hittade sporthoj.com i hopp om att disskutera mc intresset med lite andra tjejer som inte e' "poser's" som de flesta har i Detroit, darav introducerade jag mig i forumet. Men en enda tjej har sagt hej an sa lange, och ingen verkar ha sett min fin fina Honda pa avataren eller ens namnt mc-korning. O'well.. Jag har iallafall lart mig anvanda svenska bokstaver pa min dator hemma!!! Inget ont som inte har nagot gott med sig. (Anvander de inte just nu da jag sitter pa jobb och inte vill fixa det med datorn sa bossen marker det).
Men eus, om du syftade pa mig, sa far du garna ha stake och saga vad jag gjort for att fortjana mig av allman mobbning...

Hallå där! Jag är också tjej!! :tuttar Räknades inte jag :(
Tycker det är askul när det kommer in andra tjejer som också kör sporthoj här.. Och jag är i :Bugar över dina knäskrap.. Får se om jag lyckas åstadkomma några sådana i morgon när jag ska köra bana.. Välkommen igen! :hej
 
Last edited:

ridingdragon

Love the Track Days
Gick med
28 Jun 2004
Ort
Phoenix, Usa för det mesta & Malmö, Sweden
Hoj
Suzuki GSXR600
essey skrev:
Hallå där! Jag är också tjej!! Räknades inte jag
Tycker det är askul när det kommer in andra tjejer som också kör sporthoj här.. Och jag är i över dina knäskrap.. Får se om jag lyckas åstadkomma några sådana i morgon när jag ska köra bana.. Välkommen igen!

:tungan Jodå, det är väl klart!!!! Det var dig jag syftade på när jag sade att en tjej hade sagt hej till mig.
Uppskattat var det, och dessutom är jag helt till mig för att du oxå kör på bana!!! Helt underbart!!!!! :banana
Var skall du köra någonstans? Jag har börjat spana in allt som folk skriver i roadracing forumet och är fruktansvart glad över att få reda på mer och mer om den svenka mc-världen. Jag vill nämligen flytta hem om ett par år men "Inte Utan Min MC", så det är toppen att ha hittat denna sajten, där jag nu snabbt läser allt jag kan om olika banor runtom i Sverige.
:bow ....Och alla tjejer med samma intressen! Jag menar inte att lämna ute den manliga befolkningen så klart! Men det är ofta som jag stöter på friktion med killar som inte tycker att brudar hör hemma på en mc... men lustigt nog har dom sällan "Cogone's" att säga det direkt till mig, utan ofta får man höra på omvägar att "shit, there is a girl in my group... now I'm gonna have to slow." eller något annat som påpekar att vi inte förväntas veta vad vi gör eller ens vara genuint intresserade.
Okej, nu finns det såklart en hel del "posers", och jag kommer ihåg att det var många strippor (utan en susning om mcs eller att det kanske inte är världens bästa ide att köpa en Hayabusa som första mc) som köpte mc när jag jobbade i mc-butik. Men ändå, vi är inte alla sådana... eller hur!!
Ha det skit-fint i helgen!!! :banana
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top