ridingdragon
Love the Track Days
ED skrev:Välkommen
Tusen tack. och får jag säga att jag älskar din hoj!!!
ED skrev:Välkommen
Heli skrev:VÄLKOMMEN
Kanonkul med fler tjejer som skrapar knän på banan.
Åker i för sig rätt lite nuför tiden pga en liten underbar tjej som upptar den mesta av min tid.
ridingdragon skrev:Tusen tack skall du ha för välkomnandet! Snygg bild! Båda förare är toppen, vilken av kneedraggers-erna är du då?
Grattis till tösen förresten!
ridingdragon skrev:Jodå, det är väl klart!!!! Det var dig jag syftade på när jag sade att en tjej hade sagt hej till mig.
Uppskattat var det, och dessutom är jag helt till mig för att du oxå kör på bana!!! Helt underbart!!!!!
Var skall du köra någonstans? Jag har börjat spana in allt som folk skriver i roadracing forumet och är fruktansvart glad över att få reda på mer och mer om den svenka mc-världen. Jag vill nämligen flytta hem om ett par år men "Inte Utan Min MC", så det är toppen att ha hittat denna sajten, där jag nu snabbt läser allt jag kan om olika banor runtom i Sverige.
....Och alla tjejer med samma intressen! Jag menar inte att lämna ute den manliga befolkningen så klart! Men det är ofta som jag stöter på friktion med killar som inte tycker att brudar hör hemma på en mc... men lustigt nog har dom sällan "Cogone's" att säga det direkt till mig, utan ofta får man höra på omvägar att "shit, there is a girl in my group... now I'm gonna have to slow." eller något annat som påpekar att vi inte förväntas veta vad vi gör eller ens vara genuint intresserade.
Okej, nu finns det såklart en hel del "posers", och jag kommer ihåg att det var många strippor (utan en susning om mcs eller att det kanske inte är världens bästa ide att köpa en Hayabusa som första mc) som köpte mc när jag jobbade i mc-butik. Men ändå, vi är inte alla sådana... eller hur!!
Ha det skit-fint i helgen!!!
Heli skrev:Det är faktiskt sambon och dotterns gudfar.
Suck och ack tyvärr så har jag ingen bild på mig när jag åker.
Vi är ju alltid tillsammans på banåkningarna och vi har bara en hoj kvar.
Vi åker ju i olika grupper med samma hoj och
eftersom dottern är med har det inte funnits tid till att fota emellan.
ridingdragon skrev:: Har du tagit det fotot? Ser professionelt ut.
Heli skrev:Jag har inte tagit fotot. Men sambon syrra är modefotograf här i Sverige så hon har kunskap och utrustning så det räcker.
ridingdragon skrev:Du får hälsa henne att det är en snygg bild. Brukar hon fota när ni är ute och kör? Vet inte hur det är hemma i svea-land på ban-dagar, men här har vi en professionell kille (Jack på sliderphoto.com) som brukar fota, och sedan säljer bilderna. Men man kan alltid ta bilder själv oxå såklart... blir aldrig lika bra när jag försöker, det är ett som är klart. Anledningen jag frågar är för att hon skulle kanske kunna tjäna lite extra pengar på det.. om hon inte redan gör det.
Brukar du, sambon och tösen alla sticka iväg till ban-dagar då? Han tackar nog sin lyckliga stjärna att du har samma intressen som honom!!
Heli skrev:Edit:Han lycklig. O Ja jag blir ju förpassad till mellangruppen så han får köra av sig.
ridingdragon skrev:Ha, ha... låter som om du vet vad du skall önska dig i mors dag present -Min stora starka kära älskling, jag förtjar nog ändå en egen, eftersom jag gör ett så bra jobb med att uppfostra vår vackra dotter (blink, blink med ögonfransarna plus lite )...
ha, ha...
Skoja bara...
Nejdu, nu skall jag packa ihop lite mat till helgen. Skall iväg till Gratten här i Michigan och köra mc hela helgen, men önska mig lycka till... skall köra in min nya älskling (gsxr 600). Mitt första helt nya fordon någonsin och jag är lite nervös över att den enligt rykte skall ha ordentligt drag...
Ja, det är ju så klart positivt, men jag vill bara vara försiktig så att jag inte drar på som med min honda och trillar av.
Ha en jätte trevlig helg allihopa och kör lugnt... ha, ha... Nä, kör hårt!
MVH Elin
Du får en kram av migeisbaer skrev:Bråka? Här bråkas inte. Jag kommenterade bara att så fort det kommer en brud så sticker internetraggarna fram. Jag är inte otrevlig, jag har bara fått för lite kramar enligt Bikerbitch.
Eus, det var inte dig jag syftade på.
Sadam skrev:Lycka till å hoppas de inte rasar muhahaha Skoja lite bara
essey skrev:Grattis till nya hojen! Kör du endast bana eller åker du landsväg också? Fick 50 torra min på Anderstorp men det räckte för att min dag skulle vara underbar..
Körde i ösregn 14 mil hem, man kan säga att man var dyngsur efter den turen..
ridingdragon skrev:Tack skall ni ha OffKeff Sadam och essey!! Va' Schyssta ni e'
essey
Jag kör mest bara på bana, bara för att det var så jäkla jobbigt att byta raceplast och banpreppa en Honda och måste man välja så...
Men nu är min Honda tillbaka till normalt tillstånd eftersom den skall säljas, så jag har passat på och kört den överallt sedan förra onsdagen. Men anledningen till att den skall säljas är att jag inte kan få försäkring efter den 14Augusti och det måste man ju ha om man ens vill köra till närköpet här utan att få böter... Nu dröjer det två år utan böter innan jag kan köra mc på vägarna här igen. Hemma i Sverige har jag inga prickar, men det hjälper mig ju inte nu.
Nåväl...
essey, det var verkligen strongt av dig att köra till banan, köra på banan och sedan köra hem i regnet!!! Inte illa. Så uppenbarligen kör du både på bana och på landsväg. Kul som sjutton! Synd att ni oxå blev uteregnade, men det är sånt som händer. Nästa gång har vi bättre tur hoppas jag. Har du andra tjejer som du kör med när du sticker iväg till banorna eller bara när du landsvägs kör? Har du funderat på att tävla?
ridingdragon skrev:Jag kör mest bara på bana, bara för att det var så jäkla jobbigt att byta raceplast och banpreppa en Honda och måste man välja så...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|