Ny trasa på SH...

StunterGirl

Ny medlem
Gick med
5 Jan 2008
Hoj
suzuki
Du e iaf längre än va ja e :) vist, ja har kört cross på skoj när ja va mindre, men de e ju ca 500 år sen. Sthlm för o få mer skit under naglarna skulle inte va omöjligt

Hahaha äh du lär dig nog fort så länge du har viljan så:yoparty
500år sen:rofl
Trevligt du e varmt välkommen!

Knegoff

Ny medlem
Gick med
26 Aug 2008
Hoj
Yamaha Fazer 1000 -02
Vad har hänt!!
23 inlägg o ingen har ställt den obligatoriska frågan!!

Hej o välkommen förresten.

Tommy.exe

Guest
Teoriboken? Då va de ju synd ja inte har den ha ha ha ja får väl se va de blir för en liten leksak hm

90 av 100 fruntimmer som reggar sig här, som lovar att dom skaaaa ta kort å dom skaaaa köpa hoj, är bara uppmärksamhetssökande små XXXXX.

Dessutom ska dom ju ha minst 180hk på slangen å hänga av dom mest rutinerade superbikeförarna som kattskit för dom är ju totalt gaaalna (alltså verklighetsbefriade). :rolleyes:

Dessa fruntimmers profiler, är oftast fyllda med bilder på dem själva, ofta innebär det små klänningar och misslyckade (ibland tillochmed skrämmande) försök att se sexiga ut. Vanligast är dock "rådjursblicken".

Så om du nu får några syrliga hintar så beror det förmodligen på det här fenomenet. Som f.ö brukar tillta ordentligt på vårkanten. Vissa forskare menar att fenomenet är relaterat till parningsdrifterna, men ingen vet säkert.

Lycka till med kortet och välkommen!

hajmat

just a girl
Gick med
4 Mar 2009
Hoj
KTM exc 125
De du skriver är sant. Många tjejer vill ha uppmärksamheten, men sen finns de den delen tjejer som verkligen vill ta kortet för att själva få uppleva känslan av frihet i hög fart på krokiga vägar med egen hoj att köra, o få lära sej bemästra den så mkt de bara går. För min del e de det sistnämnda, för ja vill få köra själv, inte kul att vara "väskan" bakom föraren hela tiden, han/hon tycker inte alltid de e så roligt att skjutsa..

Naken

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
NC700X

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Ja vill helst ha en kåphöj, o e inte trajor dyra o försäkra? Hm mitt ex hade en speed triple i somras, som ja råka flyga av dessutom ha ha ha, o den va inte billig i försäkring

Välkommen :hej

Finns ju billigare trajjor än Speed triplen dock. :)
Tycker du skall köpa en billig hoj och övningsköra på och som du känner att det inte gör något om du skulle råka lägga den när du övningskör manöverbanan eller liknanden. Sen är de bara att sälja den (utan att förlora allt för mkt pengar) och köpa den hoj du vill ha.
Min 2 cent. :)

Lycka till med teori och körning! :hojsmilie

hajmat

just a girl
Gick med
4 Mar 2009
Hoj
KTM exc 125
Välkommen :hej

Finns ju billigare trajjor än Speed triplen dock. :)
Tycker du skall köpa en billig hoj och övningsköra på och som du känner att det inte gör något om du skulle råka lägga den när du övningskör manöverbanan eller liknanden. Sen är de bara att sälja den (utan att förlora allt för mkt pengar) och köpa den hoj du vill ha.
Min 2 cent. :)

Lycka till med teori och körning! :hojsmilie

Ja får helt enkelt se va de blir för nån leksak :) många o välja bland så... Nu har ja iaf fått en o övningsköra me :)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Hej och välkommen:) Jag hoppas att alla banningar/hot om banningar/allmänt nedvärderande av folk som beter sig som idioter här på sajten har gjort någon liten skillnad på killarnas attityd mot nya cheyer, men för säkerhets skulle säger jag som jag brukar: Stilen här på forumet är grabbig och tönttuff och inläggen är inte sällan sexistiska, rasistiska och/eller allmänt elaka, men låt inte det hindra dig utan ta det mesta du ser här inne med en nypa salt, hugg tillbaka med samma grabbiga attityd och ge dig in i matchen med en glad, tuff och positiv inställning så ska du se att du kommer trivas som fisken i vattnet här på dårhuset:tummenupp Återigen, välkommen:)

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!