Ny trasa på SH...

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Å nej inte ni två här med Förföljer ni mig överallt lr vad är det här :huvet :huvet :D :D :D :D

Nu får jag väl snart övertala Malin att ta körkort med :rolleyes:

Syns på WCX nästa Lördag

Last edited:

hajmat

just a girl
Gick med
4 Mar 2009
Hoj
KTM exc 125
Å nej inte ni två här med Förföljer ni mig överallt lr vad är det här :huvet :huvet :D :D :D :D

Nu får jag väl snart övertala Malin att ta körkort med :rolleyes:

Syns på WCX nästa Lördag

Åjo! Nu får ni alla allt dras me oss härinne me ser ni! Får ja ledigt så kommer ja o leker me er absolut! Va ju ett tag sen nu :) hoppas btw att få se massa höjar ute ida i solen nu när ja e ledig o kan spana på er :tummenupp ja få henne o åxå ta kortet nu! Blir ju askul ju fler flickor vi e som piskar er pojkar ho ho ho!!

Last edited:

Nikita-b

-- The Real Devil --
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
Yamaha R1 och xt660x
Öhm jo men så e de... Typ

Hindrar ju inte att ja tar o åker o hälsar på när kortet är hittat i corneflakespaketet vettu!

.....nu ska jag ner till affären för att köpa massa corneflakespaket.... så hittar jag nått så skickar jag över det till dig :)

B89

Suit up!
Gick med
12 Feb 2009
Hoj
Yamaha R6 2008
oh najs!!! hmmmmm kan du imorron i rondellen vid linne`platsen då kl 13.30 ca?? då e ja på väg till jobbet där ser du :tummenupp

jag ska försöka gå upp i tid :rolleyes: måste ringa o ställa på hojen då ju men om jag inte kan imorrn så får du ju komma ner här så ska jag visa dig i en rondell som e riktigt grym :tummenupp :tummenupp okej så "när som" gick åt helvet hahaha, me har du funderat på vilken hoj du ska ha? :)

hajmat

just a girl
Gick med
4 Mar 2009
Hoj
KTM exc 125
jag ska försöka gå upp i tid :rolleyes: måste ringa o ställa på hojen då ju men om jag inte kan imorrn så får du ju komma ner här så ska jag visa dig i en rondell som e riktigt grym :tummenupp :tummenupp okej så "när som" gick åt helvet hahaha, me har du funderat på vilken hoj du ska ha? :)

haha ja du kanske inte bor så nära linne`gatan hmmm

va för en hoj ja vill ha? o... jaa du, ne ja vet inte helt faktiskt, men en cbr 600 verkar ju rätt ok som förstahoj va ja fått höra, men de kan ju va helt fel o åt helvete va vet ja va?? haha? alla säer så olika så de känns som de e upp till mej själv me va ja trivs me får nån :confused:

B89

Suit up!
Gick med
12 Feb 2009
Hoj
Yamaha R6 2008
haha ja du kanske inte bor så nära linne`gatan hmmm

va för en hoj ja vill ha? o... jaa du, ne ja vet inte helt faktiskt, men en cbr 600 verkar ju rätt ok som förstahoj va ja fått höra, men de kan ju va helt fel o åt helvete va vet ja va?? haha? alla säer så olika så de känns som de e upp till mej själv me va ja trivs me får nån :confused:

ja de e bara o köra på vilken hoj man vill ha jag ville ha r6 så det blev den sen e de ju upp till en själv om man vill leka rossi på vägen, jag trivs på min hoj, , när du köpt hoj så kan du anmäla dig till smc kurser jag ska själv anmäla mig i sommar så blir man iallafall bättre på att hantera sin mc, lycka till med kortet o hojsökandet :yoparty

hajmat

just a girl
Gick med
4 Mar 2009
Hoj
KTM exc 125
ja de e bara o köra på vilken hoj man vill ha jag ville ha r6 så det blev den sen e de ju upp till en själv om man vill leka rossi på vägen, jag trivs på min hoj, , när du köpt hoj så kan du anmäla dig till smc kurser jag ska själv anmäla mig i sommar så blir man iallafall bättre på att hantera sin mc, lycka till med kortet o hojsökandet :yoparty

jo ja har faktiskt tänkt på att göra det, de verkar som en bra grej tycker ja, o om inte annat så faktiskt kul me :)
tack så mkt, vem vet om vi ses på vägarna i framtiden :yoparty

B89

Suit up!
Gick med
12 Feb 2009
Hoj
Yamaha R6 2008
jo ja har faktiskt tänkt på att göra det, de verkar som en bra grej tycker ja, o om inte annat så faktiskt kul me :)
tack så mkt, vem vet om vi ses på vägarna i framtiden :yoparty

de enda du kommer se är min rygg ;) haha nej skoja men som sagt vem vet man kanske ses på vägarna, och som sagt välkommen och kul och ha fler tjejer på forumet :yoparty

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!