Å nej inte ni två här med Förföljer ni mig överallt lr vad är det här
Nu får jag väl snart övertala Malin att ta körkort med
Syns på WCX nästa Lördag
han undrar om du ska ligga i kurvorna
Oj Oj Oj En Tjej På Forumet! är Du Singel?!
Hej där....
Synd att du bor så långt bort
Öhm jo men så e de... Typ
Hindrar ju inte att ja tar o åker o hälsar på när kortet är hittat i corneflakespaketet vettu!
.....nu ska jag ner till affären för att köpa massa corneflakespaket.... så hittar jag nått så skickar jag över det till dig
Om de va de han mena så e svaret att jo, de hade ja ju tänkt lära mej o göra så klart. Ser ju så störtskönt ut!
för att ligga bäst i kurvorna ska man ha en r6`;P
ofan... hmm...
jag kan bevisa de
Öhm jo men så e de... Typ
Hindrar ju inte att ja tar o åker o hälsar på när kortet är hittat i corneflakespaketet vettu!
de låter ju bra... när var o hur??
när som var som o hur som you name it baby
oh najs!!! hmmmmm kan du imorron i rondellen vid linne`platsen då kl 13.30 ca?? då e ja på väg till jobbet där ser du
jag ska försöka gå upp i tid måste ringa o ställa på hojen då ju men om jag inte kan imorrn så får du ju komma ner här så ska jag visa dig i en rondell som e riktigt grym okej så "när som" gick åt helvet hahaha, me har du funderat på vilken hoj du ska ha?
haha ja du kanske inte bor så nära linne`gatan hmmm
va för en hoj ja vill ha? o... jaa du, ne ja vet inte helt faktiskt, men en cbr 600 verkar ju rätt ok som förstahoj va ja fått höra, men de kan ju va helt fel o åt helvete va vet ja va?? haha? alla säer så olika så de känns som de e upp till mej själv me va ja trivs me får nån
ja de e bara o köra på vilken hoj man vill ha jag ville ha r6 så det blev den sen e de ju upp till en själv om man vill leka rossi på vägen, jag trivs på min hoj, , när du köpt hoj så kan du anmäla dig till smc kurser jag ska själv anmäla mig i sommar så blir man iallafall bättre på att hantera sin mc, lycka till med kortet o hojsökandet
jo ja har faktiskt tänkt på att göra det, de verkar som en bra grej tycker ja, o om inte annat så faktiskt kul me
tack så mkt, vem vet om vi ses på vägarna i framtiden
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |