Inte rädd för att testa nya saker, har många intressen, några av dem liiite svåra att utföra...
Låter intressant
(Vad vill du testa? )
Inte rädd för att testa nya saker, har många intressen, några av dem liiite svåra att utföra...
Låter intressant
(Vad vill du testa? )
Äh, sluta spela så svårfångad.
(Och välkommen till forumet!)
yay då har vi en dejt!
yay då har vi en dejt!
F-n heller hon e min hihihahaha
Lycka till med Kortet, och välkommen till Götet
men någon hoj ar du inte *asg*....så det där med snabb som en störtande anka eller vad det nu var för en målande beskrivning är du nog inte än...
se så se så småbarn, inget slagsmål hör nu
tack tack, men de där me välkommen till gbg de e du liiiite sen me hihi, typ tre år tihi, men tack iaf
o va e de som e så kul me att ja inte har en hoj än då?? förstår inte de riktigt...
snabb e ja iaf, men ja blir ännu snabbare sen
Det är kul att man kan ha attityd utan att ha sådär jättemycket att backa upp det med ! Är man rookie utan hoj så kanske man ska låta lite lågt, eller så ä jag kanske bara gammal och gammaldags....
Hihi...... ja det stämmer, du är ju hela 2 dagar äldre än mig
tack tack, men de där me välkommen till gbg de e du liiiite sen me hihi, typ tre år tihi, men tack iaf
o va e de som e så kul me att ja inte har en hoj än då?? förstår inte de riktigt...
snabb e ja iaf, men ja blir ännu snabbare sen
förstår inte riktigt va de e me dej faktiskt..
Att ja e rookie o inte har egen hoj har väl inget me mej o min attityd att göra? o va e de ja skulle backa upp för nåt me min attityd??
att ja vill fixa mitt kort o sen får hjäp att göra det genom att få låna en hoj av en som är villig att låna mej den tills ja kan köpa mej en egen och sen dessutom ta sin anda hoj o vara min handledare för att följa me mej så ja kan få köra så mkt de går utanför körskolan enbart för att hjälpa mej o verkligen lyckas och få så mkt erfarenheter ja kan få, de ser ja som något väldigt snällt och hjälpsamt.
ser du alltid ner på de som e nya? du kankse ska försöka välkomna nya på positivt sätt istället och önska oss lycka till med det vi ger oss in i, inte säga åt oss att ligga lågt o inte höras eller synas. ja vet inte hur du e uppfostrad men de låter då inte som du fått lära dej att ta för dej av livet för isf hade du nog inte försökt vara mallig och kaxig mot tex mej. antingen e du bara en avundsjuk olycklig människa som klankar ner på dem du tror är svagare för att känna dej starkare själv, eller så har du bara de sjukt jobbigt i livet just nu o måste kasta skit. du kankse aldrig fått hjälp från oväntat håll när du behövt det.vad vet ja, o om så e fallet så e de fan synd om dej.
kan du inte vara positiv och hjälpande istället för nedlåtande så kan du ge fan i o skriva här i min tråd faktiskt.
//Tess
otroligt va ja e gammal hihihi
90 av 100 fruntimmer som reggar sig här, som lovar att dom skaaaa ta kort å dom skaaaa köpa hoj, är bara uppmärksamhetssökande små XXXXX. OSV osv.... =)
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|