Ny trasa på SH...

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
men någon hoj ar du inte *asg*....så det där med snabb som en störtande anka eller vad det nu var för en målande beskrivning är du nog inte än...

hajmat

just a girl
Gick med
4 Mar 2009
Hoj
KTM exc 125
F-n heller hon e min hihihahaha ;)

se så se så småbarn, inget slagsmål hör nu :D

Lycka till med Kortet, och välkommen till Götet :banana

tack tack, men de där me välkommen till gbg de e du liiiite sen me hihi, typ tre år tihi, men tack iaf :)

men någon hoj ar du inte *asg*....så det där med snabb som en störtande anka eller vad det nu var för en målande beskrivning är du nog inte än...

o va e de som e så kul me att ja inte har en hoj än då?? förstår inte de riktigt... :confused:

snabb e ja iaf, men ja blir ännu snabbare sen :banana

Last edited:

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1

tack tack, men de där me välkommen till gbg de e du liiiite sen me hihi, typ tre år tihi, men tack iaf :)

o va e de som e så kul me att ja inte har en hoj än då?? förstår inte de riktigt... :confused:

Det är kul att man kan ha attityd utan att ha sådär jättemycket att backa upp det med ! Är man rookie utan hoj så kanske man ska låta lite lågt, eller så ä jag kanske bara gammal och gammaldags....

hajmat

just a girl
Gick med
4 Mar 2009
Hoj
KTM exc 125
Det är kul att man kan ha attityd utan att ha sådär jättemycket att backa upp det med ! Är man rookie utan hoj så kanske man ska låta lite lågt, eller så ä jag kanske bara gammal och gammaldags....

förstår inte riktigt va de e me dej faktiskt..
Att ja e rookie o inte har egen hoj har väl inget me mej o min attityd att göra? o va e de ja skulle backa upp för nåt me min attityd??

att ja vill fixa mitt kort o sen får hjäp att göra det genom att få låna en hoj av en som är villig att låna mej den tills ja kan köpa mej en egen och sen dessutom ta sin anda hoj o vara min handledare för att följa me mej så ja kan få köra så mkt de går utanför körskolan enbart för att hjälpa mej o verkligen lyckas och få så mkt erfarenheter ja kan få, de ser ja som något väldigt snällt och hjälpsamt.

ser du alltid ner på de som e nya? du kankse ska försöka välkomna nya på positivt sätt istället och önska oss lycka till med det vi ger oss in i, inte säga åt oss att ligga lågt o inte höras eller synas. ja vet inte hur du e uppfostrad men de låter då inte som du fått lära dej att ta för dej av livet för isf hade du nog inte försökt vara mallig och kaxig mot tex mej. antingen e du bara en avundsjuk olycklig människa som klankar ner på dem du tror är svagare för att känna dej starkare själv, eller så har du bara de sjukt jobbigt i livet just nu o måste kasta skit. du kankse aldrig fått hjälp från oväntat håll när du behövt det.vad vet ja, o om så e fallet så e de fan synd om dej.

kan du inte vara positiv och hjälpande istället för nedlåtande så kan du ge fan i o skriva här i min tråd faktiskt.

//Tess

Hihi...... ja det stämmer, du är ju hela 2 dagar äldre än mig :tungan

otroligt va ja e gammal hihihi :tuttar

Last edited:

JimmyE

Det man inte minns har aldrig hänt!!!
Gick med
23 Nov 2004
Hoj
Blade 954:a "Black Edition"

Ahh Ok:) , Var väl det där med att du bodde i en kappsäck som fick mig att anta att du var ny i stan!! Ber om ursäkt för massuppfittningen:D
Se nu till att ta kortet så syns vi på vägarna sen :yoparty

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
förstår inte riktigt va de e me dej faktiskt..
Att ja e rookie o inte har egen hoj har väl inget me mej o min attityd att göra? o va e de ja skulle backa upp för nåt me min attityd??

att ja vill fixa mitt kort o sen får hjäp att göra det genom att få låna en hoj av en som är villig att låna mej den tills ja kan köpa mej en egen och sen dessutom ta sin anda hoj o vara min handledare för att följa me mej så ja kan få köra så mkt de går utanför körskolan enbart för att hjälpa mej o verkligen lyckas och få så mkt erfarenheter ja kan få, de ser ja som något väldigt snällt och hjälpsamt.

ser du alltid ner på de som e nya? du kankse ska försöka välkomna nya på positivt sätt istället och önska oss lycka till med det vi ger oss in i, inte säga åt oss att ligga lågt o inte höras eller synas. ja vet inte hur du e uppfostrad men de låter då inte som du fått lära dej att ta för dej av livet för isf hade du nog inte försökt vara mallig och kaxig mot tex mej. antingen e du bara en avundsjuk olycklig människa som klankar ner på dem du tror är svagare för att känna dej starkare själv, eller så har du bara de sjukt jobbigt i livet just nu o måste kasta skit. du kankse aldrig fått hjälp från oväntat håll när du behövt det.vad vet ja, o om så e fallet så e de fan synd om dej.

kan du inte vara positiv och hjälpande istället för nedlåtande så kan du ge fan i o skriva här i min tråd faktiskt.

//Tess

otroligt va ja e gammal hihihi :tuttar

*ASG* :D Jag är oerhört olycklig och mest av allt avundsjuk...Jag har ju bara 3 high end hojar att välja på i garaget och en ny säsong framför mig *asg* och då är man ju både olycklig och avundsjuk...Ta det lite lungt..du tar åt dig för mycket och att ta åt dig är inte samma som ta för sig. Jag var bara tveksam inför utsikterna att gama till sig gratis övningshoj ÄVEN om man är tjej, men va fan..allt kan ju hända !

Lycka till självklart !

Black Pearl

Vem tror du att du e då?
Gick med
21 May 2006
Hoj
Yamaha TTR 600, Honda cr250, Honda cr80 ovh ombyggd virago 535.
90 av 100 fruntimmer som reggar sig här, som lovar att dom skaaaa ta kort å dom skaaaa köpa hoj, är bara uppmärksamhetssökande små XXXXX. OSV osv.... =)

Hahahahha! Tyvärr måste jag hålla med dig i detta fall! Kan vara bra att starta med bilkörkortet först...:tummenupp

Kan vara svårt att "få låna" en hoj med.. vem vill betala för en hoj man har "lånat ut" om den som har lånat ramlar o hojen går sönder och sen inte kan betala..?

Du får helt enkelt hitta en ny kille som vill låna ut sin hoj. ;)

Last edited:

Jokenr1

Medlem
Gick med
2 Oct 2008
Hoj
KTM 1090 Adventure R 2017, Yamaha XT 600z Ténéré 1988
Härligt med en gbgtjej och på östra sidan om motorvägen också! Själv bor jag på strömmensberg och har utsikt över munkebäck så nu är vi grannar, ser du en mattsvart caféracer så är det nog jag med största sannorlikhet! :)

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!