Ny vilsen tjej

Kia

Guest
84superbee skrev:
hahahaha mjae skulle väl knappast vilja påstå det men jag hoppas mitt egna utseende kan kompensera det :rolleyes:

hmm ja de sprack alltså å försöka imponera med bågen :3freak

Blir till o locka med spriten :fyllisar

Locka med spriten är bra så länge man bjuder och inte bara dricker själv. :öl En sann gentleman bjuder ju sin dam och blir inte klossfull själv. Det är ju inte så jättekul att släpa på nån som inte kan stå på egna ben vare sig man är kille eller tjej. Så sluta morra och försvara ölen bjud på en slurk istället. :fyllisar Men lagom är ju alltid bäst eller hur? :lol :tummenupp

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Kia skrev:
Det gäller nog bara att leta på rätt ställen? :7peta Om man vill ha en tjej som gillar bilar eller motorcyklar så kanske man inte ska satsa på bimbon som står i baren med 5 cm långa nymålade naglar och som tycker det är jätte läskigt att bli smutsig. Va vet jag? :) :tummenupp

vem har sagt att det är dem man tittar på:rodnar

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Kia skrev:
Oj jaaa du jag vet inte riktigt var din drömtjej gömmer sig. Jag kan ju bara berätta om vart såna som jag brukar befinna sig: På dansgolvet, under/i bilen, på gymmet, i stallet osv
Å då är jag varken vänsterpartistbrud, bimbo eller flata. Bara en helt vanligt tjej helt enkelt.
Hoppas du fick lite tips om vart du ska leta? Lycka till. :tummenupp

Från och med nu ska jag kolla under bilen innan jag kör iväg.. vem vet .. :hihi

Hurricane600

Förnuftets röst i idioternas näste-PSG90
Gick med
22 Jul 2004
Hoj
no more :(
Kia skrev:
Locka med spriten är bra så länge man bjuder och inte bara dricker själv. :öl En sann gentleman bjuder ju sin dam och blir inte klossfull själv. Det är ju inte så jättekul att släpa på nån som inte kan stå på egna ben vare sig man är kille eller tjej. Så sluta morra och försvara ölen bjud på en slurk istället. :fyllisar Men lagom är ju alltid bäst eller hur? :lol :tummenupp

Meeeen jag har inte rådo bjucka en massa damer på sprit till höger o vänster, måste ju ha råd med en ny båge, massa körlektioner, ny hjälm, nya mc kläder,nya pjuck, försäkring, skatt, bensin m.m

Tycker damerna kunde bjuda mig på lite sprit nångång :7peta

hmm blir nog till att leva ensam ett tag till då... :brinnerup

Jonny trajja

Medlem
Gick med
10 Sep 2004
Hoj
Triumph sprint st -10 (svart)
märkligt!!

hej! jag är ny här jag med!=) men hur kan det komma sig att du som tjej får en massa välkomnanden!!! medans jag som kille får väldigt få??? *L* Visst är det konstigt? //jonny

Kia

Guest
Jonny trajja skrev:
hej! jag är ny här jag med!=) men hur kan det komma sig att du som tjej får en massa välkomnanden!!! medans jag som kille får väldigt få??? *L* Visst är det konstigt? //jonny

Det är nog bara för att jag är så jäätte jätte trevlig. :confused: :tummenupp :fyllisar

Jonny trajja

Medlem
Gick med
10 Sep 2004
Hoj
Triumph sprint st -10 (svart)
*l*

hej jo det är säkert så!! =) men inte är jag så otrevlig ju! jag tror det har med annat o göra... hehe.. nå jag är ny här så det tar väl lite tid innan jag lär mej detta.. jag tänkte att jag skulle få lite hjälp här.. Vi är ett gäng som tänker åka ner till alperna nästa sommar och jag skulle vilja snacka med någon som har erfarenhet av en sån resa.. så känner du till nått så hör av dej?
ha det så bra// Jonny

Mr Brownstone

Ny medlem
Gick med
14 Aug 2004
Hoj
Aprilia rs250 sp
84superbee skrev:
Meeeen jag har inte rådo bjucka en massa damer på sprit till höger o vänster, måste ju ha råd med en ny båge, massa körlektioner, ny hjälm, nya mc kläder,nya pjuck, försäkring, skatt, bensin m.m

Tycker damerna kunde bjuda mig på lite sprit nångång :7peta

hahahahaha Jag bli alltid bjuden av brudarna! Det beror väl på hur man ser ut kanske...

Kia

Guest
JoS skrev:
NU har vi träffats Kia. :)

Ja nu har vi träffats. :) Det var jätte kul att få träffa så många trevliga människor på en gång.
Fast jag tyckte att jag kände igen dig från nån annanstans. Vet inte riktigt vart. Kanske bara påminner om nån. Va jobbar du med? Tack för en trevlig kväll ialla fall. :)

Kia

Guest
Mr Brownstone hahahahaha Jag bli alltid bjuden av brudarna! Det beror väl på hur man ser ut kanske...[/QUOTE skrev:
Varför har du inte nån bild så vi får se hur killar som man ska bjuda på krogen ser ut?? :fyllisar :7peta :confused: :)

Hurricane600

Förnuftets röst i idioternas näste-PSG90
Gick med
22 Jul 2004
Hoj
no more :(
Haha men KIA!

Det borde ju vara jag som ska visa bild så ni ser hur killarna som ska bli bjudna ser ut! skit i den andra pågen han blir ju redan bjussad så det räcker :)

Kia

Guest
Superbee skrev:
Haha men KIA!

Det borde ju vara jag som ska visa bild så ni ser hur killarna som ska bli bjudna ser ut! skit i den andra pågen han blir ju redan bjussad så det räcker :)

Men fram med en bild dårå så vi får se. :kär :banana

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping