Ny vilsen tjej

Kia

Guest
Kryptonit skrev:
Måndagar är helt rätt och klockan 18 börjar allt :)

Lyckas du ta dig dit så boka in sgs alla måndagskvällar för det är beroendeframkallande.
Tänk på att det inte är parkering i depån innan man fått väst. Om du parkerar inne vid depån iaf kanske vi bötfäller dig :crash ;)
Tänkte nog ta båge kortet innan jag ger mig dit med bågen. Eller så kanske man kan snålåka på nån annan? :lol ;)
Så jag antar väl att ni har nånstans där man kan parkera sitt bilskrälle kanske? Man kanske bara kan umgås och träffa lite folk på rörken eller måste man köra båge. Ja e ju ruskigt trevlig att umgås med åxå serru. ;) :lol

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
Kia skrev:
Tänkte nog ta båge kortet innan jag ger mig dit med bågen. Eller så kanske man kan snålåka på nån annan? :lol ;)
Så jag antar väl att ni har nånstans där man kan parkera sitt bilskrälle kanske? Man kanske bara kan umgås och träffa lite folk på rörken eller måste man köra båge. Ja e ju ruskigt trevlig att umgås med åxå serru. ;) :lol

Det är helt ok att åka fyrhjuling dit och mingla lite :tummenupp

Hoppas jag iaf... för det gör jag sedan ett par veckor tillbaka då jag sålt R1an och Kawan är avställd :rolleyes:

Kia

Guest
Lartes skrev:
Skönt att du har humor varjefall.
Självklart skulle jag ställa mig bakom min anställda, det ska en chef alltid göra, oavsett om den gjort rätt/fel.
MEN för det kan man inte ha ett system som drabbar oskyldiga.
Det funkar inte, det måste vara olagligt.
När man dessutom har vittne på att jag inte har varit på den adressen på hela natten så kan man inte bara böta nån för att det känns rätt, för det är vad som är gjort.

Tycker det är förkastligt
Jo visst, jag håller med dej.
Men samtidigt det där med vittnen. Det är ju lite svårt de åxå. Jag menar om ja sa till min polare Nisse "säg att jag har varit hos dig hela natten om nån frågar" så skulle ju Nisse såklart säga det för att vara sjysst mot mig. Det är svårt att avgöra vilka man ska tro på och inte. Det jag har lärt mig i mitt yrke är att många människor skämms inte för att ljuga en rakt upp i aniktet. Vissa gånger har man kanske varit sjysst och tagit tebax en p-bot för att man kanske godtagit ursäkten och trott att det varit en miss. Och vips va ser man nästa gång man kommer jojomänsan samma jävla bil man lät slinka mellan fingrarna förra gången. Å då kommer de me komentaren att jag fick ju stå här sist. Nej det är jättesvårt att avgöra hur man ska göra. Man får lappa med lite känsla kanske jag vet inte. :)

Kia

Guest
Kryptonit skrev:
Det är helt ok att åka fyrhjuling dit och mingla lite :tummenupp

Hoppas jag iaf... för det gör jag sedan ett par veckor tillbaka då jag sålt R1an och Kawan är avställd :rolleyes:
Låter bra. Då ses vi väl på måndag då eller? Om du ser nån rödhårig bortkommen tjej som ser lite vilsen ut så kan du väl komma fram och hälsa? ;)

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
Kia skrev:
Låter bra. Då ses vi väl på måndag då eller? Om du ser nån rödhårig bortkommen tjej som ser lite vilsen ut så kan du väl komma fram och hälsa? ;)

Måndag kommer jag nog vara där (om det nu inte blir riktigt dåligt väder) och komma fram för att hälsa kommer jag göra :tummenupp

Mig hittar du nog sick-sackandes ute på banan med kameran i högsta hugg.

Santine

Ny medlem
Gick med
8 Sep 2004
Hoj
Gixxer
Hej tjejen!
Skönt att se att man inte är ensam om att vara ny.. *L*
/Sanne

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Kia skrev:
Eller så får väl du ta och flytta upp till Uppsala då. ;) :hihi För här har vi snygga lapplisor ialla fall. :whip :lol

Ohhh.... ööö var ligger Uppsala ;)

Och förresten. Välkommen :tummenupp

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Kia skrev:
Men är det inte lite roligt när vi tjejer intresserar oss för motorcyklar då? :)

Det är jätte trevligt.. problemet är väl bara det att lyckas på en sån till flickvän verkar vara omöjligt.. det är snarare där problmet ligger för mig ehh jag mena många andra... :rodnar...

Nalken

Gick med
10 Mar 2003
Hoj
CRF 450
Hmm jag såg en blond yngre lapplisa för några dagar sedan på Börjegatan.
En ny förmåga tänkte jag... kan det vara du?
Det finns en manlig lapplisa med hästsvans som rör sina armar riktigt konstigt när han går här i Uppsala, känner du igen honom?

Jaja välkommen iaf!

Kia

Guest
Nalken skrev:
Hmm jag såg en blond yngre lapplisa för några dagar sedan på Börjegatan.
En ny förmåga tänkte jag... kan det vara du?
Det finns en manlig lapplisa med hästsvans som rör sina armar riktigt konstigt när han går här i Uppsala, känner du igen honom?

Jaja välkommen iaf!
*asgarvar* Han du såg är okänd lapplisa här i Uppsala. Han jobbar åt kommunen. Han är jättekonstig. Står och smyger i trappuppgångar och sitter och väntar bakom buskar så ingen ska se honom. Han är helt klart uppsalas mest hatade P-vakt.
Nej det kan inte ha varit jag för just nu är jag inte blond längre. (va fuskblond ett tag men det passade inte mitt temperament) Jag är numera rödhårig. Sen jobbar jag ju alltid i väktar uniformen så det syns ju inte att man är lapplisa utan alla tror att man "bara" är väktare.
Men ser du nån rödhårig, liten och super glad väktare spatsera runt på stan med ett bötesblock i högsta hugg så är det nog jag. ;)

Kia

Guest
AleX skrev:
Det är jätte trevligt.. problemet är väl bara det att lyckas på en sån till flickvän verkar vara omöjligt.. det är snarare där problmet ligger för mig ehh jag mena många andra... :rodnar...

Det gäller nog bara att leta på rätt ställen? :7peta Om man vill ha en tjej som gillar bilar eller motorcyklar så kanske man inte ska satsa på bimbon som står i baren med 5 cm långa nymålade naglar och som tycker det är jätte läskigt att bli smutsig. Va vet jag? :) :tummenupp

Hurricane600

Förnuftets röst i idioternas näste-PSG90
Gick med
22 Jul 2004
Hoj
no more :(
Kia skrev:
Det gäller nog bara att leta på rätt ställen? :7peta Om man vill ha en tjej som gillar bilar eller motorcyklar så kanske man inte ska satsa på bimbon som står i baren med 5 cm långa nymålade naglar och som tycker det är jätte läskigt att bli smutsig. Va vet jag? :) :tummenupp

Ja, vart hittar man egentligen de rätta ställena?

När man väl ger sig på en tjej som inte är blond o lösnaglar, ja då är de nån vänsterpartistbrud som haaaaaaaaaatar allt vad bilar o mc heter :näsblod

Vart finns min drömtjej?
hon ska vara ung, villig och motorburen :banana :fyllisar

Kia

Guest
84superbee skrev:
Ja, vart hittar man egentligen de rätta ställena?

När man väl ger sig på en tjej som inte är blond o lösnaglar, ja då är de nån vänsterpartistbrud som haaaaaaaaaatar allt vad bilar o mc heter :näsblod

Vart finns min drömtjej?
hon ska vara ung, villig och motorburen :banana :fyllisar

Oj jaaa du jag vet inte riktigt var din drömtjej gömmer sig. Jag kan ju bara berätta om vart såna som jag brukar befinna sig: På dansgolvet, under/i bilen, på gymmet, i stallet osv
Å då är jag varken vänsterpartistbrud, bimbo eller flata. Bara en helt vanligt tjej helt enkelt.
Hoppas du fick lite tips om vart du ska leta? Lycka till. :tummenupp

Hurricane600

Gick med
22 Jul 2004
Hoj
Kia skrev:
Oj jaaa du jag vet inte riktigt var din drömtjej gömmer sig. Jag kan ju bara berätta om vart såna som jag brukar befinna sig: På dansgolvet, under/i bilen, på gymmet, i stallet osv
Å då är jag varken vänsterpartistbrud, bimbo eller flata. Bara en helt vanligt tjej helt enkelt.
Hoppas du fick lite tips om vart du ska leta? Lycka till. :tummenupp

Hmm man kanske ska använda sig av röksignaler för att locka till sig damerna? :va

Får gå ut och prova o bränna lite däck så kanske de hittar hit självmant? :confused:

annars har man ju alltid bågen :kär

Kia

Guest
84superbee skrev:
Hmm man kanske ska använda sig av röksignaler för att locka till sig damerna? :va

Får gå ut och prova o bränna lite däck så kanske de hittar hit självmant? :confused:

annars har man ju alltid bågen :kär

Jaa då blir brudarna kåta. :kär :hihi :lol
Bågen är väl en brudmagnet? :tummenupp

Hurricane600

Gick med
22 Jul 2004
Hoj
HanneZ skrev:
är cb400 en brudmagnet? :)

hahahaha mjae skulle väl knappast vilja påstå det men jag hoppas mitt egna utseende kan kompensera det :rolleyes:

hmm ja de sprack alltså å försöka imponera med bågen :3freak

Blir till o locka med spriten :fyllisar

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping