Tack för tipset. Jag ska försöka att låta bli.RED_LiME skrev:Slicka INTE på Farbror Bosses klubba
Jo visst är det sant. Jag jobbar som Lapplisa. (och väktare) Hur man bäst fjäskar för en lapplisa.... jo man är så himla super nice man bara kan helt enkelt. Då har man störst chans att bli av med p-boten. För visst är det skönt att sätta dit elaka människor som bara gapar? Så nästa gång du får p-böter och träffar på lapplisan: Fram med leendet och tacka så mycket så blir hon nog så chockad att hon tar tebax p-boten.triple skrev:Det är inte sant, säg att det inte är sant
...är det sant får du genast berätta dinna bästa tipps om hur man fjäskar med en lapplisa! Fram med dom bästa tippsen NU
JoS skrev:Bor: Utanför Uppsala
Har vi träffats?
Fluxir skrev:hmm, hoppas du inte ger böter till hojar...
Välkommen!!!
silvr skrev:Hoj hoj akta dig för stavningspolisen dem överfaller en när man minst anar det
aja välkommen
Webspy skrev:Välkommen till dårhuset
Syss skrev:Bienvenue à sporthoj, ma chère!
Kia skrev:Jag är ny här på sporthoj och känner mig lite vilsen. Hur funkar det här? Nån snäll människa som kan hjälpa mig igång kanske?
cibba_persson skrev:Hallå!
Du jobbar möjligtvis inte som lapplisa på Arlanda?
Kia skrev:Merci. Kul att se att andra tjejer än jag är intresserade av motorcyklar. Känner mig rätt så ensam som tjej ibland.
#Olsson# skrev:Jag kände exakt samma sak när jag blev medlem. Massor av killar som delar mitt MC-intresse. Fantastiskt !!! Jag trodde först inte det var möjligt.
EDIT:
Kia skrev:Men är det inte lite roligt när vi tjejer intresserar oss för motorcyklar då?
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari